Ik denk dat die al een paar maanden geweest isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij demonstreren in de Schilderswijk?
Ah dat is volgende week alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij daarom geen rood mag krijgen
ofzo
Eens. Ze moeten eens consequent zijn of gewoon zeggen dat penalty + rood gewoon niet kan, tenzij erg grove overtreding.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een doorgebroken speler Wie dat niet ziet is niet goed bij z'n hoofd.
quote:
Je spreekt jezelf wel erg tegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze moeten gewoon eens consequent zijn. Of hier altijd rood voor geven of hier altijd geel voor geven. Wat mij betreft geven ze in het strafschopgebied geel + penal en daarbuiten rood.
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel erg tegen.
Ajax was niet het ontnemen van een directe scoringskans, want er was voordeel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.
Vorige week Ajax, nu PSV...
Inderdaad, dan kun je als verdediger tenminste nog eens een goede kans ontnemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.
Jij bent me d'r ook eentje hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |