quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:14 schreef Noriega het volgende:
Een van de naarste dingen die je kan overkomen is wanneer je met een vrouw aanpapt, dat ze, als de buit eenmaal binnen is, transformeert in een sexloos type met kort pittig kapsel. Vreselijk als je daar dan mee moet lopen.
Alleen kan je dit voorkomen? Hoe kun je van te voren inschatten wat voor vrouwen van die korte koppies worden en welke vrouwen wel charmant oud willen worden. Naar welke signalen moet je dan kijken?
DIE DOET HET NIET.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:46 schreef Lienekien het volgende:
www.lienekienmogenwejetietenzien.nl/2014/033.jpg
Ik fantaseer gewoon even dat deze link werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:46 schreef Lienekien het volgende:
www.lienekienmogenwejetietenzien.nl/2014/033.jpg
Ik klikte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Lienekien het volgende:
www.lienekienmogenwejepittigekapselzien.nl/2014sauerland/002.jpg
Is Sauerland synoniem voor de inhoud van je slipje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Haha Scorpie vindt pittige kapsels interessanter dan tietenquote:
Dat was van de vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is Sauerland synoniem voor de inhoud van je slipje?
Wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yvonne heeft geen pittig kort kapsel.
Hoe is die er nou tussen gekomen?!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat topless uit de mode was?
"oeps"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is die er nou tussen gekomen?!!!
Thats what she saidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is die er nou tussen gekomen?!!!
Reeeheeeeds.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand Ouder1 lokposten? Ik ben benieuwd naar haar tieten.
Ik wil jouw tetten in DM, maar das geen optie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, zo'n succestopic moet maar gewoon even in R&P blijven. Mea culpa.
Lief zijn. En geen tetten posten. Als je tetten wilt dan moet je 'n schopje naar KLB aanvragen. Maar dan wel tetten + pittig kort kapsel. Context. Jeweetsch.
Ik ga brommeren.
Hou op, straks komt mijn kater weer opspelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog wel foto's van mijn poes.
Heeft die ook een pittig kort kapsel? Of ook liever lang?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog wel foto's van mijn poes.
Mijn poes is hier en daar wat kaal. En er zit een bultje op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft die ook een pittig kort kapsel? Of ook liever lang?
Ik ook...quote:
Komtie met zo'n fokking hipster chickquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:
Even voor de balans een vrouw met een KPK die er niet troosteloos uitziet
[ afbeelding ]
Boeiend, deze dame staat het uitstekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komtie met zo'n fokking hipster chick!, ze heeft verdomme zelfs zo'n oma bril!
HARRY POTTER !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij valt op koorknaapjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Boeiend, deze dame staat het uitstekend.
You're a wizard harry!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk is ze niet, maar zowel die bril als dat kapsel vind ik echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met een lang kapsel zou ze er veel beter uitzien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Met een lang kapsel zou ze er veel beter uitzien.
Als ik zou willen neuken met iemand met het uiterlijk van een 12-jarig jochie, zou ik wel een 12-jarig jochie pakken.
Ik wel ja. De 12-jarige jongetjes hier in de buurt hebben héél veel geluk dat dat niet mijn ding is, want anders...quote:
Juist dat foute van die brilmontuur is bij dit mooie gezicht zo leuk/interessant. Maargoed, dat is er een uit mijn lijstje aparte persoonlijke smaakmakers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar zowel die bril als dat kapsel vind ik echten als ik niet beter wist zou ik denken dat het een jongen(tje) was...
Jij hebt echt rare fetishes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Juist dat foute van die brilmontuur is bij dit mooie gezicht zo leuk/interessant. Maargoed, dat is er een uit mijn lijstje aparte persoonlijke smaakmakers.
Ze lijkt op Justin Bieber.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik wel met je eens hoor. Maar het is meer om een KPK te kunnen posten zonder troosteloos uiterlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Met een lang kapsel zou ze er veel beter uitzien.
Dat is een beetje alsof je iemand een broodje poep voorschotelt en dan zegt: ja, maar deze kots je niet direct weer uit. Technisch gezien is het ietwat beter dan de andere broodjes poep, maar het is nog steeds een broodje poep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor. Maar het is meer om een KPK te kunnen posten zonder troosteloos uiterlijk.
Ik zie het meer als friet zonder mayonaisequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof je iemand een broodje poep voorschotelt en dan zegt: ja, maar deze kots je niet direct weer uit. Technisch gezien is het ietwat beter dan de andere broodjes poep, maar het is nog steeds een broodje poep.
Is dat eigenlijk vereist om mod van OUD te worden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jup. Kort kapsel. Inclusief pittige paarse lok
Nee, dat is gewoon een rare vergelijking.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie het meer als friet zonder mayonaise
niet alle korte kapsels zijn ook pittige kapsels natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk vereist om mod van OUD te worden?
Ik heb je fobo bekeken en je liegt.quote:
Flikker eens op gekquote:
Al word ik kaal met nog maar 3 sprieten, dan nog knip ik ze niet af.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op gek
[..]
Al word ik kaal met nog maar 3 sprieten, dan nog knip ik ze niet af.
R&P geloof ikquote:
Wil je dat nooit meer doenquote:
Dat zijn foto`s van de overbuurvrouw. Ik heb 3 kinderen, mijn hete dagen zijn over hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je liegt.![]()
Je hebt wel een montuurtje dat bij je haarkleur past, dat dan weer wel.
Godsamme ik kliktequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Edit.
Mensen die Lienekien nog nooit hebben gezien....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme ik kliktedacht ik eindelijk Lien eens te zien
Jij wel zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die Lienekien nog nooit hebben gezien....
Ho. Er zijn grenzen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand Ouder1 lokposten? Ik ben benieuwd naar haar tieten.
Ik gok altijd maar een beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na zoveel jaar weet je nog steeds niet wanneer ik wél een keer de waarheid vertel.
Ik dacht altijd dat Ouder1 een dude was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allang gedaan, ze negeert ons vakkundig. Of ze heeft eindelijk een muilkorf.
Hm, benieuwd of dat in alle topics werkt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Ouder1 een dude was.
Oeh, een geslacht onbekend, dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okeequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, een geslacht onbekend, dus.
En nee. Als je niet zo kieskeurig bent, dan ga je lekker naar KPD.
Dat zou tijd worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Halloquote:
Ahw, I do pity youquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okee
Mwah...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Klopt.quote:
Dat is wel echt een enorme toevalligheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Wat een verrassing!quote:
Is een kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Bozepiemel het volgende:
Kijk naar de enkels. Als ze stevige dikke Hollandse enkels heeft en brede heupen dan wordt ze zo een port kittig tapsel kype.
Welneeeeeeeeeeee, maakt geen zak uit, als je maar Tetten hebt en een bos haar is het alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef rosability het volgende:
Maar, maar .... ik dacht .... het innerlijk is toch veel belangrijker
Jezelf aantrekkelijk noemen is dan weer geen aantrekkelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een tirade af moeten steken over kort haar en een lans breken voor mijn mede tuinbroeken.
Laat ik het er maar op houden dat 90% van de vrouwen er niet mee weg komt. Maar die 10% die het wel kan hebben, vind ik persoonlijk 100 keer aantrekkelijker.
Ik zeg nergens dat ik mezelf aantrekkelijk vind. UI is wegens de UI politie. Relax, het is maar een UI.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezelf aantrekkelijk noemen is dan weer geen aantrekkelijke eigenschap.
Wat is die nieuwe rare UI btw?
Met of zonder paarse highlights?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, lekker dan.... net weer gekortwiekt en keihard geblondeerd
Zonder dit keer...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
Met of zonder paarse highlights?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een tirade af moeten steken over kort haar en een lans breken voor mijn mede tuinbroeken.
Laat ik het er maar op houden dat 90% van de vrouwen er niet mee weg komt. Maar die 10% die het wel kan hebben, vind ik persoonlijk 100 keer aantrekkelijker.
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat betekend automatisch dat alle vrouwen met kort haar onaantrekkelijker zijn?
Hoeren, sletten, ordinaire wijven, ochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld wellicht, en dan ook alleen nog bij hoeren.
Gelukkig val ik niet op hoeren
Die grafiek gaat niet over sletten of ordinaire wijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeren, sletten, ordinaire wijven, och
Potato, potatoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die grafiek gaat niet over sletten of ordinaire wijven
Dan nog gaat het er over waar mannen simpele neuqseks mee willen hebben. Niet waar ze op vallen voor de rest.quote:
Joh maak het ff lekker ingewikkeldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog gaat het er over waar mannen simpele neuqseks mee willen hebben. Niet waar ze op vallen voor de rest.
Goed, maak ik het simpel: hoeren zijn niet een goed voorbeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh maak het ff lekker ingewikkeld
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, maak ik het simpel: hoeren zijn niet een goed voorbeeld
Bam jongen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Afgelopen weekend ging ik pas hard, jeetjemineetjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef Noriega het volgende:
Tering, dit topic is wel hard gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |