Ik zappte en bleef hangen en met Sjef denk ik aan PP ipv aan Ankyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was wel een interessante documentaire, die Sjef blijft toch een bijzonder figuur.
Dat is een zak met geld zeg en daar komen de kosten van het voer e.d. nog bij dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
10 -12 miljoen hoorde ik in de docu ... Was voorheen in de aanbieding voor 800.000.
Als jonge hengst was ie te koop voor 80.000 Euro, hij is als 9 jarige verkocht voor ongeveer 10 Miljoen.quote:
Heb regelmatig biertje gedronken met 'm in het strodorp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zappte en bleef hangen en met Sjef denk ik aan PP ipv aan Anky
Nee, 30.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die fotos hebben we eerder langs zien komen .... tonnetje?
Heb de stammoeder nog die is nu 25 en het laatste fokproduct een kleinzoon die nu 10 is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen vergelijkbaar materiaal op stal? Hoeveel paarden heb je nu nog PP?
Ja zn kop straalt het ook uit ,,,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw die Edward Gal is een goede ruiter maar zijn achternaam klopt aardig met zijn karakter.
Die heeft zijn zakken goed gevuld en loopt de dramaqueen uit de hangen. Hij wil er niet over praten, ja dat snap ik met zijn dubbele tong.quote:
Gaat volgens mij ook een hoop zwart geld om in dat wereldje ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft zijn zakken goed gevuld en loopt de dramaqueen uit de hangen.
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat volgens mij ook een hoop zwart geld om in dat wereldje ...
Ah ok zo kan het ook inderdaad iets onder tafelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, een kersenhouten met lades.
Wees er mee gezegend zou ik zeggen PP ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn zigeunergenen heb ik 2 dingen aan te danken, het talent voor paarden fokken en handelen.
Iets met Volendam en Rosannequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Treehut362 het volgende:
Nick en Simon dat is toch van de televisie?
Zingen ze?
Ik moet bekennen dat ik niet zo van de palingsound benquote:
Long version want op TV zijn ze meestal in een minuut klaar..quote:
Zag het toevallig op TV en het was een grappige aflevering, die zaten echt te kijken wat gebeurt hier allemaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet zo van de palingsound ben![]()
Maar het zijn wel aardige gasten volgens mij.
Die gasten weten echt wel wat ze doen ... En ze hebben en muziek kennis van heb ik jouw daar ... Leo Blokhuis is er soms niets bij ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zag het toevallig op TV en het was een grappige aflevering, die zaten echt te kijken wat gebeurt hier allemaal.
Doe ik zelf.. Ik heb mn eigen tape..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus hebben ze je klauw maar ingetapet?
Beter is altijd goed. Maar die ingetapete klauw heb je niet voor niets. Heb je al gegoogled hoe je daar het best mee om kan gaan, bijvoorbeeld met links muizen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
In mn huidige opdracht kan ik niet zonder ...![]()
De hele dag doe ik klik A en klik B en klik connect en dat soort dingen . Wel voor een beter Europa hoor dat is dan het goede ..
Ik weet waar het om gaat ... Dees.. Links in deze opdracht is erg lastig .. Al eens overwogen , maar wie weet.. Maar dat RSI gedoe had ik al in 2001 .. Thuis heb ik touch-screens .. en zelfs die gebruik ik nog te weinigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter is altijd goed. Maar die ingetapete klauw heb je niet voor niets. Heb je al gegoogled hoe je daar het best mee om kan gaan, bijvoorbeeld met links muizen?
Neem een opblaaspop, scheelt blessuresquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeerde wer eens de hand aan mezelf te slaan
En goed voor de adem oefeningen van Paul Hofsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem een opblaaspop, scheelt blessures
Geen idee wie Paul Hofs is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En goed voor de adem oefeningen van Paul Hofs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |