quote:Acteur en komiek Robin Williams is overleden. Volgens de sheriff van zijn woonplaats Tiburon in Californië lijkt het erop dat de acteur zelfmoord heeft gepleegd. Williams was 63 jaar.
De woordvoerster van Williams zegt dat de acteur al enige tijd leed aan depressies.
Ze spreekt wel van een plotseling verlies.
Williams werd gezien als een van de grappigste acteurs in Hollywood. Hij speelde in tientallen films, waaronder Good Morning Vietnam, Awakenings, Mrs. Doubtfire,Jumanji en Flubber. In 1998 kreeg hij een Oscar voor zijn 'serieuze' bijrol in de film Good Will Hunting. Ook won hij vier Golden Globes en twee Emmy Awards.
Behalve op de filmset was Williams succesvol als stand-up-comedian. In 2002 had hij een grote show op Broadway in New York.
Williams was in het verleden open over zijn drugs- en alcoholverslaving. In 2006 liet hij zich daarvoor behandelen in een kliniek. Sindsdien dronk hij naar eigen zeggen niet meer.
Eerder dit jaar werd hij wel weer gezien in een ontwenningskliniek, maar dat was volgens zijn woordvoerder alleen om een terugval te voorkomen.
Over de hele wereld wordt met verbijstering gereageerd op het overlijden van Williams. President Obama prees het "onmetelijke talent" van de "unieke" acteur en zei dat hij mensen heeft laten lachen en laten huilen. Regisseur Steven Spielberg noemde Williams een briljante grappenmaker.
NOS
twitter:mpoppel twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 00:56:33Confirmed: Robin Williams dead, suspected suicide reageer retweet
'One our photo' onder meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wow, echt zonde. Echt een topvent in films en als stemacteur.
RIP
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Waarom zou zo iemand zelfmoord plegen? Ze hebben toch alles?
De politie werd om 11.55 uur (lokale tijd) gebeld. Een man zou bewusteloos in zijn appartement zijn aangetroffen, hij ademde niet meer. De man werd geidentifceerd als de 63-jarige Robin Williams. Williams werd om 12.02 uur (lokale tijd) doodverklaard.quote:
Bron?????quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De politie werd om 11.55 uur (lokale tijd) gebeld. Een man zou bewusteloos in zijn appartement zijn aangetroffen, hij ademde niet meer. De man werd geidentifceerd als de 63-jarige Robin Williams. Williams werd om 12.02 uur (lokale tijd) doodverklaard.
In een verklaring van de politie van Marin County wordt gemeld dat de dood van Williams lijkt op zelfmoord. Verder onderzoek moet dit bevestigen.
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Dat gevoel heb ik nou ook. Ze wouwelen wat over wat gristenen en duivelsaanbidders, maar deze acteur heeft écht invloed op ons leven gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Mani89 het volgende:
Jezus dat hele gedoe in Irak met ISIS voelt opeens totaal onbelangrijk.
Er is een redelijke kans dat deze jongen een kindermishandelaar in zijn opvoeding had. Gelukkig hebben we daar op fok geen last van of niet? Messentrekker.quote:
Iemand pleegt zelfmoord omdat hij het niet meer ziet zitten doet je meer dan de gruwelen van de ISIS?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Randle het volgende:
[..]
Iemand pleegt zelfmoord omdat hij het niet meer ziet zitten doet je meer dan de gruwelen van de ISIS?
Sorry hoor.
En natuurlijk RIP Mork.
Goeie film.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef Teydelyk het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
Vorige week nog Good Will Hunting gekeken...
Ik werd hier net in een SC op geattendeerd, maar ik heb dit nooit gedaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken hem vooral van de tijdloze klassieker Flubber, daar ging ik heen met een partijtje en je moest dan iets groens aandoen naar de bioscoop.
Rust in vrede.
Wat een domme opmerking van jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Nee dat was Mork calling Orc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik dit nieuws las sloeg hier bijna de bliksem in, toeval?
Ja, mag het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Randle het volgende:
[..]
Iemand pleegt zelfmoord omdat hij het niet meer ziet zitten doet je meer dan de gruwelen van de ISIS?
Sorry hoor.
En natuurlijk RIP Mork.
Nou ja, ik heb de tijd van mijn leven gehad met die film dus op zich wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werd hier net in een SC op geattendeerd, maar ik heb dit nooit gedaan.
Heb ik wat gemist in mijn jeugd?
Hoe kan ik Jumanji vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De eerste film waar ik naar toe was gegaan in de bios met m'n pa was naar Flubber.
En dan heb ik het nog niet over Jumanji en AladdinRobin Williams
twitter:lancearmstrong twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 01:14:57RIP Robin. I will always remember you as one hell of a friend. I love you and will miss you terribly. reageer retweet
Eerder dit jaar Philip Seymour Hoffman ook al. Overdosis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Apart dat zoveel acteurs drugs- en drankproblemen hebben en daardoor depressief zijn... beroemd willen zijn en blijven eist toch zijn tol? Dat zijn tv-serie Crazy Ones na 1 seizoen werd gecancelled dit jaar heeft ook niet echt meegeholpen denk ik...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het de schuld van Ramsey. Hij scoorde gisteren.
Zet je wel aan het denken, misschien ben jij wel de volgende. Je weet het niet.quote:
Mobiele website werkt prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Normaal houd ik bij dit soort nieuws TMZ in de gaten maar ik ben blijkbaar niet de enige want ik krijg de site niet aan de praat.
dead poetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef jcdragon het volgende:
O Captain! My Captain! Rise up and hear the bells. Rise up, for you the flag is flung, for you the bugle trills.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Randle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag iemand zelfmoord plegen. Maar ik vind de toestand in Irak wel wat erger?
Klopt. Een depressieve aanleg kan uiten in komedie als copingsgedrag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Depressie komt toch wel vaker voor bij comedians?
uhm... je moet het met wat sarcasme lezen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Randle het volgende:
[..]
Sorry hoor.
En natuurlijk RIP Mork.
"The death of one man: that is a catastrophe. One hundred thousand deaths: that is a statistic"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Randle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag iemand zelfmoord plegen. Maar ik vind de toestand in Irak wel wat erger?
Ga nou niet in op die grappenmakers.. ONZ is voor hen een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
? wat is er met zijn nabestaanden gebeurd? ook overleden?
Rust zacht Robin!
Las ook dat-ie in rehap zat idd.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Mani89 het volgende:
Lees net dat hij vorige maand nog in rehab zat voor terugkerend alcoholisme.
Dat zou ik graag willen Annelies, maar helaas is het geen sarcasme?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
uhm... je moet het met wat sarcasme lezen...
twitter:Femail twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 01:23:10Robin Williams' wife, Susan Schneider: 'The world lost one of its most beloved artists and beautiful human beings' http://t.co/aZBx85FecE reageer retweet
Nee dat las ik zojuist ook... uhm... sprakeloos!! Schandalig zelfs... Het is super erg dat iemand die beroemd is, is overleden. Ook heel erg dat hij depressief was en zelfmoord heeft moeten plegen om zich weer bevrijd te voelen, maar uhm... Irak, ISIS?!? uhm... dat hoort hier niet eens in vernoemd te worden... het vergelijk is er niet eens. Nee als iemand zou zeggen dat dit erger is dan het neerschieten van mh17, dan snappen ze ineens dat dat niet zo is... maar ach, Irak is een ver van mijn bed show en robin kennen we zoooo goed, van flubber en mrs doubtfire ed... das duizendmaal erger. ooooh ik kan hier pissig om worden zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef Randle het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen Annelies, maar helaas is het geen sarcasme?
Ga er nu niet op in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nee dat las ik zojuist ook... uhm... sprakeloos!! Schandalig zelfs... Het is super erg dat iemand die beroemd is, is overleden. Ook heel erg dat hij depressief was en zelfmoord heeft moeten plegen om zich weer bevrijd te voelen, maar uhm... Irak, ISIS?!? uhm... dat hoort hier niet eens in vernoemd te worden... het vergelijk is er niet eens. Nee als iemand zou zeggen dat dit erger is dan het neerschieten van mh17, dan snappen ze ineens dat dat niet zo is... maar ach, Irak is een ver van mijn bed show en robin kennen we zoooo goed, van flubber en mrs doubtfire ed... das duizendmaal erger. ooooh ik kan hier pissig om worden zeg.
Kom je echt uit 1980? Je praat alsof je 12 bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nee dat las ik zojuist ook... uhm... sprakeloos!! Schandalig zelfs... Het is super erg dat iemand die beroemd is, is overleden. Ook heel erg dat hij depressief was en zelfmoord heeft moeten plegen om zich weer bevrijd te voelen, maar uhm... Irak, ISIS?!? uhm... dat hoort hier niet eens in vernoemd te worden... het vergelijk is er niet eens. Nee als iemand zou zeggen dat dit erger is dan het neerschieten van mh17, dan snappen ze ineens dat dat niet zo is... maar ach, Irak is een ver van mijn bed show en robin kennen we zoooo goed, van flubber en mrs doubtfire ed... das duizendmaal erger. ooooh ik kan hier pissig om worden zeg.
Die is de volgendequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:38 schreef maryen65 het volgende:
Op twitter mensen die denken dat Robbie Williams is overleden
Wat wil je nou zeggen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nu val ik achteroverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Mani89 het volgende:
Lance Armstrong heeft ook gereageerd op het tragische nieuws.twitter:lancearmstrong twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 01:14:57RIP Robin. I will always remember you as one hell of a friend. I love you and will miss you terribly. reageer retweet
Robin was een groot wielerfan he, en vooral van Lance.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Bedanktquote:
Speelde die de sociopaat toch?quote:
One hour photo was ook een goede ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Speelde die de sociopaat toch?
Was eigenlijk niet te vergelijken met de rol van sociopaat in One our pjot? Die niet gezien? Indien niet zo, dan kan ik je die aanbevelen.
Vond Insomnia een 13 in een dozijn film.
Goodmorning Vietnam, Patch Adamsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:18 schreef PicoMMP het volgende:
Awakenings, Mrs Doubtfire, Jumanji, Good Will Hunting... genoten van zijn rollen en zijn shows.
RIP
Interessante film idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:25 schreef betyar het volgende:
[..]
One hour photo was ook een goede ja.
Patch Adams was ook een tear jerker, net zo goed als Awakenings trouwens...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Goodmorning Vietnam, Patch Adams
What dreams may come is ook een hele mooie film, ook een tear jerkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Patch Adams was ook een tear jerker, net zo goed als Awakenings trouwens...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:33 schreef Sound.Cloud het volgende:
You'll have bad times but that will always wake you up to the good stuff you weren't paying attention to"
Klopt idd. Zocht die titel. Aparte film.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
What dreams may come is ook een hele mooie film, ook een tear jerker
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alle jeugdhelden gaan zo langzaamaan.RIP
Ik wel, heel goeie film, met Bob de Niro ook....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:13 schreef Drugshond het volgende:
Raar dat niemand Awakings noemt... geen verkeerde film.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef Teydelyk het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
Vorige week nog Good Will Hunting gekeken...
Ik mag Bob zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:18 schreef Drugshond het volgende:
Bob als neefje van...... Robert del al Niro dus.
Ik zag in 1976 al dat Bob heel groot zou worden hoor...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:38 schreef Drugshond het volgende:
Bewust... Bla bla....
Takes two to tango.
Clint Eastwood zag ik voor het eerst toen ik 9 was, toen ik tot 9 uur mocht opblijven op zaterdagavond, in Rawhide.... was 1971.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:42 schreef Drugshond het volgende:
Is wel een beetje een era film(comediant). He did not finish... Clint Eastwood does.
Ik niet. Want ik drink sws niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:03 schreef Drugshond het volgende:
Bij BOB denk ik aan veilig verkeer hollandia.
Als je maar geen frolic voert, jong.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vriendin die semi-naakt in het bos gaat liggen.
I, I, I'd be lost right now..........quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:20 schreef Drugshond het volgende:
Ghe ik moet er nu zelfs om lachen, valt zeker en zelfs in jouw post era.
Klopt, ik vond het ook een heel sympathieke man idd. Zonde dat ie er niet meer is...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 04:36 schreef Drugshond het volgende:
Laten we dit onderwerp niet tilten....R.W. heeft heel leuke dingen gemaakt.
heb die andere waarin Geest zegt dat die Al gaat missen op mijn FB staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 05:19 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was al ergens geplaatst geloof ik. Maar omdat 'ie zo mooi is, nog maar een keer.
Misschien is hij nu zelf wel een geestquote:
+1quote:
twitter:Disney twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 05:42:28"He was a true Disney Legend, a beloved member of our family, and he will be sorely missed." http://t.co/yNcHF3AVC5 http://t.co/lJnzbQuI6X reageer retweet
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Toen ik het pushbericht zag moest ik toch even nadenken of het die zanger of die komiek betrof
Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Toen ik het pushbericht zag moest ik toch even nadenken of het die zanger of die komiek betrof
Die kwam van de CNN appquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.
Dat zullen NL media in de nacht niet snel doen toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.
Het is nu geen nacht meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen NL media in de nacht niet snel doen toch?
Leslie Nielsen en James Gandolfini bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er ook nog een hoop karakteracteurs die misschien niet zo beroemd zijn maar wel bijna in elke film zaten die je vroeger hebt gekeken.quote:
Patch Adamsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:20 schreef Drugshond het volgende:
Good Will Hunting... is well with no doubt his class act.
Ehm, geld is niet alles, integendeelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Ben je serieus zo onwetend of wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef rubensanti het volgende:
Ik was geen fan van zijn muziek, maar zo een einde aan je leven maken is nooit leuk.
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:27 schreef Vivie het volgende:
What Dreams May Come...een van m'n favoriete films
Ja, ik moest echt even slikken. Iemand die ik niet ken maar die toch wel mooie herinneringen los maakt. Binnekort maar weer even een film met hem erin kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Inderdaad
Bicentennial man en Death to Smoochy vind ik ook geweldige films van hem. Het is echt jammer en triest dat het zo moet eindigen.
Ja en wat dan nog meesterlijker is een reclame scoren bij Nintendo voor een nieuwe Zelda gamequote:
Dat heb ik met Jumanji, favoriete jeugdfilm toch wel. Tijdje terug nog gedownload om samen met mijn neefje te kijken, het blijft ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:21 schreef Jivis het volgende:
Toch een bekend gezicht uit mijn jeugd. Triest.
Ik heb op oudere leeftijd al zijn beter gewaardeerde werk wel gezien, maar toch grappig dat mijn eerste herinnering aan hem Flubber is.
Hieronder de goede bijdragen van KoosVogels op een rijtje:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hieronder de goede films van Robin Williams op een rijtje:
......
Ochja, ook een schitterende film iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:27 schreef Vivie het volgende:
What Dreams May Come...een van m'n favoriete films
Drugsmisbruik misschien. En dan nog, was hij depri omdat hij drugs misbruikte, of ging hij drugs misbruiken omdat hij depri was? Misbruiken van drugs helpt iig niet voor je psychische gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:09 schreef Robuustheid het volgende:
Bewijst wel weer dat drugsgebruik je depressief en ongelukkig maakt, zelfs nadat je afgekickt bent. Het verstoort je lichaamshuishouding vrijwel permanent.
Hoeveel heb je er überhaupt gezien....?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
......
Oh bewijst dat het ja? Aannames. Weet jij veel waarom/waardoor/of hij depressief was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:09 schreef Robuustheid het volgende:
Bewijst wel weer dat drugsgebruik je depressief en ongelukkig maakt, zelfs nadat je afgekickt bent. Het verstoort je lichaamshuishouding vrijwel permanent.
Good Will Hunting geen goede film?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
......
Veel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er überhaupt gezien....?
Ja, dat dacht ik al.....
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Good Will Hunting geen goede film?
Oh, nu dus toch wel 1.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Ik denk dat nabestaanden wel wisten van zijn problemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Gunner het volgende:
verschrikkelijk egoistisch om zelfmoord te plegen. je laat je nabestaanden met de shit en vragen zitten.
Op de een of andere manier 'merk' je vaak als iemand bipolair is. Ik heb datzelfde gevoel altijd bij Jim Carrey, Ruby Wax etc. Zo'n zelfde manische doch neppe manier van grappig doen of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:35 schreef trucker3 het volgende:
Tragisch voor familie, vrienden en fans.
Ik vond deze man altijd zeer overdreven doen in interviews: veels te druk en continu de lolbroek willen uithangen. Het kwam op mij erg nep over.
Dit idd, en ook bij z'n bijna-naamgenoot Robbie Wiliams heb ik dat..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier 'merk' je vaak als iemand bipolair is. Ik heb datzelfde gevoel altijd bij Jim Carrey, Ruby Wax etc. Zo'n zelfde manische doch neppe manier van grappig doen of zo.
Natuurlijk maar denk niet dat ze de zelfmoord zagen aankomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat nabestaanden wel wisten van zijn problemen.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Natuurlijk maar denk niet dat ze de zelfmoord zagen aankomen.
Dan komt het wel erg dichtbij ja. Sterkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:05 schreef McNulty het volgende:
Zag hem eergister nog in een aflevering van Louie. Sneu. RIP.
Dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:34 schreef Uccie het volgende:
Wat kan er een hoop leed verscholen gaan achter een brede lach.
Wat een kinderachtige reactie zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dan komt het wel erg dichtbij ja. Sterkte.
Als iemand uit je naaste omgeving bipolair is houd je daar dagelijks rekening mee, het is geen dag uit je hoofd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Natuurlijk maar denk niet dat ze de zelfmoord zagen aankomen.
Het ochtendjournaal van de NOS opende er zelfs mee, Obama geciteerd. Beetje overdreven voor weer eens een dooie acteur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:28 schreef Hathor het volgende:
Ben het voor de verandering eens met Koos eens, ik vond het ook niks bijzonders, en al helemaal niet als komiek, ik word al een beetje huiverig bij de gedachte dat al die slappe films nu wel weer de revue zullen passeren, zoals altijd na het overlijden van acteurs en actrices. Wel jammer dat ie op zo'n trieste wijze aan zijn eind moest komen. RIP
Inderdaad. Beter maken we ons druk om de genocide in Syrie en Irak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ochtendjournaal van de NOS opende er zelfs mee, Obama geciteerd. Beetje overdreven voor weer eens een dooie acteur.
Ik had eigenlijk hetzelfde bij hem. Toch leek het mij wel een aardige man verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:35 schreef trucker3 het volgende:
Tragisch voor familie, vrienden en fans.
Ik vond deze man altijd zeer overdreven doen in interviews: veels te druk en continu de lolbroek willen uithangen. Het kwam op mij erg nep over.
Misschien is het niet eerlijk, of terecht, maar wel logisch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter maken we ons druk om de genocide in Syrie en Irak.
De quote "A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic" gaat weer mooi op.
Ik vond het wel een príma acteur, maar ook geen géweldige acteur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:28 schreef Hathor het volgende:
Ben het voor de verandering eens met Koos eens, ik vond het ook niks bijzonders, en al helemaal niet als komiek, ik word al een beetje huiverig bij de gedachte dat al die slappe films nu wel weer de revue zullen passeren, zoals altijd na het overlijden van acteurs en actrices. Wel jammer dat ie op zo'n trieste wijze aan zijn eind moest komen. RIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |