quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op gek
[..]
Al word ik kaal met nog maar 3 sprieten, dan nog knip ik ze niet af.
R&P geloof ikquote:
Wil je dat nooit meer doenquote:
Dat zijn foto`s van de overbuurvrouw. Ik heb 3 kinderen, mijn hete dagen zijn over hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb je fobo bekeken en je liegt.![]()
Je hebt wel een montuurtje dat bij je haarkleur past, dat dan weer wel.
Godsamme ik kliktequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef Lienekien het volgende:
www.lienekienmogenwejepittigekapselzien.nl/2014sauerland/002.jpg
Edit.
Mensen die Lienekien nog nooit hebben gezien....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme ik kliktedacht ik eindelijk Lien eens te zien
Jij wel zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die Lienekien nog nooit hebben gezien....
Ho. Er zijn grenzen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand Ouder1 lokposten? Ik ben benieuwd naar haar tieten.
Ik gok altijd maar een beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na zoveel jaar weet je nog steeds niet wanneer ik wél een keer de waarheid vertel.
Ik dacht altijd dat Ouder1 een dude was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allang gedaan, ze negeert ons vakkundig. Of ze heeft eindelijk een muilkorf.
Hm, benieuwd of dat in alle topics werkt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Ouder1 een dude was.
Oeh, een geslacht onbekend, dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okeequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, een geslacht onbekend, dus.
En nee. Als je niet zo kieskeurig bent, dan ga je lekker naar KPD.
Dat zou tijd worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Halloquote:
Ahw, I do pity youquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okee
Mwah...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Klopt.quote:
Dat is wel echt een enorme toevalligheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Wat een verrassing!quote:
Is een kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Bozepiemel het volgende:
Kijk naar de enkels. Als ze stevige dikke Hollandse enkels heeft en brede heupen dan wordt ze zo een port kittig tapsel kype.
Welneeeeeeeeeeee, maakt geen zak uit, als je maar Tetten hebt en een bos haar is het alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef rosability het volgende:
Maar, maar .... ik dacht .... het innerlijk is toch veel belangrijker
Jezelf aantrekkelijk noemen is dan weer geen aantrekkelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een tirade af moeten steken over kort haar en een lans breken voor mijn mede tuinbroeken.
Laat ik het er maar op houden dat 90% van de vrouwen er niet mee weg komt. Maar die 10% die het wel kan hebben, vind ik persoonlijk 100 keer aantrekkelijker.
Ik zeg nergens dat ik mezelf aantrekkelijk vind. UI is wegens de UI politie. Relax, het is maar een UI.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezelf aantrekkelijk noemen is dan weer geen aantrekkelijke eigenschap.
Wat is die nieuwe rare UI btw?
Met of zonder paarse highlights?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, lekker dan.... net weer gekortwiekt en keihard geblondeerd
Zonder dit keer...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
Met of zonder paarse highlights?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een tirade af moeten steken over kort haar en een lans breken voor mijn mede tuinbroeken.
Laat ik het er maar op houden dat 90% van de vrouwen er niet mee weg komt. Maar die 10% die het wel kan hebben, vind ik persoonlijk 100 keer aantrekkelijker.
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat betekend automatisch dat alle vrouwen met kort haar onaantrekkelijker zijn?
Hoeren, sletten, ordinaire wijven, ochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld wellicht, en dan ook alleen nog bij hoeren.
Gelukkig val ik niet op hoeren
Die grafiek gaat niet over sletten of ordinaire wijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeren, sletten, ordinaire wijven, och
Potato, potatoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die grafiek gaat niet over sletten of ordinaire wijven
Dan nog gaat het er over waar mannen simpele neuqseks mee willen hebben. Niet waar ze op vallen voor de rest.quote:
Joh maak het ff lekker ingewikkeldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog gaat het er over waar mannen simpele neuqseks mee willen hebben. Niet waar ze op vallen voor de rest.
Goed, maak ik het simpel: hoeren zijn niet een goed voorbeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh maak het ff lekker ingewikkeld
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, maak ik het simpel: hoeren zijn niet een goed voorbeeld
Bam jongen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |