quote:Op maandag 22 december 2003 20:23 schreef knorretje het volgende:
we hebben de envelop afgegeven, ze waren superblij en hadden dit niet verwacht. We kwamen daaraan en vroegen waar we het kwijt konden en toen gaf de mevr achter de balie aan dat we evt een cd'tje konden kopen ipv een lichtje. We zeiden zo'n beetje in koor of ze dan voor 2225 euro aan cd'tjes had. Ze schrok en ging gelijk naar de stichting bellen dat er mensen waren die een enorm bedrag bij zich hadden en er een ontvangstcomite geregeld moest wordenWe werden behandeld als princessen, werd telkens drinken aangeboden, alicia mocht kleuren en weet ik veel wat nog meer. Nadat er twee mensen van de stichting er waren kregen we nog wat veren in onze reet gestoken en heeft alicia uiteindelijk de envelop gegeven. Daar is een foto van, alleen we krijgen hem niet van de camera af. Danny is er nog mee bezig dus die komt zo snel mogelijk. We hebben foto's gemaakt van de boom maar bij dagliht is dat heel moeilijk te zien, dus ga kijken of ik wat beelden kan capturen van rijnmondtv.
de lichtjes actie is inderdaad al jaren een begrip in/rond Rotterdam.quote:Op woensdag 5 november 2014 05:14 schreef Dagonet het volgende:
Wow, het is al bijna 11 jaar geleden dat ik de eerste keer van die actie hoorde:
GC / Lichtje voor Sophia Kinderziekenhuis (deel 2)
[..]
hoe hete dat topic ook al weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou 1 cent willen overmaken met het bijschrift 'ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl', maar dat vind ik in dit geval een beetje lullig
Maar toffe actie, Toek
ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe hete dat topic ook al weer
Wat een briljant topic!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
daar was stroomquote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Held!![]()
Recht voor de steriele ruimte ook![]()
Ga je het nu kaal houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |