SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om Antonia te quoten: als ik scoor, dan doe ik gewoon wat ik me opkomt en ik was heel erg blij met de overwinning dus dan kan je gewoon juichen denk ik. Wie zegt dat je niet zou mogen juichen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Roda
Wat ben ik weer blij dat je mee post.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemist, goal kut.
Kan ook. Dat je 't even weet.
Weet ik, dat effect heb ik áltijd op mensen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ben ik weer blij dat je mee post.
Deze naam veranderde opeens terwijl ik aan het lezen was.quote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef Martgod het volgende:
NAC zien we volgend seizoen in de jupiter league.
Ik had eerst ''Funs-King''quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze naam veranderde opeens terwijl ik aan het lezen was.
Funs-kingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En je leeft nog steeds? Jongen toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigen jeugd he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geld voor versterkingen is er niet, tsja.. 18/19 selectiespelers..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NAC is wel een ploeg om vertrouwen te tanken. Die kunnen er echt niks van he.
Samen met Willem 2 en Excelsior strijden om degradatie.
Driessen, dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef -Willempie- het volgende:
De commentator vindt het briljant van PSV tot nu toe
Is het onderhand geen bedtijd voor jou, jochie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En je leeft nog steeds? Jongen toch.
Dat dachten ze vorige week ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
PSV kan aan het doelsaldo gaan werken.
Moet je klappen ofzo? Rasmongoolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het onderhand geen bedtijd voor jou, jochie?
Wie zou Ajax halen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Bryan Ruiz gaat zeer waarschijnlijk naar Werder Bremen maar dat geheel terzijde.
#teamscrummiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo? Rasmongool
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
Oh, het was een pingel.
Commentaar staat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |