8 keer denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef donroyco het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://vine.co/v/M37F1mB5IzB![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef donroyco het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://vine.co/v/M37F1mB5IzB![]()
![]()
Koertje zit nog met zijn hoofd bij Ancilla.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij denkt echt dat Downing goed speelt
Sorry, schakel pas later inquote:
Harry Kane.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi passje wel. Was dat Eriksen?
Kanequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, Kane.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is weer eens wat anders dan ergens op de tweede ring achter een glaswand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef j95 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is dat uitvak ziek groot?
3.5k max ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef j95 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is dat uitvak ziek groot?
Is wel wat anders dan in het Rat Verlegh stadion inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan ergens op de tweede ring achter een glaswand.
Topshowquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal XI vs Crystal Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo.
Alsof ze daar een tweede ring hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Is wel wat anders dan in het Rat Verlegh stadion inderdaad.
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:08 schreef alors het volgende:
Gaan we deze reeks ook nog op 0 zetten? Dit is eigenlijk topic 3 van dit seizoen...
Nee maar wel een draak van een uitvak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze daar een tweede ring hebben.
SOOOOOW KOEKOEKquote:
echte een vrouwenopmerking ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Dat haar van ChamakhGa eens naar de kapper man.
Accepteren dat je kalend bent is ook lastig, ik begrijp hem wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Dat haar van ChamakhGa eens naar de kapper man.
Het heeft alleen niks met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand kan dat kapsel mooi vinden
Vroeger, toen hij zijn krullen nog had was ie best leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Het heeft alleen niks met voetbal te maken.
En mijn stream heeft niet genoeg pixels om te kunnen oordelen over zijn kapsel
Het ziet er wel een beetje raar uit jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger, toen hij zijn krullen nog had was ie best leuk
[ afbeelding ]
maar dit plakhaar![]()
[ afbeelding ]
Pics van jouw kapsel in DM graag, gaan we even beoordelen of dat wel goed is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Het ziet er wel een beetje raar uit ja
wie zijn wequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pics van jouw kapsel in DM graag, gaan we even beoordelen of dat wel goed is.
quote:
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef alors het volgende:
[..]en maar smeken om foto's van mij, op deze manier begin ik daar natuurlijk ook niet aan.
in dit geval pas ikquote:
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef opreis het volgende:
[..]
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.
Ja kan ik er wat aan doen, de meeste mensen snappen het na 1x al, dat jij zo traag van begrip bent kan ik ook niks aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.
hommo kom gta doen danquote:
Vorig jaar ook leuke dingen van gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ramsey denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |