seshquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Iedereen die sesh zegt moet een nekschot krijgen
BAMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
BAMGeen fucking idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
BAMHipster woord voor sessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfect.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, gadverdamme man. Van die vieze puntschoenen bah.
Liever dit:
[ afbeelding ]
Stijfje gekregen![]()
Dan kijk ik even verder, wel bedankt. (y)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee, alleen sms met 1 regel per bericht. Ook geen trilfunctie geloof ik.
Ah jochie werd je overgeslagen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd een teringlijer gevonden.
Beeldkwaliteit van netflix is gaar man. Je ziet de compressie overduidelijk. Zeker bij het oudere materiaal en in donkere scènes. Wordt tijd dat ze de bitrate eens opschroeven. 720p tv-rips zijn stukken scherper.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
720p![]()
Torrent![]()
Geen Netflix hebben
Smack a bitch. Wat probeerde ze te doen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja als er op facebook staat ''in a relationship with'' en ze zelf in het gesprek iets over mij zei kan ik het haar wel degelijk kwalijk nemen.
What.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:29 schreef Eleiko het volgende:
Ooit 1x wat met torrents gedaan, kreeg daarna een invasie van IP-adressen die mij gingen pingen en proberen in te loggen op mijn NAS
Ziet er niet echt uit als iets wat ik zou etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook echt een fucking ziek recept: http://www.24kitchen.nl/s(...)pten/salisbury-steak
Dat is dezelfde week waarin je aangaaf geen ruk te doen te hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is godverdomme nog eens een meevaller!
¤ 20 aan vvv-bonnen van de grote bank als dank voor mijn werk van vorige week.
Dik binnenlopen bij de grote bank. Bonussen in de top zijn er niets bij.
Geniet van je welverdiende vakantie vriend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is godverdomme nog eens een meevaller!
¤ 20 aan vvv-bonnen van de grote bank als dank voor mijn werk van vorige week.
Dik binnenlopen bij de grote bank. Bonussen in de top zijn er niets bij.
Oh nicequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef Champy het volgende:
Sapstengel, Paige is weer Diva´s Champion
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is dezelfde week waarin je aangaaf geen ruk te doen te hebben?
Ah sorry voor spoiler dan. Summerslam is wel een goeiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh niceIk ga summerslam vanavond kijken dus dat word wel leuk want iedereen behalve ik is fan van AJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |