quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
He PP had mn vraag nog gezien over dat paard?
Oh heet het weer geregend vanavond .. ? Paar druppel meer niet toch ??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Na 2 onderbrekingen vanwege regen heb ik de honkbalwedstrijd, die nog uitgespeeld moet worden, verlaten.
Het is mooi geweest voor vandaag...
Doe jij ook honkbal kijken tritri ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef trippy_trippy het volgende:
Ja bah regen k was bij de eerste druppels al vertrokken denk ik
Nee k leefde me inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij ook honkbal kijken tritri ?
Watervrees, dat kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang voor water dus .. ...
Slechte eigenschap hier in Nederland
Genoeg om een honkbalveld te nat te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh heet het weer geregend vanavond .. ? Paar druppel meer niet toch ??
Op een gegeven moment is het hier donker en soms hoor ik regen soms niet ..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg om een honkbalveld te nat te maken.
Wedstrijd is inmiddels gestaakt en wordt zaterdag uitgespeeld...
Ondanks paraplu is mijn broek doorweekt, dus er is wel wat gevallen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het hier donker en soms hoor ik regen soms niet ..
Je moet die paraplu ook open doen en boven je hoofd houden ipv er als een hooligan op leeftijd er mee te gaan prikken....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks paraplu is mijn broek doorweekt, dus er is wel wat gevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |