Goede vraag eigenlijk, nog niet gezien.quote:
Dat is ze wel gewend inmiddels ja.quote:
Dan let je niet op. Heb toch al minstens vier mislukte passes en nutteloze voorzetten gezien van hem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk, nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de rest het niet kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten Wijnaldum en de Jong steeds verdedigen?
kom maar op, waarover?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik nog geen woordgrapjes zie.
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.quote:
Kishna zit nu met een stijve lul te kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
En davy zei dat Ajacieden hoopte dat hij er volgende week niet bij zou zijn![]()
![]()
![]()
Volgende week al ja?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax volgende week niet wint van PSV post ik een maand niet op FOK!
Toch nog een reden om niet te hopen op winstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat genoteerd, en geen tompsv'tje doen he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlulquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna zit nu met een stijve lul te kijken
Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlul
Gelijkspel mag ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.
Tom heeft zich met die actie aardig op de kaart gezetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat genoteerd, en geen tompsv'tje doen he.
Bij de wedstrijdbespreking zit hij gewoon na te denken welke hairstyle hij de volgende dag haalt bij Hanni Hannaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlul
Ik heb er wel een voor je, maar die is vrij Matic(h)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik nog geen woordgrapjes zie.
Wordt waarschijnlijk toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.
Is dat een niggerkapper?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de wedstrijdbespreking zit hij gewoon na te denken welke hairstyle hij de volgende dag haalt bij Hanni Hanna
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Maher best goed spelen.
Haha grapje natuurlijk.
http://instagram.com/hannihannaquote:
Hoog tijd om te vertrekken inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef Seam het volgende:
Ik vind Depay echt goed spelen, hij ontstijgt het Eredivisie niveau.
Vergeet Sana niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://instagram.com/hannihanna
Van Gordon tot Kenneth Vermeer. Van Stefano Denswil tot Martin Garrix.
niggerkapper en flikkerkapperquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tikkeltje aan de homofiele kant zou ik zelfs willen noemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat oehoe liedje echt irritant
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: Paher, Rod Stewart, Maher, Maher
Juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
paher maherquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Paher en Maherquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kishna heeft nu een rode baard?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet nu niet in jezelf gaan gelovenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Jan van Halst en Jack van Gelder dezelfde kapper hebben.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Jan van Halst en Jack van Gelder dezelfde kapper hebben.
Dan is de rest echt huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat Caland de meest komische user van FOK! is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |