Maar toch zou je je moeten verdiepen waar ze het vandaan heeft. Ze is niet dom, ook niet op internet, dus ga onderzoeken waar die denkwijze vandaan komt en er gaat een wereld voor je open.quote:
Het staat er gewoon in. Dood de joden, anders-gelovigen dit dat. Dat doen ze nu. Dan moet je niet gaan janken dat het niet bij Islam hoort. Dat het niet de hele Islam is, of een uitwas, is wat andersquote:
Maikel Boogaard is te gast hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja he, slaat als kut op dirk
Eng, maar idd, het wordt nu duidelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
De jodenhaat zit erg diep.
Ergens wel goed dat het zo duidelijk wordt.
Ik ben wel benieuwd, waar te beginnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar toch zou je je moeten verdiepen waar ze het vandaan heeft. Ze is niet dom, ook niet op internet, dus ga onderzoeken waar die denkwijze vandaan komt en er gaat een wereld voor je open.
Ja BNW gekkies, nee bedankt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar toch zou je je moeten verdiepen waar ze het vandaan heeft. Ze is niet dom, ook niet op internet, dus ga onderzoeken waar die denkwijze vandaan komt en er gaat een wereld voor je open.
Ja, en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
Daar sta je dan, met je geschoren benen in een halve legging.
En ook het idee dat wanner je een opleiding gevolgd hebt je redelijk kunt denken niet altijd zo isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
De jodenhaat zit erg diep.
Ergens wel goed dat het zo duidelijk wordt.
Maar om een dopeslikker nu als een afgod te beschouwen...quote:
Zo mag iedereen in dit land zijn mening hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar om een dopeslikker nu als een afgod te beschouwen...
europees kampioen atletiek is niet interessantquote:
Ik heb epo in mijn bloed vanwege de biefstuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Je lippen verbranden door in de zee te staan? Lijkt wel zo'n smoes alsof de pillen voor de hond waren.
Behalve als je een tweet plaatst over zionisme, dan moet je ontslagen worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo mag iedereen in dit land zijn mening hebben.
Foute sitesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, waar te beginnen?
Een ongefundeerde beschuldiging gepresenteerd als feit is geen mening en dus mag je je ook niet beroepen op vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Behalve als je een tweet plaatst over zionisme, dan moet je ontslagen worden.
Die linken en vertalen wel de berichtgeving van de "andere"kant. Alleen dan ken je beide kanten van het verhaal. Dat zij er weer andere complotten op na houden is hun ding. Maar je bent nu gewoonweg allen door de NOS geïnformeerd en weet je dus niks.quote:
Haha. Ha. Juist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
"Vandaaaaaaaag is rood, de kleur van jouw lippen"
Ja en Joris Demmink heeft Marianne Vaatstra verkracht en vermoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Foute sitesMartin Vrijland is wel een leuk begin, maar ik waarschuw je dat hij best shokkerend kan zijn vooral in zijn MH17 complot theorieën. En die haalt veel RT, Al Jazeera en die Iraanse TV zender aan. Ja aantoonbaar flauwekul, maar ik wil altijd graag weten wat ze echt denken i.p.v. wat de NOS mij verteld.
Bij Vrijland staat een link naar 40 minuten interview van oude Al Quada top man die verteld hoe ISIS is uitgevloeid en hoe het zijn geld en wapens krijgt. Allemaal via de Saudi's.
Het hoeft niet te kloppen, maar wil wel eens zien hoe ze daar de berichten geven. Hoe dat gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Foute sitesMartin Vrijland is wel een leuk begin, maar ik waarschuw je dat hij best shokkerend kan zijn vooral in zijn MH17 complot theorieën. En die haalt veel RT, Al Jazeera en die Iraanse TV zender aan. Ja aantoonbaar flauwekul, maar ik wil altijd graag weten wat ze echt denken i.p.v. wat de NOS mij verteld.
Bij Vrijland staat een link naar 40 minuten interview van oude Al Quada top man die verteld hoe ISIS is uitgevloeid en hoe het zijn geld en wapens krijgt. Allemaal via de Saudi's.
Hij heeft in Spanje in de zee gestaan. Ofzo.quote:
Onzin. Je hebt het dus niet gelezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het staat er gewoon in. Dood de joden, anders-gelovigen dit dat. Dat doen ze nu. Dan moet je niet gaan janken dat het niet bij Islam hoort. Dat het niet de hele Islam is, of een uitwas, is wat anders
Er staat dat Mohamed zijn vrouw sloeg, mensen van een vijandige stam liet onthoofden. Van die dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt het dus niet gelezen.
Die is nu als een soort vegan streaker onderweg naar de studio, om de uitzending te verstoren met een groot spandoek.quote:
Eerst even de Ferrari op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Thomas Dekker kan binnenkort beter zijn metsel diploma gaan halen.
Voor een lege studio heeft het geen zin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is nu als een soort vegan streaker onderweg naar de studio, om de uitzending te verstoren met een groot spandoek.
Die haalt ook geen enkel niveau meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogie was niet heel enthousiast over Thomas.
Ik moest ook lachen daaromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogerd die naar de apotheek gaat
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogerd die naar de apotheek gaat
Dit dus. Wat een naar mannetje blijft Boogerd ook, waarom zou hij nu ineens tegen zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef waxmask het volgende:
Nee, Boogje, ze mogen alleen niet gepakt worden en anders blijven ontkennen...zuiglip....
Begrijp hem ook wel. Heb je niks aan voor je ploeg denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die haalt ook geen enkel niveau meer.
Waarschijnlijk beter dan jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt het dus niet gelezen.
Dat was hij ook niet toen Thomas zijn hele verhaal bij de autoriteiten had gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogie was niet heel enthousiast over Thomas.
Claudia de Breij is heel erg nét niet leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
Elflettering de Breij, dames en heren.
Ik ben net als jij geschapen naar het evenbeeld van God en ik kan je vertellen dat hij niet blij is met jouw opmerking.quote:
Bron: http://www.nu.nl/media/38(...)dens-winterstop.htmlquote:Jinek vervangt Jeroen Pauw tijdens winterstop
Presentatrice Eva Jinek vervangt komende winter met haar eigen dagelijkse talkshow het nieuwe tv-programma van Jeroen Pauw.
Omroep KRO-NCRV liet dat donderdagmorgen weten. Het programma Jinek wordt bovendien vanaf 12 oktober iedere zondagavond uitgezonden op Nederland 1. Eva Jinek stond afgelopen seizoen op de zondagmiddag geprogrammeerd.
Afgelopen winter was het EO-programma Knevel & Van den Brink nog te zien op de late zondagavond, als vervanger van het inmiddels gestopte Pauw & Witteman. Met Jineks tijdelijke plaats op de late avond van Nederland 1 wankelt de positie van het EO-duo Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Brandpunt Profiel
Eerder werd al bekend dat Jinek een nieuwe serie van negen afleveringen van Brandpunt Profiel gaat presenteren in het komende televisieseizoen. Jeroen Pauw gaat na jaren aan de zijde van Paul Witteman te hebben gepresenteerd, nu solo zijn eigen talkshow Pauw presenteren.
Het oordeel over KvdB is kennelijk nog niet geveld:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jinek is waarschijnlijk een dure werknemer die meer moet gaan doen om haar salaris te verantwoorden.
Maar natuurlijk een volstrekte lichtgewicht in vergelijking met Andries en Tijs.
.... aldus de NOS.quote:Tot nu toe werd de dagelijkse talkshow op Nederland 1 tijdens de winter- en zomerstop altijd overgenomen door het EO-programma Knevel en Van den Brink. Onduidelijk is wat met dat programma gebeurt nu Jinek de nieuwe wintervervanger is.
Op elk ander timeslot is het bijna niet mogelijk denk ik. Dan komen ze te veel in het vaarwater van DWDD en Nieuwsuur. Al hebben ze daar door de EO achtergrond minder last van als PenWquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het oordeel over KvdB is kennelijk nog niet geveld:
[..]
.... aldus de NOS.
Maar ja, hun plek op Nederland 1 zijn ze wel kwijt straks. In elk geval komende winter.
Klopt. Ik zat eerst nog te denken dat het programma naar Nederland 2 zou kunnen, maar dat wordt ook niet wat. Ik denk dat het doek valt voor KvdB.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op elk ander timeslot is het bijna niet mogelijk denk ik. Dan komen ze te veel in het vaarwater van DWDD en Nieuwsuur. Al hebben ze daar door de EO achtergrond minder last van als PenW
Ben ik mee eens, maar Jinek vind ik ook niet erg sterk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef Klopkoek het volgende:
Heel erg blij mee. Knevel is een nare jostie met ongepaste vragen en opmerkingen. Het merendeel van hun gasten zijn rechts gekleurd, en sommigen komen zelfs vier kier binnen twee weken terug. Het programma bedrijft tevens pure propaganda bij tijd en wijle. Topbesluit.
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, maar Jinek vind ik ook niet erg sterk.
Hmmm, vind ik ook een irritante man maar is wel een betere interviewer. Misschien dat ze nog kan groeien, is natuurlijk de pupil van Pauw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?
Het lijkt erop dat beide heren zich daar nog niet bij hebben neergelegd:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
Knevel & Van den Brink 2007 - 2014
RIP
Bron: http://glamora.ma/2014/08/eva_jinek_mag_jeroen_pauw_verv.htmlquote:.... Frappant ook omdat normaliter Knevel en Van den Brink Pauw vervangen als hij met zeer lange kerstvakantie gaat. Die kunnen nu fluiten naar hun plekje; voor prinses Eva Jinek, het monstertalent uit de stal van KRO-NCRV, moet alles wijken zo lijkt het. En het wordt nog erger voor het EO-duo, die de laatste weken niet zo goed scoorden als in voorgaande zomers, als Jinek in de smaak valt als vervangster van Jeroentje dan kunnen Knevel & Poephoofd fluiten naar hun zomerklus.....
.... En geven Knevel en Tijs zomaar hun zomerschnabbel op? Die laatste vraag kunnnen we meteen beantwoorden met een 'nee'. In een commentaar stellen ze: 'Wij willen Eva Jinek van harte feliciteren met het feit dat ze dit gaat doen in de winter en wensen haar daarbij veel succes. Wij hopen er in de zomer weer gewoon te zijn.'
quote:Tot nu toe werd de dagelijkse talkshow op Nederland 1 tijdens de winter- en zomerstop overgenomen door het EO-programma Knevel en Van den Brink. De EO hoopt in de zomer te kunnen doorgaan met het praatprogramma.
Coen Verbraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?
ik ken Coen Verbraak alleen van zijn interview programma's. daar is hij heel goed, maar in die setting heb je natuurlijk de kans om uitgebreid met de redactie de vragen te bedenken en bepaalde dingen wel/niet uitzenden.quote:
Ik vind het belachelijk dat zij voor haar moeten wijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:40 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Eva dat zij hierin ook een kans krijgt, maar wel jammer voor Andries en Tijs dat het ten koste van hen gaat.
Hopelijk het veel betere " Het Elfde Uur"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor eeuwig en altijd
Hopelijk komt Moraalridders weer terug.
Dit is verschrikkelijk nieuws weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
Knevel & Van den Brink 2007 - 2014
RIP
Dat is inderdaad het punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef Specularium het volgende:
En ze is een vrouw.
Ik zeg het maar gewoon.
Waarom? Je hebt het nog niet eens gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat zij voor haar moeten wijken.
Knevel van de Brink is een van de weinig programma's die nog de moeite van het kijken waard is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt het nog niet eens gezien
Dan kan het tijdslot met nog meer sport volgebaggerd worden. Of met een zoveelste zeverprogramma over sport.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Pauw toevallig tegenvalt zal de PO niet weten hoe snel ze Knevel en vd Brink weer van stal moeten halen. Hun redaktie is in elk geval een stuk creatiever dan die van P en W. Naar mijn mening.
En wie weet pakt Tan de man zeveel kijkers straks zoveel marktaandeel dat het hele late night concept niet meer interessant is voor NPO1
De winterstop deden ze pas dit jaar voor het eerst en voor het laatst dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Knevel van de Brink is een van de weinig programma's die nog de moeite van het kijken waard is.
Waarom kan zij niet op een ander tijdstip?
Volgens mij heeft hij alleen iemand die wat helpt bij de montage en doet hij de rest alleen. Goed programma. Op de radio heeft hij ook een interview programma. Doet hij ook goed. Maar is wel zelfde stijl.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ken Coen Verbraak alleen van zijn interview programma's. daar is hij heel goed, maar in die setting heb je natuurlijk de kans om uitgebreid met de redactie de vragen te bedenken en bepaalde dingen wel/niet uitzenden.
Geen idee hoe hij in een live programma zou zijn
Volgens mij deden ze dat niet voor het eerst hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
De winterstop deden ze pas dit jaar voor het eerst en voor het laatst dus.
heel goed programma! Wist niet dat hij ook radio deedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen iemand die wat helpt bij de montage en doet hij de rest alleen. Goed programma. Op de radio heeft hij ook een interview programma. Doet hij ook goed. Maar is wel zelfde stijl.
Of hij dit kan vraag ik mij ook af, maar slechter dan knevel en tijs vast niet.
KVDB was maar eenmalig deze winter als verrekening van de zendtijd. Jinek gaat in de winter, KVDB waarschijnlijk gewoon weer in de zomer.quote:
Dat is aardig van je, ik ga ook wel kijken denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee hoe het gaat worden met Jinek (en ook niet met het Pauw solo programma), maar ik ga ze een kans geven.
Als jij niet kijkt ga ik ook niet kijken, de groeten he!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, ik ga ook wel kijken denk ik.
Maar vanavond eerst KVDB, met kutgasten. Dus ik ga niet kijken.
Haha ja! Nou spreek je later hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij niet kijkt ga ik ook niet kijken, de groeten he!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja! Nou spreek je later hoor! [ afbeelding ]
*Hij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben net als jij geschapen naar het evenbeeld van God en ik kan je vertellen dat hij niet blij is met jouw opmerking.
Is het nou nog steeds niet klaar?quote:Quinsy Mario
Aanjager van het Zwarte Piet-debat, Quinsy Gairo, is nauw betrokken bij het Amsterdamse overleg over het Sinterklaasfeest. Hij vertelt erover in Knevel en Van den Brink.
Jippy.quote:Tim Bouts
In China is een pandadrieling geboren. Tim Bouts, directeur van dierentuin Pairi Daiza uit België, vertelt wat er zo bijzonder aan is.
quote:Mathijs Bouman en Arie Slob
Econoom Matthijs Bouman en Arie Slob van de ChristenUnie praten over de economische cijfers die het CBS vandaag bekend maakte.
Tsjah...quote:Kees Veldboer en Antje Monteiro
Zangeres Antje Monteiro ging met stichting Ambulancewens op pad om de laatste wens van de terminaal zieke Jan Kruik (81) te vervullen.
Kruik wilde graag nog één keer naar de dierentuin en die wens is vervuld. Antje Monteiro vertelt aan tafel bij Knevel & van den Brink hoe zij de dag beleefd heeft.
Prima item voor de laatste anderhalve minuut.quote:Kees Veldboer en Antje Monteiro
Zangeres Antje Monteiro ging met stichting Ambulancewens op pad om de laatste wens van de terminaal zieke Jan Kruik (81) te vervullen.
Misschien wilde Quinsy nog even afscheid nemen van zijn familie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je per se nog naar de dierentuin willen als je stervende bent? Even kijken hoe goed jouw leven was in vergelijking met opgesloten dieren?
Ongewassen hippie gespot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je per se nog naar de dierentuin willen als je stervende bent? Even kijken hoe goed jouw leven was in vergelijking met opgesloten dieren?
Centrale NWS topic gooi ik over een week of 2 wel open.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef Webschip het volgende:
Tja. Het Zwarte Pieten Topic kan gerust worden geopend.
Mooi. Maar het kan nu ook, het is zo actueel hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Centrale NWS topic gooi ik over een week of 2 wel open.
Ene grote Dixie inderdaad.quote:Kan iedereen lekker daar collectief gaan poepen.
Daar zijn losse topics over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi. Maar het kan nu ook, het is zo actueel hè?
Eigenlijk ben ik niet zo voor centrale topics... Maar als mensen gewoon topics over het onderwerp mogen openen is dat natuurlijk ook prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn losse topics over.
Dit soort rommel hoort niet in de zomer.
Nee, maar bij Zwarte Piet werkte dat vorig jaar beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo voor centrale topics...
Ik kan me voorstellen dat eea dan wat rustiger verloopt...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar bij Zwarte Piet werkte dat vorig jaar beter.
Daarvoor ook al eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef alors het volgende:
Gario heeft zichzelf wel behoorlijk gediskwalificeerd met die MH17 tweet.
De Jood ontbreekt nog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
En Belg, een kamper, een neger en twee christenbroeders, dit zou het begin van een slechte mop kunnen zijn.
Antje Milf, niets mis mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
En Belg, een kamper, een neger en twee christenbroeders, dit zou het begin van een slechte mop kunnen zijn.
Hij zou zijn hoofd ook even goed moeten doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Tijs moet de boord van zijn overhemd even goed doen.
Ja, daarna kunnen we zappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel beter dat ze met Bouman en Arie Slob beginnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Tijs moet de boord van zijn overhemd even goed doen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent zelf een mooie vrouw.
Eerst nog even goed lachen om Quinsy Mario.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, daarna kunnen we zappen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst nog even goed lachen om Quinsy Mario.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst nog even goed lachen om Quinsy Mario.
quote:
Komkommertijd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen interessantere talkshow met interessante gasten over interessante onderwerpen die mij interesseren?
Er gebeurt niks in de wereld momenteel. Dus ja, dan moet je het vullen met komkommernieuws.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen interessantere talkshow met interessante gasten over interessante onderwerpen die mij interesseren?
Volgens mij wordt hij héél zorgvuldig buiten de media gehoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef Tito_Otis het volgende:
Wou Jozias niet of zit hij nog in spoeddebat?
Daarom moeten ze mij directeur maken van Net5, dan zal ik die zender weleens even de marktleider maken met goede series, docu's en porno van 22 uur tot 5 uur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Er gebeurt niks in de wereld momenteel. Dus ja, dan moet je het vullen met komkommernieuws.
Vooral de porno spreekt mij aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom moeten ze mij directeur maken van Net5, dan zal ik die zender weleens even de marktleider maken met goede series, docu's en porno van 22 uur tot 5 uur.
Ik zou ooit nog eens de week van de 90s trash-tv willen zien, met Willibrord, Jerry Springer, Over de Rooie, etcetera.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom moeten ze mij directeur maken van Net5, dan zal ik die zender weleens even de marktleider maken met goede series, docu's en porno van 22 uur tot 5 uur.
Sex voor de Buch en De Hunkering.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog eens de week van de 90s trash-tv willen zien, met Willibrord, Jerry Springer, Over de Rooie, etcetera.
En sex voor de Buch, al is menno dood inmiddelsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog eens de week van de 90s trash-tv willen zien, met Willibrord, Jerry Springer, Over de Rooie, etcetera.
Jerry Springer was toch niet echt? Over de Rooie was net zoiets als Now or Never.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het moet dan wel een compilatie worden. Want de volledige uitzendingen, daar kijkt geen robot naar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En sex voor de Buch, al is menno dood inmiddels
Dit is de stempel op zijn brevet van onvermogen.quote:
Zou ik ook denken maar hij heeft wel een kindje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kwinsie is een bruine ruiter.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Keukendrol het volgende:
Dat shirt onder z'n overhemd.
Stijlloos.
Bananen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar leeft deze neger eigenlijk van?
Ik heb werkelijk niks anders te doen.quote:
Dat kan echt niet idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Keukendrol het volgende:
Dat shirt onder z'n overhemd.
Stijlloos.
Dan moet je ze een andere kleur schminken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
Ja hoor als je zulke vegen op je gezicht smeert herkent geen kind jeKinderen zijn niet achterlijk.
Je kan gaan appen met Johannes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk niks anders te doen.
Paarse vegen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je ze een andere kleur schminken.
Doet me denken aan poepsex porno met die diarree vegenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
Die Piet op de foto op de achtergrond___
Hij heeft mij vandaag een foto gestuurd van zijn ontblote bovenlijf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan gaan appen met Johannes.
Als je dat dan toch doet, doe dan op z'n minst V-hals.quote:
Klop maar weer lekker op je borst hoe genuanceerd je wel niet bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het is moeilijk kiezen wie de grootste loser is.
De rigide zwarte piet verdedigers of de quincy groep.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij vandaag een foto gestuurd van zijn ontblote bovenlijf.
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij vandaag een foto gestuurd van zijn ontblote bovenlijf.
Ik bezorg Quinsy werk.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Klop maar weer lekker op je borst hoe genuanceerd je wel niet bent.
Klopt, het is een kleine moeite. Maar toch doen we het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap die ophef niet zo...
Blijkbaar voelen veel negroïde mensen zich gediscrimineerd. Het is een kleine moeite om Pieten paars of groen te maken. Het zal kinderen aan hun reet roesten wat voor kleur een Piet heeft.
Als je je gediscrimineerd voelt, moet daar toch een serieuze aanleiding voor zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap die ophef niet zo...
Blijkbaar voelen veel negroïde mensen zich gediscrimineerd. Het is een kleine moeite om Pieten paars of groen te maken. Het zal kinderen aan hun reet roesten wat voor kleur een Piet heeft.
Nee, jij niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]![]()
Niet iedereen is tokkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |