Wat een domme opmerking van jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef mig72 het volgende:
Waarom zou zo iemand zelfmoord plegen? Ze hebben toch alles?
Nee dat was Mork calling Orc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik dit nieuws las sloeg hier bijna de bliksem in, toeval?
Ja, mag het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Randle het volgende:
[..]
Iemand pleegt zelfmoord omdat hij het niet meer ziet zitten doet je meer dan de gruwelen van de ISIS?
Sorry hoor.
En natuurlijk RIP Mork.
Nou ja, ik heb de tijd van mijn leven gehad met die film dus op zich wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werd hier net in een SC op geattendeerd, maar ik heb dit nooit gedaan.
Heb ik wat gemist in mijn jeugd?
Hoe kan ik Jumanji vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De eerste film waar ik naar toe was gegaan in de bios met m'n pa was naar Flubber.
En dan heb ik het nog niet over Jumanji en AladdinRobin Williams
twitter:lancearmstrong twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 01:14:57RIP Robin. I will always remember you as one hell of a friend. I love you and will miss you terribly. reageer retweet
Eerder dit jaar Philip Seymour Hoffman ook al. Overdosis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Deezertje het volgende:
Apart dat zoveel acteurs drugs- en drankproblemen hebben en daardoor depressief zijn... beroemd willen zijn en blijven eist toch zijn tol? Dat zijn tv-serie Crazy Ones na 1 seizoen werd gecancelled dit jaar heeft ook niet echt meegeholpen denk ik...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het de schuld van Ramsey. Hij scoorde gisteren.
Zet je wel aan het denken, misschien ben jij wel de volgende. Je weet het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |