SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om Antonia te quoten: als ik scoor, dan doe ik gewoon wat ik me opkomt en ik was heel erg blij met de overwinning dus dan kan je gewoon juichen denk ik. Wie zegt dat je niet zou mogen juichen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Roda
Wat ben ik weer blij dat je mee post.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemist, goal kut.
Kan ook. Dat je 't even weet.
Weet ik, dat effect heb ik áltijd op mensen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ben ik weer blij dat je mee post.
Deze naam veranderde opeens terwijl ik aan het lezen was.quote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef Martgod het volgende:
NAC zien we volgend seizoen in de jupiter league.
Ik had eerst ''Funs-King''quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze naam veranderde opeens terwijl ik aan het lezen was.
Funs-kingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je leeft nog steeds? Jongen toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigen jeugd he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geld voor versterkingen is er niet, tsja.. 18/19 selectiespelers..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NAC is wel een ploeg om vertrouwen te tanken. Die kunnen er echt niks van he.
Samen met Willem 2 en Excelsior strijden om degradatie.
Driessen, dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef -Willempie- het volgende:
De commentator vindt het briljant van PSV tot nu toe
Is het onderhand geen bedtijd voor jou, jochie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En je leeft nog steeds? Jongen toch.
Dat dachten ze vorige week ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
PSV kan aan het doelsaldo gaan werken.
Moet je klappen ofzo? Rasmongoolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het onderhand geen bedtijd voor jou, jochie?
Wie zou Ajax halen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bryan Ruiz gaat zeer waarschijnlijk naar Werder Bremen maar dat geheel terzijde.
#teamscrummiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo? Rasmongool
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
Oh, het was een pingel.
Commentaar staat uit.
ja dit dus. wat is dat toch vanavond ggmgmmmgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe jij bijdehand jonge? Wil je klappen van Scrummie ofzo?
Haha zie die ecto grote mond hebben dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo? Rasmongool
Welke wedstrijd is de volgende week? Oh wacht....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij vond het terecht geel merk ik
Mag niet meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij demonstreren in de Schilderswijk?
wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is de volgende week?
Nu al zin inquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is de volgende week? Oh wacht....
Ik denk dat die al een paar maanden geweest isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij demonstreren in de Schilderswijk?
Ah dat is volgende week alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij daarom geen rood mag krijgen
ofzo
Eens. Ze moeten eens consequent zijn of gewoon zeggen dat penalty + rood gewoon niet kan, tenzij erg grove overtreding.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een doorgebroken speler Wie dat niet ziet is niet goed bij z'n hoofd.
quote:
Je spreekt jezelf wel erg tegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze moeten gewoon eens consequent zijn. Of hier altijd rood voor geven of hier altijd geel voor geven. Wat mij betreft geven ze in het strafschopgebied geel + penal en daarbuiten rood.
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel erg tegen.
Ajax was niet het ontnemen van een directe scoringskans, want er was voordeel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.
Vorige week Ajax, nu PSV...
Inderdaad, dan kun je als verdediger tenminste nog eens een goede kans ontnemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.
Jij bent me d'r ook eentje hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Nee, jij kan gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel erg tegen.
Van mij hoeft het op zich ook niet, ze moeten een keer duidelijk zijn met hun regels, nu is het de ene keer wel en de andere keer alleen geel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.
Vorige week Ajax, nu PSV...
Ja, want een overtreding buiten de 16 is ergerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat toch alleen voor de keeper? Gek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij bent me d'r ook eentje he
Hij heeft wel gelijk andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij bent me d'r ook eentje he
Ik drink ook graag een glaasje melkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk drink ik ook nooit cola.
Water en koffie is alles wat ik drink.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De PL is net zo knotsgek als de ED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Het hele principe van een doorgebroken speler draait om het ontnemen van een 100% scoringskans. Bij een penalty blijft die 100% scoringskans in stand, buiten de 16 niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want een overtreding buiten de 16 is erger
zin en kunnen zijn 2 verschillende dingen, zei een wijs man ooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda mag gewoon terugkomen in de wedstrijd hé. Geen PSV dat zin heeft om het publiek te vermaken en een stevige uitslag neer wil zetten. Kampioenwaardig.
NAC kan niet voetballen. PSV is véél beter en geeft een enorm domme penalty weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef Kenju het volgende:
Hoe spelen ze? Ik schakel sinds een paar minuten geleden in, met 2-0 als stand. Nac krijgt meteen een penalty en is de bovenliggende partij qua kansen. Zelfde verloop als vorige week?
PSV was goed bezig. Snel 2-0 en daarna gaat NAC ballen. Penalty mee waar geel te weinig was. Het staat 2-1 en NAC mag vrolijk verder voetballen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef Kenju het volgende:
Hoe spelen ze? Ik schakel sinds een paar minuten geleden in, met 2-0 als stand. Nac krijgt meteen een penalty en is de bovenliggende partij qua kansen. Zelfde verloop als vorige week?
Je moet de straf binnen en buiten de zestien hetzelfde houden. Anders wordt het bij een doorgebroken speler dus voordelig om achter hem aan te lopen tot in je zestien en dán neer te trekken, want dan hoef je er zelf niet af en de kans op een doelpunt blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het hele principe van een doorgebroken speler draait om het ontnemen van een 100% scoringskans. Bij een penalty blijft die 100% scoringskans in stand, buiten de 16 niet.
Kop eraf bij verliesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
IS heeft aardige voetballers.
Gewoon geen kaart geven in de 16 dus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het hele principe van een doorgebroken speler draait om het ontnemen van een 100% scoringskans. Bij een penalty blijft die 100% scoringskans in stand, buiten de 16 niet.
Tighadouini moet scoren in de 70e minuut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop dat NAC nog even scoort tussen de 40ste en 45ste minuut.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn kat keek de wedstrijd mee, ligt nu heerlijk te slapen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon geen kaart geven in de 16 dus?
Een kat hebben is behoorlijk gay.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaydar is nog gayerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een kat hebben is behoorlijk gay.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie dan wel, behalve Ajaxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:11 schreef Seam het volgende:
PSV zal dit jaar niet in de top 3 gaan eindigen.
niet met zo'n katquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse en Twente, daarna Feyenoord en de boertjes.quote:
Kom vechten. Nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitesse speelde wel goed vorige week, maar mist teveel kansen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Vitesse en Twente, daarna Feyenoord en de boertjes.
OOOOOOOOOOOOHHHquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel naar buiten he.
Niet als jij hier komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel naar buiten he.
Vitesse is een gatenkaas achterin. Echt heel erg slecht. Twente zou kunnen als ze ophouden met punten morsen tegen kleine clubjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Vitesse en Twente, daarna Feyenoord en de boertjes.
Goede vraag eigenlijk, nog niet gezien.quote:
Dat is ze wel gewend inmiddels ja.quote:
Dan let je niet op. Heb toch al minstens vier mislukte passes en nutteloze voorzetten gezien van hem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk, nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de rest het niet kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten Wijnaldum en de Jong steeds verdedigen?
kom maar op, waarover?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik nog geen woordgrapjes zie.
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.quote:
Kishna zit nu met een stijve lul te kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
En davy zei dat Ajacieden hoopte dat hij er volgende week niet bij zou zijn![]()
![]()
![]()
Volgende week al ja?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax volgende week niet wint van PSV post ik een maand niet op FOK!
Toch nog een reden om niet te hopen op winstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat genoteerd, en geen tompsv'tje doen he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlulquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna zit nu met een stijve lul te kijken
Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlul
Gelijkspel mag ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.
Tom heeft zich met die actie aardig op de kaart gezetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, en geen tompsv'tje doen he.
Bij de wedstrijdbespreking zit hij gewoon na te denken welke hairstyle hij de volgende dag haalt bij Hanni Hannaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlul
Ik heb er wel een voor je, maar die is vrij Matic(h)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik nog geen woordgrapjes zie.
Wordt waarschijnlijk toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.
Is dat een niggerkapper?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de wedstrijdbespreking zit hij gewoon na te denken welke hairstyle hij de volgende dag haalt bij Hanni Hanna
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Maher best goed spelen.
Haha grapje natuurlijk.
http://instagram.com/hannihannaquote:
Hoog tijd om te vertrekken inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef Seam het volgende:
Ik vind Depay echt goed spelen, hij ontstijgt het Eredivisie niveau.
Vergeet Sana niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://instagram.com/hannihanna
Van Gordon tot Kenneth Vermeer. Van Stefano Denswil tot Martin Garrix.
niggerkapper en flikkerkapperquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tikkeltje aan de homofiele kant zou ik zelfs willen noemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat oehoe liedje echt irritant
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: Paher, Rod Stewart, Maher, Maher
Juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
paher maherquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Paher en Maherquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kishna heeft nu een rode baard?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet nu niet in jezelf gaan gelovenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Jan van Halst en Jack van Gelder dezelfde kapper hebben.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Jan van Halst en Jack van Gelder dezelfde kapper hebben.
Dan is de rest echt huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat Caland de meest komische user van FOK! is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |