quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
He PP had mn vraag nog gezien over dat paard?
Oh heet het weer geregend vanavond .. ? Paar druppel meer niet toch ??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Na 2 onderbrekingen vanwege regen heb ik de honkbalwedstrijd, die nog uitgespeeld moet worden, verlaten.
Het is mooi geweest voor vandaag...
Doe jij ook honkbal kijken tritri ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef trippy_trippy het volgende:
Ja bah regen k was bij de eerste druppels al vertrokken denk ik
Nee k leefde me inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij ook honkbal kijken tritri ?
Watervrees, dat kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang voor water dus .. ...
Slechte eigenschap hier in Nederland
Genoeg om een honkbalveld te nat te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh heet het weer geregend vanavond .. ? Paar druppel meer niet toch ??
Op een gegeven moment is het hier donker en soms hoor ik regen soms niet ..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg om een honkbalveld te nat te maken.
Wedstrijd is inmiddels gestaakt en wordt zaterdag uitgespeeld...
Ondanks paraplu is mijn broek doorweekt, dus er is wel wat gevallen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het hier donker en soms hoor ik regen soms niet ..
Je moet die paraplu ook open doen en boven je hoofd houden ipv er als een hooligan op leeftijd er mee te gaan prikken....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks paraplu is mijn broek doorweekt, dus er is wel wat gevallen...
Dan zou ik een TripyTripy doen .. wegwezenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks paraplu is mijn broek doorweekt, dus er is wel wat gevallen...
Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet die paraplu ook open doen en boven je hoofd houden ipv er als een hooligan op leeftijd er mee te gaan prikken....
Dat jij dit jaar geen zwarte Piet meer mag spelen, maar roetveeg Piet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet?
Hier in de buurt lijkt me dat niet veiligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat jij dit jaar geen zwarte Piet meer mag spelen, maar roetveeg Piet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat die film Awakenings gisteren op RTL8 is uitgezonden
en ik heb Dees geen seintje gegeven want dat wist ik niet![]()
Ik heb vanavond de gedownloade versie gekeken, was weer mooi
Jij leest best vaak over dingen hen Chuf, niks onder hande afspraken, ze vroeg het hier gewoonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
OK zou je Dees een seintje geven? Staat me niets van bij , maar dat kunnen natuurlijk onder hande afspraken zijn .. Boeien
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
OK zou je Dees een seintje geven? Staat me niets van bij , maar dat kunnen natuurlijk onder hande afspraken zijn .. Boeien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef FANN het volgende:
Als ze deze film gaan uitzenden ga ik wel kijken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Awakenings_(film)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik heb ff op Moviemeter gekeken en als hij op tv komt moet je mij maar ff pm-en, die wil ik ook wel zien.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het vreemde is dat deze film ook nergens wordt genoemd, maar het was best een heel
indrukwekkende film![]()
Ik geef je wel een seintje, maar ik denk dat ik ook even aan die Griek ga vragen
om hem te downloaden want ik denk dat het deze niet gaat worden, zal wel
één van deze zijn...
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_de_hoofdrol__.html
en je bent onaardig met je , boeien.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Downloaden is natuurlijk ook een optie, dat ga ik ook ff regelen. Dat kan nu want het nieuwe kabeltje is binnen.
Ik ken de ruiter, de afstamming, de trainer wat wil je nog meer weten?quote:
Welk kind gelooft dat verhaal van door de schoorsteen nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, niet een groepje diep gegriefde droeftoeters...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar al had ik het geweten dan had ik hem niet kunnen kijken, want ik was gisteravond niet thuis. Maar mijn man heeft me al beloofd om hem voor me binnen te halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat die film Awakenings gisteren op RTL8 is uitgezonden
en ik heb Dees geen seintje gegeven want dat wist ik niet![]()
Ik heb vanavond de gedownloade versie gekeken, was weer mooi
Ah.... gelukkig, want ik voelde me een beetje schuldig toen ik las dat ie al op TVquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar al had ik het geweten dan had ik hem niet kunnen kijken, want ik was gisteravond niet thuis. Maar mijn man heeft me al beloofd om hem voor me binnen te halen
Nee, die heeft weer andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft die Griek van jou flaporen?
Was wel een interessante documentaire, die Sjef blijft toch een bijzonder figuur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:43 schreef chufi het volgende:
PP aanleiding van mijn vraag was de docu gisteren op NED1 over het paard..
Hoveel kost zo'n dierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken de ruiter, de afstamming, de trainer wat wil je nog meer weten?
*btw die kan wel bijzonder bewegen.
Ik zappte en bleef hangen en met Sjef denk ik aan PP ipv aan Ankyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was wel een interessante documentaire, die Sjef blijft toch een bijzonder figuur.
Dat is een zak met geld zeg en daar komen de kosten van het voer e.d. nog bij dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
10 -12 miljoen hoorde ik in de docu ... Was voorheen in de aanbieding voor 800.000.
Als jonge hengst was ie te koop voor 80.000 Euro, hij is als 9 jarige verkocht voor ongeveer 10 Miljoen.quote:
Heb regelmatig biertje gedronken met 'm in het strodorp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zappte en bleef hangen en met Sjef denk ik aan PP ipv aan Anky
Nee, 30.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die fotos hebben we eerder langs zien komen .... tonnetje?
Heb de stammoeder nog die is nu 25 en het laatste fokproduct een kleinzoon die nu 10 is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen vergelijkbaar materiaal op stal? Hoeveel paarden heb je nu nog PP?
Ja zn kop straalt het ook uit ,,,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw die Edward Gal is een goede ruiter maar zijn achternaam klopt aardig met zijn karakter.
Die heeft zijn zakken goed gevuld en loopt de dramaqueen uit de hangen. Hij wil er niet over praten, ja dat snap ik met zijn dubbele tong.quote:
Gaat volgens mij ook een hoop zwart geld om in dat wereldje ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft zijn zakken goed gevuld en loopt de dramaqueen uit de hangen.
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat volgens mij ook een hoop zwart geld om in dat wereldje ...
Ah ok zo kan het ook inderdaad iets onder tafelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, een kersenhouten met lades.
Wees er mee gezegend zou ik zeggen PP ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn zigeunergenen heb ik 2 dingen aan te danken, het talent voor paarden fokken en handelen.
Iets met Volendam en Rosannequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Treehut362 het volgende:
Nick en Simon dat is toch van de televisie?
Zingen ze?
Ik moet bekennen dat ik niet zo van de palingsound benquote:
Long version want op TV zijn ze meestal in een minuut klaar..quote:
Zag het toevallig op TV en het was een grappige aflevering, die zaten echt te kijken wat gebeurt hier allemaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet zo van de palingsound ben![]()
Maar het zijn wel aardige gasten volgens mij.
Die gasten weten echt wel wat ze doen ... En ze hebben en muziek kennis van heb ik jouw daar ... Leo Blokhuis is er soms niets bij ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zag het toevallig op TV en het was een grappige aflevering, die zaten echt te kijken wat gebeurt hier allemaal.
Doe ik zelf.. Ik heb mn eigen tape..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus hebben ze je klauw maar ingetapet?
Beter is altijd goed. Maar die ingetapete klauw heb je niet voor niets. Heb je al gegoogled hoe je daar het best mee om kan gaan, bijvoorbeeld met links muizen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
In mn huidige opdracht kan ik niet zonder ...![]()
De hele dag doe ik klik A en klik B en klik connect en dat soort dingen . Wel voor een beter Europa hoor dat is dan het goede ..
Ik weet waar het om gaat ... Dees.. Links in deze opdracht is erg lastig .. Al eens overwogen , maar wie weet.. Maar dat RSI gedoe had ik al in 2001 .. Thuis heb ik touch-screens .. en zelfs die gebruik ik nog te weinigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter is altijd goed. Maar die ingetapete klauw heb je niet voor niets. Heb je al gegoogled hoe je daar het best mee om kan gaan, bijvoorbeeld met links muizen?
Neem een opblaaspop, scheelt blessuresquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeerde wer eens de hand aan mezelf te slaan
En goed voor de adem oefeningen van Paul Hofsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem een opblaaspop, scheelt blessures
Geen idee wie Paul Hofs is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En goed voor de adem oefeningen van Paul Hofs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |