Die haalt ook geen enkel niveau meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogie was niet heel enthousiast over Thomas.
Ik moest ook lachen daaromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogerd die naar de apotheek gaat
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogerd die naar de apotheek gaat
Dit dus. Wat een naar mannetje blijft Boogerd ook, waarom zou hij nu ineens tegen zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef waxmask het volgende:
Nee, Boogje, ze mogen alleen niet gepakt worden en anders blijven ontkennen...zuiglip....
Begrijp hem ook wel. Heb je niks aan voor je ploeg denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die haalt ook geen enkel niveau meer.
Waarschijnlijk beter dan jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt het dus niet gelezen.
Dat was hij ook niet toen Thomas zijn hele verhaal bij de autoriteiten had gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boogie was niet heel enthousiast over Thomas.
Claudia de Breij is heel erg nét niet leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
Elflettering de Breij, dames en heren.
Ik ben net als jij geschapen naar het evenbeeld van God en ik kan je vertellen dat hij niet blij is met jouw opmerking.quote:
Bron: http://www.nu.nl/media/38(...)dens-winterstop.htmlquote:Jinek vervangt Jeroen Pauw tijdens winterstop
Presentatrice Eva Jinek vervangt komende winter met haar eigen dagelijkse talkshow het nieuwe tv-programma van Jeroen Pauw.
Omroep KRO-NCRV liet dat donderdagmorgen weten. Het programma Jinek wordt bovendien vanaf 12 oktober iedere zondagavond uitgezonden op Nederland 1. Eva Jinek stond afgelopen seizoen op de zondagmiddag geprogrammeerd.
Afgelopen winter was het EO-programma Knevel & Van den Brink nog te zien op de late zondagavond, als vervanger van het inmiddels gestopte Pauw & Witteman. Met Jineks tijdelijke plaats op de late avond van Nederland 1 wankelt de positie van het EO-duo Andries Knevel en Tijs van den Brink.
Brandpunt Profiel
Eerder werd al bekend dat Jinek een nieuwe serie van negen afleveringen van Brandpunt Profiel gaat presenteren in het komende televisieseizoen. Jeroen Pauw gaat na jaren aan de zijde van Paul Witteman te hebben gepresenteerd, nu solo zijn eigen talkshow Pauw presenteren.
Het oordeel over KvdB is kennelijk nog niet geveld:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jinek is waarschijnlijk een dure werknemer die meer moet gaan doen om haar salaris te verantwoorden.
Maar natuurlijk een volstrekte lichtgewicht in vergelijking met Andries en Tijs.
.... aldus de NOS.quote:Tot nu toe werd de dagelijkse talkshow op Nederland 1 tijdens de winter- en zomerstop altijd overgenomen door het EO-programma Knevel en Van den Brink. Onduidelijk is wat met dat programma gebeurt nu Jinek de nieuwe wintervervanger is.
Op elk ander timeslot is het bijna niet mogelijk denk ik. Dan komen ze te veel in het vaarwater van DWDD en Nieuwsuur. Al hebben ze daar door de EO achtergrond minder last van als PenWquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het oordeel over KvdB is kennelijk nog niet geveld:
[..]
.... aldus de NOS.
Maar ja, hun plek op Nederland 1 zijn ze wel kwijt straks. In elk geval komende winter.
Klopt. Ik zat eerst nog te denken dat het programma naar Nederland 2 zou kunnen, maar dat wordt ook niet wat. Ik denk dat het doek valt voor KvdB.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op elk ander timeslot is het bijna niet mogelijk denk ik. Dan komen ze te veel in het vaarwater van DWDD en Nieuwsuur. Al hebben ze daar door de EO achtergrond minder last van als PenW
Ben ik mee eens, maar Jinek vind ik ook niet erg sterk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef Klopkoek het volgende:
Heel erg blij mee. Knevel is een nare jostie met ongepaste vragen en opmerkingen. Het merendeel van hun gasten zijn rechts gekleurd, en sommigen komen zelfs vier kier binnen twee weken terug. Het programma bedrijft tevens pure propaganda bij tijd en wijle. Topbesluit.
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, maar Jinek vind ik ook niet erg sterk.
Hmmm, vind ik ook een irritante man maar is wel een betere interviewer. Misschien dat ze nog kan groeien, is natuurlijk de pupil van Pauw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?
Het lijkt erop dat beide heren zich daar nog niet bij hebben neergelegd:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
Knevel & Van den Brink 2007 - 2014
RIP
Bron: http://glamora.ma/2014/08/eva_jinek_mag_jeroen_pauw_verv.htmlquote:.... Frappant ook omdat normaliter Knevel en Van den Brink Pauw vervangen als hij met zeer lange kerstvakantie gaat. Die kunnen nu fluiten naar hun plekje; voor prinses Eva Jinek, het monstertalent uit de stal van KRO-NCRV, moet alles wijken zo lijkt het. En het wordt nog erger voor het EO-duo, die de laatste weken niet zo goed scoorden als in voorgaande zomers, als Jinek in de smaak valt als vervangster van Jeroentje dan kunnen Knevel & Poephoofd fluiten naar hun zomerklus.....
.... En geven Knevel en Tijs zomaar hun zomerschnabbel op? Die laatste vraag kunnnen we meteen beantwoorden met een 'nee'. In een commentaar stellen ze: 'Wij willen Eva Jinek van harte feliciteren met het feit dat ze dit gaat doen in de winter en wensen haar daarbij veel succes. Wij hopen er in de zomer weer gewoon te zijn.'
quote:Tot nu toe werd de dagelijkse talkshow op Nederland 1 tijdens de winter- en zomerstop overgenomen door het EO-programma Knevel en Van den Brink. De EO hoopt in de zomer te kunnen doorgaan met het praatprogramma.
Coen Verbraak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mja... Wat is het alternatief? Sven Kockelman?
ik ken Coen Verbraak alleen van zijn interview programma's. daar is hij heel goed, maar in die setting heb je natuurlijk de kans om uitgebreid met de redactie de vragen te bedenken en bepaalde dingen wel/niet uitzenden.quote:
Ik vind het belachelijk dat zij voor haar moeten wijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:40 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Eva dat zij hierin ook een kans krijgt, maar wel jammer voor Andries en Tijs dat het ten koste van hen gaat.
Hopelijk het veel betere " Het Elfde Uur"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor eeuwig en altijd
Hopelijk komt Moraalridders weer terug.
Dit is verschrikkelijk nieuws weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
Knevel & Van den Brink 2007 - 2014
RIP
Dat is inderdaad het punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef Specularium het volgende:
En ze is een vrouw.
Ik zeg het maar gewoon.
Waarom? Je hebt het nog niet eens gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat zij voor haar moeten wijken.
Knevel van de Brink is een van de weinig programma's die nog de moeite van het kijken waard is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt het nog niet eens gezien
Dan kan het tijdslot met nog meer sport volgebaggerd worden. Of met een zoveelste zeverprogramma over sport.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Pauw toevallig tegenvalt zal de PO niet weten hoe snel ze Knevel en vd Brink weer van stal moeten halen. Hun redaktie is in elk geval een stuk creatiever dan die van P en W. Naar mijn mening.
En wie weet pakt Tan de man zeveel kijkers straks zoveel marktaandeel dat het hele late night concept niet meer interessant is voor NPO1
De winterstop deden ze pas dit jaar voor het eerst en voor het laatst dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Knevel van de Brink is een van de weinig programma's die nog de moeite van het kijken waard is.
Waarom kan zij niet op een ander tijdstip?
Volgens mij heeft hij alleen iemand die wat helpt bij de montage en doet hij de rest alleen. Goed programma. Op de radio heeft hij ook een interview programma. Doet hij ook goed. Maar is wel zelfde stijl.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ken Coen Verbraak alleen van zijn interview programma's. daar is hij heel goed, maar in die setting heb je natuurlijk de kans om uitgebreid met de redactie de vragen te bedenken en bepaalde dingen wel/niet uitzenden.
Geen idee hoe hij in een live programma zou zijn
Volgens mij deden ze dat niet voor het eerst hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
De winterstop deden ze pas dit jaar voor het eerst en voor het laatst dus.
heel goed programma! Wist niet dat hij ook radio deedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen iemand die wat helpt bij de montage en doet hij de rest alleen. Goed programma. Op de radio heeft hij ook een interview programma. Doet hij ook goed. Maar is wel zelfde stijl.
Of hij dit kan vraag ik mij ook af, maar slechter dan knevel en tijs vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |