Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Thnx en het bewijs komt hier sowieso.
[..]
Thnx!
Ligt aan wanneer het doel in zicht is. Ben nog met streams e.d. bezig om het ook live op internet te krijgen voor donateurs maar of dat gaat lukken weet ik niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Eris het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Eris het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel livestream regelen inclusief video camera met streaming functionaliteit moet het wel op tijd weten...
Heb je een lokale krant die je kunt aanschrijven? Lokaal radiostation?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:41 schreef Toekito het volgende:
Gesprekken met bedrijven in Rotterdam over evt. promotie zijn ook weer volop gaande
Mevrouw Q, u bent nogal wijs hé. Jij nog tips?
of iemand anders natuurlijk
kort haar? Je bedoelt als in geen mega paardenstaart?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heb je een lokale krant die je kunt aanschrijven? Lokaal radiostation?
En ik vind het uiteraard een beetje een mietjesactie, met je toch-al-korte haarxx
[edit: ik zie dat je al met de radio bezig bent geweest.]
Yup.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
kort haar? Je bedoelt als in geen mega paardenstaart?
Lokale krantjes reageerde niet op mails.....dus ga ze nog even via twitter benaderen.
en voor hoeveel mag ik mijn neefje noteren?quote:
Ik heb de mede menselijkheid van mijn collega's onderschat. Ik dacht "ik heb zoveel collega's, met een blog en een mail raak ik ze wel en als er veel tussen de 1 en een tientje geven dan ben ik er zo".quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Yup.
Maar wel goed bezig man, echt heel tof. Al mijn donaties kwamen van FaceBook-vrienden, omdat ik niet genoeg tijd en contacten had in de omgeving.
quote:
niet :-) Zodra ik wat kan missen ben je de eerste die het hoort ;-)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
en voor hoeveel mag ik mijn neefje noteren?
je hebt toch een rijke vrouw?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
niet :-) Zodra ik wat kan missen ben je de eerste die het hoort ;-)
elke euro die we over hebben gaat het huis in.quote:
ik weet niet hoeveel geld jij en Mono hebben.quote:
Niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel geld jij en Mono hebben.
johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks
Maar daar gaat het hier niet om, was een garpje
moiraquote:
Dank jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:08 schreef Myrr het volgende:
Tof! Ik kan niet veel missen, maar alle beetjes helpen. Je ziet ze zo tegemoet.
als ze maar fotos postquote:
ik zal centjes naar je gooien als ik je op vark ziet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dank je
@Jimbo en LL85 grappen zijn leuk, euro's zijn echter leuker voor deze actie
niet op je benen iig *ril*quote:
Hij is gisteren ter kappert geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, wanneer scheer je je hoofd kaal? Als je je doel bereikt in 2015?
Wat als je je doel niet bereikt? Of als je je doel eerder bereikt dan gepland?
Enneh.. niet stiekem naar de kapper gaan binnen nu en de deadline!
Vrouw!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inmiddels gelukkig wel, maar dat was wel erg ja
For shame!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
For shame!![]()
![]()
Maar nu zijn de stelten weer glad?
quote:
ik ga kaal zodra het geld bij Vrienden van Sophia isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, wanneer scheer je je hoofd kaal? Als je je doel bereikt in 2015?
Wat als je je doel niet bereikt? Of als je je doel eerder bereikt dan gepland?
Enneh.. niet stiekem naar de kapper gaan binnen nu en de deadline!
Het is en blijft tot die tijd een Pelle-kapsel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is gisteren ter kappert geweestEn blijft dat doen tot hij kaal gaat.
same here! m'n babyliss 4 men heeft me al zoveel tijd en kappersbezoek bespaardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:18 schreef bloempjuh het volgende:
www.justgiving.com/SusyQ
Ik houd het kort, elke week gaat het weer terug naar 1mm. Ik snap niet dat ik ooit lang haar heb gewild, dit is ZO HANDIG!
thnxquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:04 schreef bloempjuh het volgende:
Toek, ik ben nog steeds trots op je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |