Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Toen ik het pushbericht zag moest ik toch even nadenken of het die zanger of die komiek betrof
Die kwam van de CNN appquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.
Dat zullen NL media in de nacht niet snel doen toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie kreeg jij een pusha? Ik van niemand (NOS, Nu, AD, Telegraaf). Beetje vreemd.
Het is nu geen nacht meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen NL media in de nacht niet snel doen toch?
Leslie Nielsen en James Gandolfini bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er ook nog een hoop karakteracteurs die misschien niet zo beroemd zijn maar wel bijna in elke film zaten die je vroeger hebt gekeken.quote:
Patch Adamsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:20 schreef Drugshond het volgende:
Good Will Hunting... is well with no doubt his class act.
Ehm, geld is niet alles, integendeelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Waarom zou zo iemand zelfmoord plegen? Ze hebben toch alles?
Ben je serieus zo onwetend of wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Waarom zou zo iemand zelfmoord plegen? Ze hebben toch alles?
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef rubensanti het volgende:
Ik was geen fan van zijn muziek, maar zo een einde aan je leven maken is nooit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |