Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ramsey denk ik
Vorige week ook, wat is er deze week gebeurd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramsey heeft weer gescoord.
Dit voorspelt niet veel goeds
een RAMPquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Vorige week ook, wat is er deze week gebeurd?
Robin Williamsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Hele genocide geweest, volg je het nieuws niet ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
BNW / Is dit verklaarbaar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramsey heeft weer gescoord.
Dit voorspelt niet veel goeds
Dat is al langer aan de gang.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Hele genocide geweest, volg je het nieuws niet ofzo
Eens, maakt niet uit hoe.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Blistering het volgende:
3 puntenGod wat heerlijk zeg om het seizoen zo te beginnen. Dit zijn de matches die je gewoon moet winnen.
Ja, want zo vaak gaat er geen celeb doodquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef Grielen het volgende:
Het gaat er om dat als hij in een officiële wedstrijd scoort, er binnen enkele dagen een beroemdheid of bekend persoon doodgaat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, want zo vaak gaat er geen celeb dood
http://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2014
rip gerard jolingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:25 schreef Grielen het volgende:
Het gaat er om dat als hij in een officiële wedstrijd scoort, er binnen enkele dagen een beroemdheid of bekend persoon doodgaat.
Nee niet hijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zal wel George Michael zijn dan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_om_George___.html
is siem al fit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Liverpool v Southampton en Newcastle v Man City. Leuke wedstrijden.
Match of the day kijken zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:42 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijden gezien vandaag. Manchester United moet zich nog echt gaan versterken, op deze manier zie ik het niet veel worden (ondanks de afwezigen) en ook Arsenal kan nog wel een spits van wereldklasse gebruiken, Cavani zou daar niet misstaan. Ben erg benieuwd naar Chelsea en Manchester City, ook wel Liverpool enigszins.
waar ben jij wel een fan van?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet zo'n groot fan van eigenlijk.
Gehele wedstrijden zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar ben jij wel een fan van?
Heb ik het over álle wedstrijden dan? Volgens mij niet. Maar mocht je nog meer vragen over mijn kijkgedrag betreffende voetbal hebben staat mijn PB-vak openquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij alle wedstrijden van vandaag in zijn geheel gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |