wie zijn wequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pics van jouw kapsel in DM graag, gaan we even beoordelen of dat wel goed is.
quote:
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef alors het volgende:
[..]en maar smeken om foto's van mij, op deze manier begin ik daar natuurlijk ook niet aan.
in dit geval pas ikquote:
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef opreis het volgende:
[..]
ik vraag het alleen wel eens heel casual, smeken niet. En we kunnen ook gewoon afspreken, dan slaan we die flauwekul met foto's over.
Ja kan ik er wat aan doen, de meeste mensen snappen het na 1x al, dat jij zo traag van begrip bent kan ik ook niks aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja 10 keer casual vragen is ook niet meer zo casual natuurlijk. En ik spreek niet af met vreemde mannen.
hommo kom gta doen danquote:
Vorig jaar ook leuke dingen van gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ramsey denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |