De Betuwelijn staat er niet op?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Was deze link wel of niet doorgekomen ?
Nogmaals OV met de trein
http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/
Ja wat dat betreft kan ik de staatsloterij in de bin doen.. ... Het gaat om een nummer ... dus als je verliest is het okquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok liever met handel dan kun je ook verliezen maar daar leer je van.
Dan ga ik de buren "beschermen"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
Postcode is een heel verneukende loterij (sorry nicht) ... STel je hebt geen lot als de straatprijs valt
Hoe dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga ik de buren "beschermen"
Dat is heel verstandig Piet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit op een openbaar forum.
Mjah....er zijn echt dingen die ik niet op het internet flikker, maar in de tijd dat ik dacht dat deze SC uit de googlesearch was heb ik ook weleens een persoonlijk grensje overschreden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In deze SC ga ik al veel verder dan ik ooit gedaan heb.
Ben al wat jaren niet meer zo illegaal bezig op internet en wat minder paranoia geworden maar een gezonde achterdocht is er nog altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....er zijn echt dingen die ik niet op het internet flikker, maar in de tijd dat ik dacht dat deze SC uit de googlesearch was heb ik ook weleens een persoonlijk grensje overschreden.
Jong bloed is altijd welkomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Oh ja ik ben nog lang niet zo oud als jullie 40 plussers
Nou das een beetje vroeg voor de meesten hier... Teetrut is van vroeg naar bed en vroeg weer op... Vaak beginnen pas na 23 uur te baggeren en dan is het om 1 uur weer over .. Maar tis de ene dag wel de andere niet ... Geen touw aan vast te knopen .. EN soms zijn er middag sessies tijdens de middagpauzes ... ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nou slaap lekker he volwassenbedtijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog wel even.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nou slaap lekker he volwassenbedtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |