kom maar op, waarover?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik nog geen woordgrapjes zie.
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.quote:
Kishna zit nu met een stijve lul te kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
En davy zei dat Ajacieden hoopte dat hij er volgende week niet bij zou zijn![]()
![]()
![]()
Volgende week al ja?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon volgende week met El Gazhi, Kishna en Zivkovic spelen. Lekker veel beweging, worden ze helemaal gek.
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax volgende week niet wint van PSV post ik een maand niet op FOK!
Toch nog een reden om niet te hopen op winstquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even quoten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat genoteerd, en geen tompsv'tje doen he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kishna kijkt niet eens, zo arrogant is die paardenlulquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna zit nu met een stijve lul te kijken
Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hm, nu heb ik toch nog iets te juichen als Ajax verliest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |