SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast. En coaches ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef PicoMMP het volgende:
Waar is de stand in de OP?
[ afbeelding ]
De eerste verstandige uitspraak ooit van jouquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
De eerste verstandige uitspraak ooit van jou
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Koert best leuk commentaar geven
Nog via FOX kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Koert best leuk commentaar geven
Niks veranderd sinds LFC dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie actie, waardeloze voorzet. Downing
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Irritant dat die behanglul nog heeft gewonnen ook
Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Leicaster een speler heeft die Danny Drinkwater heet.![]()
![]()
Daar zullen ze bij Leicester wel wakker van liggen zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Leicaster een speler heeft die Danny Drinkwater heet.![]()
![]()
yupquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Leicester wel wakker van liggen zeg.
Ik verbaas me nergens meer over nadat ik gisteren een mail mocht sturen naar een Duitse klant met als achternaam "Fuhrer"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
Maar waarvoor kreeg 'ie hem nou? Commentator zegt voor protesteren, als ik op Twitter lees lijkt iedereen te denken dat het voor de handsbal was.quote:
Was gewoon direct rood voor hands.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar waarvoor kreeg 'ie hem nou? Commentator zegt voor protesteren, als ik op Twitter lees lijkt iedereen te denken dat het voor de handsbal was.
Dan is het inderdaad absurd. Was nooit een directe scoringsmogelijkheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was gewoon direct rood voor hands.
Hij blokte toch een schot op doel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad absurd. Was nooit een directe scoringsmogelijkheid.
Deed het beter dan Eriksenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die kan er niet zo heel veel van, die supportert
En dat terwijl hij niemand heeft gebeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat deze dwaas nu nooit meer een Engels stadion in mag
Adebayor die aids bezorgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl hij niemand heeft gebeten.
8 keer denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef donroyco het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://vine.co/v/M37F1mB5IzB![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef donroyco het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://vine.co/v/M37F1mB5IzB![]()
![]()
Koertje zit nog met zijn hoofd bij Ancilla.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij denkt echt dat Downing goed speelt
Sorry, schakel pas later inquote:
Harry Kane.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi passje wel. Was dat Eriksen?
Kanequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, Kane.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is weer eens wat anders dan ergens op de tweede ring achter een glaswand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef j95 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is dat uitvak ziek groot?
3.5k max ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef j95 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is dat uitvak ziek groot?
Is wel wat anders dan in het Rat Verlegh stadion inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan ergens op de tweede ring achter een glaswand.
Topshowquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal XI vs Crystal Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo.
Alsof ze daar een tweede ring hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Is wel wat anders dan in het Rat Verlegh stadion inderdaad.
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef alors het volgende:
Gaan we deze reeks ook nog op 0 zetten? Dit is eigenlijk topic 3 van dit seizoen...
Nee maar wel een draak van een uitvak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze daar een tweede ring hebben.
SOOOOOW KOEKOEKquote:
echte een vrouwenopmerking ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Dat haar van ChamakhGa eens naar de kapper man.
Accepteren dat je kalend bent is ook lastig, ik begrijp hem wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Dat haar van ChamakhGa eens naar de kapper man.
Het heeft alleen niks met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand kan dat kapsel mooi vinden
Vroeger, toen hij zijn krullen nog had was ie best leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Het heeft alleen niks met voetbal te maken.
En mijn stream heeft niet genoeg pixels om te kunnen oordelen over zijn kapsel
Het ziet er wel een beetje raar uit jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger, toen hij zijn krullen nog had was ie best leuk
[ afbeelding ]
maar dit plakhaar![]()
[ afbeelding ]
Pics van jouw kapsel in DM graag, gaan we even beoordelen of dat wel goed is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Het ziet er wel een beetje raar uit ja
wie zijn wequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pics van jouw kapsel in DM graag, gaan we even beoordelen of dat wel goed is.
quote:
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef alors het volgende:
[..]en maar smeken om foto's van mij, op deze manier begin ik daar natuurlijk ook niet aan.
in dit geval pas ikquote:
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef opreis het volgende:
[..]
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.
Ja kan ik er wat aan doen, de meeste mensen snappen het na 1x al, dat jij zo traag van begrip bent kan ik ook niks aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.
hommo kom gta doen danquote:
Vorig jaar ook leuke dingen van gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ramsey denk ik
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ramsey denk ik
Vorige week ook, wat is er deze week gebeurd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramsey heeft weer gescoord.
Dit voorspelt niet veel goeds
een RAMPquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Vorige week ook, wat is er deze week gebeurd?
Robin Williamsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Hele genocide geweest, volg je het nieuws niet ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
BNW / Is dit verklaarbaar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramsey heeft weer gescoord.
Dit voorspelt niet veel goeds
Dat is al langer aan de gang.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Hele genocide geweest, volg je het nieuws niet ofzo
Eens, maakt niet uit hoe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Blistering het volgende:
3 puntenGod wat heerlijk zeg om het seizoen zo te beginnen. Dit zijn de matches die je gewoon moet winnen.
Ja, want zo vaak gaat er geen celeb doodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef Grielen het volgende:
Het gaat er om dat als hij in een officiële wedstrijd scoort, er binnen enkele dagen een beroemdheid of bekend persoon doodgaat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, want zo vaak gaat er geen celeb dood
http://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2014
rip gerard jolingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef Grielen het volgende:
Het gaat er om dat als hij in een officiële wedstrijd scoort, er binnen enkele dagen een beroemdheid of bekend persoon doodgaat.
Nee niet hijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zal wel George Michael zijn dan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_om_George___.html
is siem al fit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Liverpool v Southampton en Newcastle v Man City. Leuke wedstrijden.
Match of the day kijken zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijden gezien vandaag. Manchester United moet zich nog echt gaan versterken, op deze manier zie ik het niet veel worden (ondanks de afwezigen) en ook Arsenal kan nog wel een spits van wereldklasse gebruiken, Cavani zou daar niet misstaan. Ben erg benieuwd naar Chelsea en Manchester City, ook wel Liverpool enigszins.
waar ben jij wel een fan van?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet zo'n groot fan van eigenlijk.
Gehele wedstrijden zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar ben jij wel een fan van?
Heb ik het over álle wedstrijden dan? Volgens mij niet. Maar mocht je nog meer vragen over mijn kijkgedrag betreffende voetbal hebben staat mijn PB-vak openquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij alle wedstrijden van vandaag in zijn geheel gezien?
Hé, Ward-Prowse. Die had ik bij Worcester City in FM..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
Liverpool: Mignolet, Manquillo, Johnson, Skrtel, Lovren, Gerrard, Lucas, Henderson, Coutinho, Sterling, Sturridge
Southampton: Forster, Clyne, Fonte (c), Yoshida, Bertrand, Wanyama, Schneiderlin, S. Davis, Ward-Prowse, Tadić, Pellè.
Slippertje van Gerrard hequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft eeuwig jammer dat Liverpool vorig seizoen geen kampioen werd
Zo dichtbij!!
Liverpool beet niet van zich af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dichtbij!!
En dat seizoen van de 4-0 tegen Real Madrid dat United met een record aantal punten kampioen werd door last-minute goals van Machedaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dichtbij!!
Overschatte keeper.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Forster is wel een goeie aankoop van Koeman.
Hij loopt overal, en rond na de 70ste minuut blijft hij meestal voorin hangen op de positie waar hij zwerft.quote:
Vind het wel grappig dat die supporters het precies hetzelfde zingen als Twente supporters, nu alquote:
Die shit is on.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat die supporters het precies hetzelfde zingen als Twente supporters, nu al
Bewust gekozen:quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat die supporters het precies hetzelfde zingen als Twente supporters, nu al
Beste op het veld op het moment.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:51 schreef RetRy32 het volgende:
Tadic kan het niveau duidelijk aan, leuk om te zien!
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Beste op het veld op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |