abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143322505


Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+


liv.gif2eyut8g.jpgandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifspaghetti.pngavatar100-2-1.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpgFOKUI.pngbild2.jpgTiger_Lick_Fok.png b5qzhw.jpg
pizza.jpgFokUI.jpg



Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!

Geyl



Vorige delen en statistiekjes O+



SPOILER: linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een keurmerk van Rob!


SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt!

En hier weer verder:


Alberto klust graag wat bij.


En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
pi_143322518
fipo
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322520
Zo. Kut TT
pi_143322526
fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322527
fipo
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322529
TT _O_
(she/her)
pi_143322537
eindelijk nieuwe tt
pi_143322540
hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322548
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:
fipo
_O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322551
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef appelen het volgende:
eindelijk nieuwe tt
Dat wel
pi_143322561
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

_O-
dat zegt hij altijd
(she/her)
pi_143322565
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
fipo
Ook niet
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322574
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

_O-
:+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322580
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef WcPot het volgende:
hier weer verder
Hoe is het mogelijk _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322583
HIER WEER VERDER
pi_143322585
STTudio ^O^
pi_143322591
verder weer hier
(she/her)
pi_143322602
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

dat zegt hij altijd
Hoe weet jij dat
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322604
Zullen we hier verder gaan?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322608
Ga hier verder dan
pi_143322613
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:
HIER WEER VERDER
Dat is mijn tekst
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322614
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef CookieSlikker het volgende:
Zullen we hier verder gaan?
goed plan
(she/her)
pi_143322619
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ook niet
Bek dicht
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322620
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
STTudio ^O^
O+
pi_143322623
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dat is mijn tekst
kop een trein
pi_143322626
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef CookieSlikker het volgende:
Zullen we hier verder gaan?
Ja gewoon hardgaan je weeth togh
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322632
kk druk hier _O-
pi_143322639
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef appelen het volgende:
kk druk hier _O-
;)
pi_143322647
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef appelen het volgende:
kk druk hier _O-
Doe normel met je KK :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322666
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

Doe normel met je KK :')
pi_143322669
:')
pi_143322670
UPC stuurt me een factuur van 0 euro :')
Do normal men
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322677
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

Doe normel met je KK :')
:')________________________________________________!
pi_143322684
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

:')________________________________________________!
Ja dat ja
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322698
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Pizzalucht het volgende:
UPC stuurt me een factuur van 0 euro :')
Do normal men
Vraag ze om een betalingsregeling _O_
pi_143322714
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

Doe normel met je KK :')
Niet aanstellen men ;)
pi_143322721
quote:
99s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Vraag ze om een betalingsregeling _O_
Zal ik het doen :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322727
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ja dat ja
pi_143322737
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Niet aanstellen men ;)
Ik ga dit tegen mamabanaan1 zeggen :6
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322748
quote:
99s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef CrashO het volgende:
Ga hier verder dan
Nee
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322769
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Bek dicht
IK HEB GEEN BEK :( :( :( :( :(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322785
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

IK HEB GEEN BEK :( :( :( :( :(
Gat dicht :X
pi_143322788
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef appelen het volgende:
kk druk hier _O-
KK :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322801
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze komt dus niet
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322802
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

IK HEB GEEN BEK :( :( :( :( :(
Je ziet er uit als een peert, dus wel.
pi_143322805
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

KK :')
Kutkoeien?
pi_143322811
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Je ziet er uit als een peert, dus wel.
helemaal niet
pi_143322821
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Pizzalucht het volgende:
UPC stuurt me een factuur van 0 euro :')
Do normal men
Betalen zal je
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322828
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef appelen het volgende:

[..]

Kutkoeien?
KotsendeKoekjesslikker

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 23:08:54 ]
pi_143322835
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

IK HEB GEEN BEK :( :( :( :( :(
Gelijk boos :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322841
quote:
99s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef CrashO het volgende:

[..]

KotsendeCookiemonster
KC?
pi_143322849
Ik mis trouwens wel de peerten in dit topic.
pi_143322863
pi_143322865
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Studiotje het volgende:
Ik mis trouwens wel de peerten in dit topic.
dit ja
pi_143322873
Koningin Koek
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322875
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

IK HEB GEEN BEK :( :( :( :( :(
Wat een taalgebruik voor een meisje zeg
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322876
pi_143322879
quote:
:D
pi_143322886
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wat een taalgebruik voor een meisje zeg
:')
pi_143322888
pi_143322901
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wat een taalgebruik voor een meisje zeg
}:|
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322906
quote:
_O_
pi_143322908
quote:
_O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322911
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

}:|
:*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322914
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Betalen zal je
Oh, het is geen 0 euro, ik krijg 44 euro terug :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143322926
pi_143322941
Staat Cookie op nummer 1..........................................
(she/her)
pi_143322950
Peerten :r

Friet zuurvlees :~
pi_143322952
wcpot wil kut
pi_143322955
Top 100 van 11-08-2014

nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (35516)
01 874 CookieSlikker 2.46%
02 820 Fylax 2.31%
(she/her)
pi_143322965
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef appelen het volgende:
wcpot wil kut
pics :9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143322975
pi_143322978
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 11-08-2014

nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (35516)
01 874 CookieSlikker 2.46%
02 820 Fylax 2.31%
In dat geval gaan we nog even door
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322980
pi_143322988
Kut paarden
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143322999
quote:
_O- _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323000
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Kut paarden
Dit
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143323002
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Kut paard
pi_143323003
of zou ik nu extra hard gaan spammen om 1e te worden. wordt t nog een wedstrijdje cookie :*
(she/her)
pi_143323015
PEERT SC
pi_143323037
pi_143323048
Nu heb ik trek in Paardenbiefstuk :9~
pi_143323054
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
of zou ik nu extra hard gaan spammen om 1e te worden. wordt t nog een wedstrijdje cookie :*
En geen meet ^O^
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323058
quote:
links > rechts
pi_143323062
pi_143323068
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

En geen meet ^O^
Jij mag eerste worden. :*
(she/her)
pi_143323072
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
of zou ik nu extra hard gaan spammen om 1e te worden. wordt t nog een wedstrijdje cookie :*
Je hebt genoeg spam gedaan vannacht :P
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323078
quote:
Welke is het paard?
pi_143323089
quote:
99s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef CrashO het volgende:
Nu heb ik trek in Paardenbiefstuk :9~
Paardenworst.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323093
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Je hebt genoeg spam gedaan vannacht :P
Mag ik dan morgen eerste worden? :*
(she/her)
pi_143323104
Ik ga er weer vandoor. Morgen weer 340 peerten onder controle houden tussen de lijntjes
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143323114
pi_143323133
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Morgen weer 340 peerten onder controle houden tussen de lijntjes
later
pi_143323140
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij mag eerste worden. :*
Ik wil de 1000 halen.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323152
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef appelen het volgende:

[..]

later
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143323156
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Mag ik dan morgen eerste worden? :*
Ja, want dan neem ik vakantie
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323167
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Morgen weer 340 peerten onder controle houden tussen de lijntjes
Nee ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323170
pi_143323171
pi_143323172
zo die is weg
pi_143323178
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef appelen het volgende:
zo die is weg
_O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323201
Heu zijn vriendin is nu aan de beurt.

"Je moet eens nadenken over wat je hier komt doen, moet je jezelf eens zien, je kan niet eens recht lopen KUT"

:') :') :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323209
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja, want dan neem ik vakantie
Oke :*
(she/her)
pi_143323211
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nee ;(
:Y :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:14:10 #105
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143323212
Imma go 2 bed.

Cookie het was leuk je geneukt, eh... gekent, te hebben.

:')
pi_143323242
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:14:40 #107
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143323254
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Heu zijn vriendin is nu aan de beurt.

"Je moet eens nadenken over wat je hier komt doen, moet je jezelf eens zien, je kan niet eens recht lopen KUT"

:') :') :')
_O-
pi_143323260
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef WcPot het volgende:

[..]

:Y :W
Het is een schande. Mijn laatste 45 hier niet meemaken :'(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323265
fylax waar blijft die selfie
pi_143323276
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef n00b13 het volgende:
Imma go 2 bed.

Cookie het was leuk je geneukt, eh... gekent, te hebben.

:')
Doei doei
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323280
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef appelen het volgende:
fylax waar blijft die selfie
oja oja
(she/her)
pi_143323287
quote:
Gvd _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:15:17 #113
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143323289
quote:
Duckhorse To The rescue
pi_143323293

"Doe mij maar zo'n koekje"
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323297
FYLAX SELFIE
pi_143323300
pi_143323304
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
(she/her)
pi_143323313
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[ afbeelding ]
"Doe mij maar zo'n koekje"
Knevel :r
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323329
quote:
Waar zoek jij op :D
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323340
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
Ze neukt je helemaal kapot straks
pi_143323349
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Knevel :r
Dat is niet knevel :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323356
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Waar zoek jij op :D
CookieSlikker selfie
pi_143323360
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ze neukt je helemaal kapot straks
afblijven
pi_143323362
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Waar zoek jij op :D
op horse

pi_143323363
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:16:30 #126
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143323382
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
Fijn inderdaad dat jullie weer normaal tegen jezelf kunnen doen.

Je moet het toch samen rooien he zo in je eentje.
pi_143323383
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ze neukt je helemaal kapot straks
:Y
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323390
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Denken dat het zo makkelijk is :')
pi_143323392
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
(she/her)
pi_143323395
Heb ik de selfie van Fylax gemist?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323398
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat is niet knevel :')
Die andere dan
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323405
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik de selfie van Fylax gemisT?
Ja
pi_143323420
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Die andere dan
Wie dan
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323422
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

op horse

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Ik lach me kapot hierom
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323425
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
Wat probeer je nou?
pi_143323464
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
Door ruzie bereik je wel meer posts
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323465
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat probeer je nou?
Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323470
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat probeer je nou?
hij wil kut
pi_143323480
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Wie dan
Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekend
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323486
pi_143323502
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
Ik zie het wel :P
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323505
quote:
hahaha :D
pi_143323516
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef appelen het volgende:

[..]

hij wil kut
Gewoon naar de seksshop
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323524
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekend
Luie flikker
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323525
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Door ruzie bereik je wel meer posts
Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
(she/her)
pi_143323531
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
ooh
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef appelen het volgende:

[..]

hij wil kut
hij gaat een selfie maken terwijl die de punani van cookie aan het vullen is. :Y
pi_143323537
Ik wil gewoon geen ruzie met Cookie, that's all.
(she/her)
pi_143323540
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Gewoon naar de seksshop
hij is minderjarig
pi_143323550
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Ik wil gewoon geen ruzie met Cookie, that's all.
ja post die selfie nou maar
pi_143323552
quote:
_O- _O- _O_ _O_ _O- _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323561
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
ok... i'm done
pi_143323575
dit gaat te ver
pi_143323578
Cookie is duidelijk een paardenmeisje
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323582
ik kan het niet meer aan.
pi_143323583
Om 23:23 komt de selfie
(she/her)
pi_143323588
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
dit gaat te ver
hebben wij ook coole gesprekken?
pi_143323601
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Om 23:23 komt de selfie
jizzzzzzzzzzzzzzzzz
pi_143323603
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef appelen het volgende:

[..]

hebben wij ook coole gesprekken?
Nee, maar er is respect.
pi_143323607
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
Jij zit ook in GRTD?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323617
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Jij zit ook in GRTD?
Ja why?
(she/her)
pi_143323623
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef appelen het volgende:

[..]

hij is minderjarig
Mag gewoon. Geld is geld
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323632
GRTD is niet leuk, maar een paar users die leuk zijn daar
pi_143323636
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie is duidelijk een paardenmeisje
:@
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323650
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
dit gaat te ver
In welke straat?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323672
Cookie's echte account zit in GRTD
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323693
Fylax wilt 'vrede' (haha kinderterm) zodat ze samen meer posts kunnen maken.

meer posts.

posts.

pi_143323694
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja why?
Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323695
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
(she/her)
pi_143323704
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie's echte account zit in GRTD
Nee he, gevonden :(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323709
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
ze zijn aardig tegen mij
(she/her)
pi_143323727
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nee he, gevonden :(
Betrapt ja
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323733
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
teleurstellend
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:22:42 #173
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323739
Gaat weer hard zie im
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323744
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

teleurstellend
;(
(she/her)
pi_143323761
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:

[..]

ze zijn aardig tegen mij
Ja, tot dat je daar iets verkeerd doet. ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323764
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
Ik mis wel wat hoor. Dacht dat je wel wat meer shine zou hebben door je nieuwe liefde voor cookie
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323770
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja, tot dat je daar iets verkeerd doet. ;(
DM me wat je verkeerd deed?
(she/her)
pi_143323776
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef AF_ het volgende:
Gaat weer hard zie im
je ui zit nog in wk modus
pi_143323778
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef AF_ het volgende:
Gaat weer hard zie im
Hey AF_ :W
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323792
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_143323798
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

DM me wat je verkeerd deed?
Ik kwam daar mijn eerste posts doen ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323811
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:@
(she/her)
pi_143323816
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Betrapt ja
:(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323824
Get a room.
pi_143323826
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik kwam daar mijn eerste posts doen ;(
Ik ook, toen ik dit jaar weer actief begon te posten dan. Mijn eerste post was in DIG.
(she/her)
pi_143323837
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
terechte klacht
pi_143323840
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:(
Wat
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323859


Best een mooi wijf na photoshop.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:25:08 #189
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323865
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

je ui zit nog in wk modus
Ohja, na wk nietmeer op laptop op fok geweest :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323880
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
Get a room.
Wel een bruidskamer
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323884
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ohja, na wk nietmeer op laptop op fok geweest :')
o
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:25:26 #192
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323885
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hey AF_ :W
Hey jij weer hier? :W
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323889
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

Best een mooi wijf na photoshop.
Moet ze poepen?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323899
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Wat
Dat je me betrapt hebt
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323900
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Moet ze poepen?
Haha
pi_143323910
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

Best een mooi wijf na photoshop.
Nog lelijker zelf ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:26:10 #197
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323922
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:

[..]

o
P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323925
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nog lelijker zelf ;(
wat ben je?
pi_143323930
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Dat je me betrapt hebt
spanned he
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323932
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:

[..]

Hey jij weer hier? :W
Ja. Nogal druk behalve vandaag
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323960
grtd is best een kut sc
pi_143323967
pi_143323978
pi_143323984
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef Studiotje het volgende:

[..]

wat ben je?
Mooi O+
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323998
pi_143323999
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

spanned he
Ja... Ojee ojee
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324000
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Mooi O+
dit bevestig ik
pi_143324012
quote:
8)7
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324020
quote:
Deze is wel slecht
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:28:06 #210
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324024
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef appelen het volgende:
grtd is best een kut sc
Ze mogen ons niet ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324030
pi_143324035
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ze mogen ons niet ;(
Hou niet zo van die kliekjes
pi_143324040
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143324042
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ze mogen ons niet ;(
Ik heb daar geen problemen hoor
pi_143324049
toto en kaneel zijn wel leuk daar :)
pi_143324079
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik heb daar geen problemen hoor
Ik moest wel wat moeite doen om geaccepteerd te worden :@

Maar nu kom ik er niet meer :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143324096
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ze mogen ons niet ;(
Ach, laat ze. Dit is onze SC ^O^
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324106
quote:
pi_143324108
quote:
Je vader gespot :o
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324128
quote:
Nee nee
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324130
fylax 10/10
pi_143324153
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef appelen het volgende:
toto en kaneel zijn wel leuk daar :)
Voornaam achternaam
Omgevallenflat

of zulke namen :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324172
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Voornaam achternaam
Omgevallenflat

of zulke namen :')
wie
pi_143324177
Selfie van Banaan ;(

pi_143324187
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
Selfie van Banaan ;(

[ afbeelding ]
:r :r :r
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324192
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
Selfie van Banaan ;(

[ afbeelding ]
:D
pi_143324206
En hier is AF_

pi_143324225
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
En hier is AF_

[ afbeelding ]
wat is deze
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:32:39 #229
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324246
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ach, laat ze. Dit is onze SC ^O^
Onze? :o
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324260
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef AF_ het volgende:

[..]

Onze? :o
Ze weet niet dat ze er uit gezet gaat worden
pi_143324297
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
En hier is AF_

[ afbeelding ]
Waar is die :'(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324313
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef AF_ het volgende:

[..]

Onze? :o
Ja toch? Hier zijn hun niet welkom :+
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324325
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ze weet niet dat ze er uit gezet gaat worden
ban voor tvsc _O_ zouden wel een paar mensen mogen krijgen
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:34:16 #234
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324328
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Studiotje het volgende:
En hier is AF_

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan mijn foto :o
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:34:55 #235
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324361
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja toch? Hier zijn hun niet welkom :+
Jij komt toch uit grtd? :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324369
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef appelen het volgende:

[..]

ban voor tvsc _O_ zouden wel een paar mensen mogen krijgen
inderdaad
pi_143324382
Ben je nog misselijk stu
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143324398
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja toch? Hier zijn hun niet welkom :+
zij*
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:35:32 #239
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324400
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef appelen het volgende:

[..]

ban voor tvsc _O_ zouden wel een paar mensen mogen krijgen
Wcpot :+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324406
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Ben je nog misselijk stu
ja ;(
pi_143324424
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

ja ;(
Balen zeg ;(
We moeten nog battlefielden een keer :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:36:15 #242
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324431
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

zij*
Jupaan :W
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324432
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef AF_ het volgende:

[..]

Jij komt toch uit grtd? :@
Nee juist niet
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324449
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

zij*
Zit er verschil in?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:36:56 #245
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324478
Stu teveel starbucks en ander hipstervoedsel gehad? :D
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:37:30 #246
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324514
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nee juist niet
Ohnee je had ruzie om de stok :D
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324556
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef appelen het volgende:

[..]

ban voor tvsc _O_ zouden wel een paar mensen mogen krijgen
Zo. Dit is best wel hard. :D
pi_143324558
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ohnee je had ruzie om de stok :D
lurker
pi_143324560
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ohnee je had ruzie om de stok :D
Ja die is langsgekomen. Stelletje dieven
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324567
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zo. Dit is best wel hard. :D
jij niet hoor
pi_143324595
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zo. Dit is best wel hard. :D
Ja :{
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324606
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zo. Dit is best wel hard. :D
Flipsgod _O_
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143324608
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef appelen het volgende:

[..]

jij niet hoor
Ik? :{
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:39:17 #254
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324610
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef appelen het volgende:

[..]

lurker
Die rel ging door heel fok heen :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324614
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef appelen het volgende:

[..]

jij niet hoor
Dat vind ik fijn om te horen.
pi_143324629
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik? :{
nee
pi_143324639
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Zit er verschil in?
Gvd :')
pi_143324644
quote:
17s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat vind ik fijn om te horen.
Zo rol ik :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:39:55 #259
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324645
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Flipsgod _O_
O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324651
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Balen zeg ;(
We moeten nog battlefielden een keer :D
Deze week maar doen? :D
pi_143324653
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef AF_ het volgende:

[..]

Jupaan :W
Lul ;(

:W
pi_143324666
quote:
17s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat vind ik fijn om te horen.
Flips O+
_O_
pi_143324670
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Deze week maar doen? :D
Ja is goed :7
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143324675
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef appelen het volgende:

[..]

nee
O+
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324680
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef AF_ het volgende:
Stu teveel starbucks en ander hipstervoedsel gehad? :D
Ik heb wel een chocomel gehad van starbucks, maar dat was gister en dan krijg je niet opeens 's avonds last de dag er na.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:40:34 #266
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324688
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Lul ;(

:W
:@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324693
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Gvd :')
Hun, zij, die users, autisten. Allemaal het zelfde.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324717
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik heb wel een chocomel gehad van starbucks, maar dat was gister en dan krijg je niet opeens 's avonds last de dag er na.
Chocomel van hun :9~
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143324734
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ja is goed :7
:D

Ik heb 1 keer nu online gespeeld. Ging best goed. Was niet laatste! :D

(ena laatste.)
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:41:42 #270
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324747
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer? _O_
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324751
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja :{
En dat terwijl appelen best een lieve jongen is.
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Flipsgod _O_
Hai pizzalucht _O_
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef appelen het volgende:

[..]

Zo rol ik :)
*D
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:39 schreef AF_ het volgende:

[..]

O+
O+
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Flips O+
_O_
Banaan. O+
Gaat een beetje met je nu het nieuwe voetbalseizoen begonnen is? :*
pi_143324752
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Chocomel van hun :9~
Caramel hot chocolate met slagroom enzulks :9
pi_143324769
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer? _O_
Wie wat waar heh
pi_143324775
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:

[..]

En dat terwijl appelen best een lieve jongen is.

Woooooooooow even quoten dit
pi_143324776
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer? _O_
Ebola?
pi_143324780
Wat een woeste baard heb ik ondertussen
pi_143324783
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ebola?
_O- :') _O_
pi_143324796
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ebola?
Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:42:46 #279
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324799
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed, reteketet az :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:43:19 #280
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324827
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324833
Zo last van AF_ type 1. En daarbovenop MrBanaan439282 ;(
pi_143324868
Poll: Moet ik geband worden voor TV SC
Ja
Nee
Geen neuk werd gegeven
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_143324872
Waar stond AF_ nou voor? Anus fantasieen? Appel feutus? AZ FAN.
pi_143324892
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Waar stond AF_ nou voor? Anus fantasieen? Appel feutus? AZ FAN.
angerfist
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:08 #285
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324904
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef appelen het volgende:
Poll: Moet ik geband worden voor TV SC
Ja
Nee
Geen neuk werd gegeven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Moet ik geband worden voor TV SCJe hebt gestemd op: Ja
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324905
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef appelen het volgende:

[..]

angerfist
ik heb soms ook wel een boze vuist en dan zo het anusje in
pi_143324923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
AF_ een virus?
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef AF_ het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed, reteketet az :@
Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:36 #288
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324928
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
Zo last van AF_ type 1. En daarbovenop MrBanaan439282 ;(
Studio mag mij niet zo ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:56 #289
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324942
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:

[..]

AF_ een virus?

[..]

Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
Ga je?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324946
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:

[..]

AF_ een virus?

[..]

Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
Haha ezezezez
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:46:35 #291
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324977
Alkmaar is toch reserve amsterdam?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324988
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef AF_ het volgende:

[..]

Studio mag mij niet zo ;(
Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
pi_143325023
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
net als je voorhuid
pi_143325035
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef appelen het volgende:

[..]

net als je voorhuid
gewoon doorgaan. wat niet rekt scheurt wel
pi_143325050
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ga je?
Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha ezezezez
:D :6
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef AF_ het volgende:
Alkmaar is toch reserve amsterdam?
Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
pi_143325051
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:

[..]

gewoon doorgaan. wat niet rekt scheurt wel
:Y
pi_143325063
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer? _O_
Oostappenploeg :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:48:34 #298
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143325068
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
Hoe kan dit :o
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143325078
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Caramel hot chocolate met slagroom enzulks :9
:9~ :9~ :9~
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325079
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.

[..]

:D :6

[..]

Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
1-3 ajax :)
pi_143325089
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')