ja dit dus. wat is dat toch vanavond ggmgmmmgquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe jij bijdehand jonge? Wil je klappen van Scrummie ofzo?
Haha zie die ecto grote mond hebben dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo? Rasmongool
Welke wedstrijd is de volgende week? Oh wacht....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij vond het terecht geel merk ik
Mag niet meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij demonstreren in de Schilderswijk?
wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is de volgende week?
Nu al zin inquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is de volgende week? Oh wacht....
Ik denk dat die al een paar maanden geweest isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij demonstreren in de Schilderswijk?
Ah dat is volgende week alquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij daarom geen rood mag krijgen
ofzo
Eens. Ze moeten eens consequent zijn of gewoon zeggen dat penalty + rood gewoon niet kan, tenzij erg grove overtreding.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een doorgebroken speler Wie dat niet ziet is niet goed bij z'n hoofd.
quote:
Je spreekt jezelf wel erg tegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze moeten gewoon eens consequent zijn. Of hier altijd rood voor geven of hier altijd geel voor geven. Wat mij betreft geven ze in het strafschopgebied geel + penal en daarbuiten rood.
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel erg tegen.
Ajax was niet het ontnemen van een directe scoringskans, want er was voordeel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.
Vorige week Ajax, nu PSV...
Inderdaad, dan kun je als verdediger tenminste nog eens een goede kans ontnemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.
Jij bent me d'r ook eentje hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Nee, jij kan gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel erg tegen.
Van mij hoeft het op zich ook niet, ze moeten een keer duidelijk zijn met hun regels, nu is het de ene keer wel en de andere keer alleen geel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wordt geen rood meer voor gegeven lijkt het.
Vorige week Ajax, nu PSV...
Ja, want een overtreding buiten de 16 is ergerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee. Officieel is dit nu rood, maar wat mij betreft wordt er standaard geel + strafschop geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat toch alleen voor de keeper? Gek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij bent me d'r ook eentje he
Hij heeft wel gelijk andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij bent me d'r ook eentje he
Ik drink ook graag een glaasje melkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk drink ik ook nooit cola.
Water en koffie is alles wat ik drink.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De PL is net zo knotsgek als de ED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Het hele principe van een doorgebroken speler draait om het ontnemen van een 100% scoringskans. Bij een penalty blijft die 100% scoringskans in stand, buiten de 16 niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want een overtreding buiten de 16 is erger
zin en kunnen zijn 2 verschillende dingen, zei een wijs man ooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda mag gewoon terugkomen in de wedstrijd hé. Geen PSV dat zin heeft om het publiek te vermaken en een stevige uitslag neer wil zetten. Kampioenwaardig.
NAC kan niet voetballen. PSV is véél beter en geeft een enorm domme penalty weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef Kenju het volgende:
Hoe spelen ze? Ik schakel sinds een paar minuten geleden in, met 2-0 als stand. Nac krijgt meteen een penalty en is de bovenliggende partij qua kansen. Zelfde verloop als vorige week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |