Ikzelf? Alleen naam en bedrag dat gestort is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat zie jij van de personen die doneren? Rekeningnummer, voornaam, achternaam?
Bedankt en eet smakelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik eet even mijn pizza op en dan ga ik ook even wat doneren
Elke cent is meer dan welkomquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
450 cent gedoneerd. Dat is echt fantastisch!
Ik zou 1 cent willen overmaken met het bijschrift 'ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl', maar dat vind ik in dit geval een beetje lulligquote:
Ik had dat ook eerst als reden overwogen maar ik dacht, er komen ook niet FOK!kers op die pagina natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou 1 cent willen overmaken met het bijschrift 'ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl', maar dat vind ik in dit geval een beetje lullig
Maar toffe actie, Toek
Dank!quote:
Je staat er toch wel 100% achter he??? Dus niet dat we een 2e SHE-icken affaire krijgen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dank!
@Maanvis, ik ga kaal. Het enige wat ik van FOK!kers vraag is een donatie.
Uiteraard achteraf wel foto's posten hier héquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dank!
@Maanvis, ik ga kaal. Het enige wat ik van FOK!kers vraag is een donatie.
Ja ik sta er 100% achter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je staat er toch wel 100% achter he??? Dus niet dat we een 2e SHE-icken affaire krijgen?
ik ben aan het kijken hoe het ff interactief kan worden maar foto/filmpjes lukt sowieso.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uiteraard achteraf wel foto's posten hier hé
Of zelfs een filmpje met de tondeuse
mooizoquote:
nee dat is een ziekenhuis in Rotterdam.quote:
geschoren kaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooizo. Tondeusekaal of geschoren kaal?
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Als mijn vrouw het toe laat dan ga ik ook kaal. Dan ben je niet de enige.
Nee, ik wil het Sophia aan zoveel mogelijk geld helpen. Dus heb ik een actie op touw gezet. Inclusief tegenprestatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:23 schreef Nober het volgende:
Jij wil 2500 euro doneren maar niet van je eigen geld, dan is het niet aan anderen om dat bedrag op te hoesten!
Opzich wel een goed punt jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:23 schreef Nober het volgende:
Jij wil 2500 euro doneren maar niet van je eigen geld, dan is het niet aan anderen om dat bedrag op te hoesten!
Als jullie goed lezen zie je dat ik zelf geen eurocent van dat geld in handen krijg. Het enige dat ik doe is vrijwillig veel tijd steken om jullie uit te leggen waarom dat Kinder Thorax er moet komen.quote:
Dat is toch niet wat Nober zegt? Die vraagt zich af af waarom jij niets inlegt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als jullie goed lezen zie je dat ik zelf geen eurocent van dat geld in handen krijg. Het enige dat ik doe is vrijwillig veel tijd steken om jullie uit te leggen waarom dat Kinder Thorax er moet komen.
Ik heb zelf tot op heden 25 euro gedoneerd, alle reclames via FB e.d. uit eigen zak betaald en doe ik aan de diverse acties van zowel Erasmus als Sophia mee. Maar alleen van mijn geld kunnen ze geen thorax bouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat Nober zegt? Die vraagt zich af af waarom jij niets inlegt.
Picsquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Als mijn vrouw het toe laat dan ga ik ook kaal. Dan ben je niet de enige.
Nee, hij wil het Sophia helpen geld op te halen. Ik zou t zien als een soort collecteren. . Ts deed ook al elk jaar mee aan lichtjes voor Sophia zei die, dus hij doneert zelf ook genoeg toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:23 schreef Nober het volgende:
+1!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef Eris het volgende:
Een trapje van 2% naar je doel van 2500 euro.
Ik wil wel bewijs zien!
Thnx en het bewijs komt hier sowieso.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef Eris het volgende:
Een trapje van 2% naar je doel van 2500 euro.
Ik wil wel bewijs zien!
Thnx!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1!
Gelukkig heb ik voldoende gelegenheid onze activist in levenden lijve te aanschouwen.
Wanneer ga je kaal Toek?
Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Thnx en het bewijs komt hier sowieso.
[..]
Thnx!
Ligt aan wanneer het doel in zicht is. Ben nog met streams e.d. bezig om het ook live op internet te krijgen voor donateurs maar of dat gaat lukken weet ik niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Eris het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Eris het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...
Heb je een lokale krant die je kunt aanschrijven? Lokaal radiostation?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Toekito het volgende:
Gesprekken met bedrijven in Rotterdam over evt. promotie zijn ook weer volop gaande
Mevrouw Q, u bent nogal wijs hé. Jij nog tips?
of iemand anders natuurlijk
kort haar? Je bedoelt als in geen mega paardenstaart?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heb je een lokale krant die je kunt aanschrijven? Lokaal radiostation?
En ik vind het uiteraard een beetje een mietjesactie, met je toch-al-korte haarxx
[edit: ik zie dat je al met de radio bezig bent geweest.]
Yup.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
kort haar? Je bedoelt als in geen mega paardenstaart?
Lokale krantjes reageerde niet op mails.....dus ga ze nog even via twitter benaderen.
en voor hoeveel mag ik mijn neefje noteren?quote:
Ik heb de mede menselijkheid van mijn collega's onderschat. Ik dacht "ik heb zoveel collega's, met een blog en een mail raak ik ze wel en als er veel tussen de 1 en een tientje geven dan ben ik er zo".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Yup.
Maar wel goed bezig man, echt heel tof. Al mijn donaties kwamen van FaceBook-vrienden, omdat ik niet genoeg tijd en contacten had in de omgeving.
quote:
niet :-) Zodra ik wat kan missen ben je de eerste die het hoort ;-)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
en voor hoeveel mag ik mijn neefje noteren?
je hebt toch een rijke vrouw?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
niet :-) Zodra ik wat kan missen ben je de eerste die het hoort ;-)
elke euro die we over hebben gaat het huis in.quote:
ik weet niet hoeveel geld jij en Mono hebben.quote:
Niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel geld jij en Mono hebben.
johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks
Maar daar gaat het hier niet om, was een garpje
moiraquote:
Dank jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:08 schreef Myrr het volgende:
Tof! Ik kan niet veel missen, maar alle beetjes helpen. Je ziet ze zo tegemoet.
als ze maar fotos postquote:
ik zal centjes naar je gooien als ik je op vark ziet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dank je
@Jimbo en LL85 grappen zijn leuk, euro's zijn echter leuker voor deze actie
niet op je benen iig *ril*quote:
Hij is gisteren ter kappert geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, wanneer scheer je je hoofd kaal? Als je je doel bereikt in 2015?
Wat als je je doel niet bereikt? Of als je je doel eerder bereikt dan gepland?
Enneh.. niet stiekem naar de kapper gaan binnen nu en de deadline!
Vrouw!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inmiddels gelukkig wel, maar dat was wel erg ja
For shame!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
For shame!![]()
![]()
Maar nu zijn de stelten weer glad?
quote:
ik ga kaal zodra het geld bij Vrienden van Sophia isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, wanneer scheer je je hoofd kaal? Als je je doel bereikt in 2015?
Wat als je je doel niet bereikt? Of als je je doel eerder bereikt dan gepland?
Enneh.. niet stiekem naar de kapper gaan binnen nu en de deadline!
Het is en blijft tot die tijd een Pelle-kapsel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is gisteren ter kappert geweestEn blijft dat doen tot hij kaal gaat.
same here! m'n babyliss 4 men heeft me al zoveel tijd en kappersbezoek bespaardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:18 schreef bloempjuh het volgende:
www.justgiving.com/SusyQ
Ik houd het kort, elke week gaat het weer terug naar 1mm. Ik snap niet dat ik ooit lang haar heb gewild, dit is ZO HANDIG!
thnxquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:04 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, ik ben nog steeds trots op je
732 zie ik. En dan moet Manuela, die vriendin, nog storten.quote:
Gesprekken zijn wat moeizaam op het moment.quote:
ikzelf vanuit de stoel? Nee maar wilde wel even wat mensen dat vragen te doen. Ook zullen er mensen foto's maken.quote:Op zondag 2 november 2014 11:09 schreef d4v1d het volgende:
Bump. Ik zag een mailtje
Ga je 't ook filmen?
Nader je je doel al n beetje?quote:Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ikzelf vanuit de stoel? Nee maar wilde wel even wat mensen dat vragen te doen. Ook zullen er mensen foto's maken.
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.quote:
Maak daar maar 3 vanquote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.
Tja het is crisis en mensen zijn goede doelen moe. Ik merk het zelf ook met een goed doel waar ik geld voor inzamel. Tegenwoordig doe ik dat eens in de 2 jaar ipv jaarlijks.quote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.
Gewoon een Pellè coupe op dit moment hoor. Maar ik zit al aan andere actie te denken met eerst maanden laten groeien en er dan af halenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
dat mensen hiervoor betalen
je hebt al amper haar.
dat zeg ik... amper haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon een Pellè coupe op dit moment hoor. Maar ik zit al aan andere actie te denken met eerst maanden laten groeien en er dan af halenMaar dat is voor de toekomst.
quote:Op maandag 22 december 2003 20:23 schreef knorretje het volgende:
we hebben de envelop afgegeven, ze waren superblij en hadden dit niet verwacht. We kwamen daaraan en vroegen waar we het kwijt konden en toen gaf de mevr achter de balie aan dat we evt een cd'tje konden kopen ipv een lichtje. We zeiden zo'n beetje in koor of ze dan voor 2225 euro aan cd'tjes had. Ze schrok en ging gelijk naar de stichting bellen dat er mensen waren die een enorm bedrag bij zich hadden en er een ontvangstcomite geregeld moest wordenWe werden behandeld als princessen, werd telkens drinken aangeboden, alicia mocht kleuren en weet ik veel wat nog meer. Nadat er twee mensen van de stichting er waren kregen we nog wat veren in onze reet gestoken en heeft alicia uiteindelijk de envelop gegeven. Daar is een foto van, alleen we krijgen hem niet van de camera af. Danny is er nog mee bezig dus die komt zo snel mogelijk. We hebben foto's gemaakt van de boom maar bij dagliht is dat heel moeilijk te zien, dus ga kijken of ik wat beelden kan capturen van rijnmondtv.
de lichtjes actie is inderdaad al jaren een begrip in/rond Rotterdam.quote:Op woensdag 5 november 2014 05:14 schreef Dagonet het volgende:
Wow, het is al bijna 11 jaar geleden dat ik de eerste keer van die actie hoorde:
GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis (deel 2)
[..]
hoe hete dat topic ook al weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou 1 cent willen overmaken met het bijschrift 'ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl', maar dat vind ik in dit geval een beetje lullig
Maar toffe actie, Toek
ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe hete dat topic ook al weer
Wat een briljant topic!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
daar was stroomquote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Held!![]()
Recht voor de steriele ruimte ook![]()
Ga je het nu kaal houden?
Natuurlijk. Gooi ze straks door Lightroom.quote:Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef Toekito het volgende:
Nick zet je straks alle foto's online?
die deed me smeltenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Klaploper het volgende:
Wil even zeggen dat ik dit erg tof vind! Heb zelf geen cent te makken, maar donaties van 100 euro van mensen die je niet persoonlijk kent, prachtig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |