Klop maar weer lekker op je borst hoe genuanceerd je wel niet bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het is moeilijk kiezen wie de grootste loser is.
De rigide zwarte piet verdedigers of de quincy groep.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij vandaag een foto gestuurd van zijn ontblote bovenlijf.
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft mij vandaag een foto gestuurd van zijn ontblote bovenlijf.
Ik bezorg Quinsy werk.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Klop maar weer lekker op je borst hoe genuanceerd je wel niet bent.
Klopt, het is een kleine moeite. Maar toch doen we het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap die ophef niet zo...
Blijkbaar voelen veel negroïde mensen zich gediscrimineerd. Het is een kleine moeite om Pieten paars of groen te maken. Het zal kinderen aan hun reet roesten wat voor kleur een Piet heeft.
Als je je gediscrimineerd voelt, moet daar toch een serieuze aanleiding voor zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap die ophef niet zo...
Blijkbaar voelen veel negroïde mensen zich gediscrimineerd. Het is een kleine moeite om Pieten paars of groen te maken. Het zal kinderen aan hun reet roesten wat voor kleur een Piet heeft.
Nee, jij niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]![]()
Niet iedereen is tokkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |