Het stond eerst in TV.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je dit in overleg niet verplaatsen naar TV? Niemand kan dit vinden, zonde
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je dit in overleg niet verplaatsen naar TV? Niemand kan dit vinden, zonde
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.quote:
Ik bedoelde dit topic, niet de reeks.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef static het volgende:
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.
Nou en, wat boeit dat, tv series in sho is gewoon onzinnigquote:Op donderdag 4 september 2014 21:38 schreef static het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Heeft al sinds Talpa ofzo hier gestaan.
Dat is ook de opzet van dit programma omdat men vooraf al weet dat beiden weer nichterig gaan doen en wel zo dat het lachwekkend aandoet. Zie daar goede kijkcijfers.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, aardig, grappig, maar ook wat gekunsteld. Gordon gaat straks weer prullenbakken omwer rijden. We hebben het allemaal al gezien.
Nou ja, een glimlach-momentje blijft er altijd wel.
Echt met afstand de leukste aflevering, heb hem al twee keer helemaal gekeken, lig iedere keer weer in een deuk om o.a. dat afwas fragment en dat geouwehoer in de hot tubequote:Op zaterdag 13 september 2014 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toeHilarisch😀
Klopt en ik vind het ook wel prima. Ik kan er wel om lachen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is ook de opzet van dit programma omdat men vooraf al weet dat beiden weer nichterig gaan doen en wel zo dat het lachwekkend aandoet. Zie daar goede kijkcijfers.
Dat van die tafel vond ik raar overkomen. Lullig en niet nodig en niet grappig.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en ik vind het ook wel prima. Ik kan er wel om lachen.
Alleen had-ie van mij die tafel met eten niet per se om hoeven gooien.
Nou ja, dat is dan weer het prullenbak-omver-rijden-effect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |