Nou, ben benieuwd.quote:Gerard Joling en Gordon slaan opnieuw de handen ineen. De twee nachtegaaltjes gaan in een gloednieuw RTL 4-programma weer met bejaarden op stap.
De nieuwe show heet Geer & Goor Waarheen, Waarvoor. Dat verklapt Geer in een interview met de Telegraaf.
"Het is toch weer met bejaarden, omdat mensen dat zo ontzettend leuk vonden. We vervullen wensen van oude mensen, dingen die ze een keer willen doen voordat ze doodgaan. We gaan naar Benidorm met ze, of naar Lourdes. En een dagje naar Texel of een nieuwe jurk kopen. Grote en kleine wensen.''
Geer en Goor hebben vorig jaar een maand van een AOW-uitkering geleefd voor het programma Effe Geen Cent te Makken. Toen gingen de twee divo's op stap met ouderen en zamelden ze zoveel mogelijk geld in voor het Nationaal Ouderenfonds.
Vanaf 28 augustus 2014 op RTL 4 te aanschouwen, in totaal 9 afleveringen.quote:Gerard Joling en Gordon slaan opnieuw de handen ineen. De twee nachtegaaltjes gaan in een gloednieuw RTL 4-programma weer met bejaarden op stap.
De nieuwe show heet Geer & Goor Waarheen, Waarvoor. Dat verklapt Geer in een interview met de Telegraaf.
"Het is toch weer met bejaarden, omdat mensen dat zo ontzettend leuk vonden. We vervullen wensen van oude mensen, dingen die ze een keer willen doen voordat ze doodgaan. We gaan naar Benidorm met ze, of naar Lourdes. En een dagje naar Texel of een nieuwe jurk kopen. Grote en kleine wensen.''
Geer en Goor hebben vorig jaar een maand van een AOW-uitkering geleefd voor het programma Effe Geen Cent te Makken. Toen gingen de twee divo's op stap met ouderen en zamelden ze zoveel mogelijk geld in voor het Nationaal Ouderenfonds.
Twijfelgeval, daar verder voor nu dan maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef MissJ het volgende:
hier ook een topic TV / [RTL 4] Geer & Goor: Waarheen, Waarvoor?
wat nu?
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef MissJ het volgende:
zo heerlijk flauw zijn ze weer, ik hou ervan![]()
Deze serie staat al sinds jaar en dag hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Twijfelgeval, daar verder voor nu dan maar
Geen cent te makken was ook in SHO.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
alleen dat over-geacteerde van Gerard is wel een beetje jammer.
ik ook, vooral deze meneer met blauw jasjequote:
Goeien UI.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is weer precies hetzelfde.
Ja, waar is Corrie eigenlijk? Die is ook fan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
Kom op, zo een veenlijkje in een zweefvliegtuigje
Ze is bezig een sc te maken van het De slimste mens topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, waar is Corrie eigenlijk? Die is ook fan.
Godverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal het wel doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef W00fer het volgende:
Respect, ik weet niet of ik dit durf.
Vooral dat opstijgen lijkt me doodeng. Dat zweven zonder storend motorgeluid lijkt me dan weer geweldig!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef W00fer het volgende:
Niet veel meer te verliezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef W00fer het volgende:
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:25 schreef houdjemond het volgende:
Ah helemaal vergetenis het terug te zien?
Later op RTL XLquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:25 schreef houdjemond het volgende:
Ah helemaal vergetenis het terug te zien?
Ik denk dat ze niet naar RTL4 kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
Zijn er al boze katholieken trouwens?
Goor die zich scheert met een mariabeeld en doet alsof t een telefoon is?
Heiligschennis toch?
Mwah zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
Heiligschennis toch?
Dank, verschilt nogal per programma (kijk weinig tv )quote:
Katholieken zijn niet zo heel snel boos.....gewoon afkopen en je mag de hemel alsnog in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
Heiligschennis toch?
Oubollig,quote:
Dat ze er zelf ook niet jonger op worden ... EN hun humor passee is ..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oubollig,
Maar hoe bedoel je?
Ben het nu aan het terugkijken, ga echt stuk om dat momentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef MissJ het volgende:
op het strand met een cocktail en een piemel in m'n mond
Rinie van den Elzenquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:12 schreef icloud het volgende:
Wie is de commentaarstem die alle geer en goor series zo lekker cynisch inspreekt?
goed idee!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef forzaudinese het volgende:
Heerlijk om te kijken op de donderdag avond !Best bekeken programma van de dag ook met 1,6 miljoen kijkers. Zou lachen zijn als ze dit jaar de televizier ring zouden winnen, even stemmen dus !
Ze heet niet eens Corrie😉😄quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Heej Urquhart ik heb jou lang niet gezien hier! Alles goed met je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:17 schreef Urquhart het volgende:
Was weer genieten! Deed qua sfeer ook veel meer aan het oorspronkelijke Over De Vloer denken dan de vorige serie. Heerlijk!
En dan krijg je waarschijnlijk ook nog een voedselvergiftiging in Turkije.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een ellende, hond dood, kunstknie en oh ja, man dood.
Het stond eerst in TV.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je dit in overleg niet verplaatsen naar TV? Niemand kan dit vinden, zonde
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je dit in overleg niet verplaatsen naar TV? Niemand kan dit vinden, zonde
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.quote:
Ik bedoelde dit topic, niet de reeks.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef static het volgende:
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.
Nou en, wat boeit dat, tv series in sho is gewoon onzinnigquote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef static het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.
Dat is ook de opzet van dit programma omdat men vooraf al weet dat beiden weer nichterig gaan doen en wel zo dat het lachwekkend aandoet. Zie daar goede kijkcijfers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, aardig, grappig, maar ook wat gekunsteld. Gordon gaat straks weer prullenbakken omwer rijden. We hebben het allemaal al gezien.
Nou ja, een glimlach-momentje blijft er altijd wel.
Echt met afstand de leukste aflevering, heb hem al twee keer helemaal gekeken, lig iedere keer weer in een deuk om o.a. dat afwas fragment en dat geouwehoer in de hot tubequote:Op zaterdag 13 september 2014 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toeHilarisch😀
Klopt en ik vind het ook wel prima. Ik kan er wel om lachen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is ook de opzet van dit programma omdat men vooraf al weet dat beiden weer nichterig gaan doen en wel zo dat het lachwekkend aandoet. Zie daar goede kijkcijfers.
Dat van die tafel vond ik raar overkomen. Lullig en niet nodig en niet grappig.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en ik vind het ook wel prima. Ik kan er wel om lachen.
Alleen had-ie van mij die tafel met eten niet per se om hoeven gooien.
Nou ja, dat is dan weer het prullenbak-omver-rijden-effect.
Ja hèquote:Op donderdag 18 september 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Kon topic niet vinden
Maar super aflevering!
Moet je aan Static vragen😋quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef Automatisch het volgende:
Waarom staat dit hier en niet in TV? Niemand vind het toch hier?
Omdat de vorige series ook hier stonden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef Automatisch het volgende:
Waarom staat dit hier en niet in TV? Niemand vind het toch hier?
Ik vind het ook geweldig, echt mijn humorquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef houdjemond het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel, maar smaken verschillen. .
Ja. Er zijn zelfs nogal wat gay bars daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Het was gisteren niet meer, vorige week was de laatstequote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weer wat gemist ^^ morgen terug kijken
Oh ik dacht er is nog een compilatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Het was gisteren niet meer, vorige week was de laatste
Was toch vorige week!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien komt er een nog uitzending met hoogtepunten van alle compilaties of een compilatie met alle hoogtepunten. Of een terugblik op alle compilaties of een compilatie van alle terugblikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |