SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast. En coaches ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef PicoMMP het volgende:
Waar is de stand in de OP?
[ afbeelding ]
De eerste verstandige uitspraak ooit van jouquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
De eerste verstandige uitspraak ooit van jou
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Koert best leuk commentaar geven
Nog via FOX kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Koert best leuk commentaar geven
Niks veranderd sinds LFC dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie actie, waardeloze voorzet. Downing
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Irritant dat die behanglul nog heeft gewonnen ook
Oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Leicaster een speler heeft die Danny Drinkwater heet.![]()
![]()
Daar zullen ze bij Leicester wel wakker van liggen zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat Leicaster een speler heeft die Danny Drinkwater heet.![]()
![]()
yupquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Leicester wel wakker van liggen zeg.
Ik verbaas me nergens meer over nadat ik gisteren een mail mocht sturen naar een Duitse klant met als achternaam "Fuhrer"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |