Oeh, een geslacht onbekend, dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okeequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, een geslacht onbekend, dus.
En nee. Als je niet zo kieskeurig bent, dan ga je lekker naar KPD.
Dat zou tijd worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allang gedaan, ze negeert ons vakkundig. Of ze heeft eindelijk een muilkorf.
Halloquote:
Ahw, I do pity youquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou eh maar nou ehh... hmm okee
Mwah...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Klopt.quote:
Dat is wel echt een enorme toevalligheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Wel typisch, gaat het over boobs, kom ik samzz na een eeuwigheid weer tegen
Wat een verrassing!quote:
Is een kerelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, een vrouw, dacht ik.
Maar jij mag ook best tetten posten heurWe zijn niet zo kieskeurig. En ik durf eigenlijk wel te stellen dat die van jou vast beter ontvangen worden dan die van Ouder1
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Bozepiemel het volgende:
Kijk naar de enkels. Als ze stevige dikke Hollandse enkels heeft en brede heupen dan wordt ze zo een port kittig tapsel kype.
Welneeeeeeeeeeee, maakt geen zak uit, als je maar Tetten hebt en een bos haar is het alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef rosability het volgende:
Maar, maar .... ik dacht .... het innerlijk is toch veel belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |