abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143323561
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
ok... i'm done
pi_143323575
dit gaat te ver
pi_143323578
Cookie is duidelijk een paardenmeisje
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323582
ik kan het niet meer aan.
pi_143323583
Om 23:23 komt de selfie
(she/her)
pi_143323588
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
dit gaat te ver
hebben wij ook coole gesprekken?
pi_143323601
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Om 23:23 komt de selfie
jizzzzzzzzzzzzzzzzz
pi_143323603
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef appelen het volgende:

[..]

hebben wij ook coole gesprekken?
Nee, maar er is respect.
pi_143323607
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
Jij zit ook in GRTD?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323617
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Jij zit ook in GRTD?
Ja why?
(she/her)
pi_143323623
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef appelen het volgende:

[..]

hij is minderjarig
Mag gewoon. Geld is geld
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323632
GRTD is niet leuk, maar een paar users die leuk zijn daar
pi_143323636
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie is duidelijk een paardenmeisje
:@
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323650
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
dit gaat te ver
In welke straat?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323672
Cookie's echte account zit in GRTD
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323693
Fylax wilt 'vrede' (haha kinderterm) zodat ze samen meer posts kunnen maken.

meer posts.

posts.

pi_143323694
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja why?
Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323695
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
(she/her)
pi_143323704
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie's echte account zit in GRTD
Nee he, gevonden :(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323709
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
ze zijn aardig tegen mij
(she/her)
pi_143323727
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nee he, gevonden :(
Betrapt ja
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323733
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
teleurstellend
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:22:42 #173
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323739
Gaat weer hard zie im
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323744
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

teleurstellend
;(
(she/her)
pi_143323761
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:

[..]

ze zijn aardig tegen mij
Ja, tot dat je daar iets verkeerd doet. ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323764
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
Ik mis wel wat hoor. Dacht dat je wel wat meer shine zou hebben door je nieuwe liefde voor cookie
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323770
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja, tot dat je daar iets verkeerd doet. ;(
DM me wat je verkeerd deed?
(she/her)
pi_143323776
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef AF_ het volgende:
Gaat weer hard zie im
je ui zit nog in wk modus
pi_143323778
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef AF_ het volgende:
Gaat weer hard zie im
Hey AF_ :W
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323792
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUXAFLEX SELFIE
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_143323798
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

DM me wat je verkeerd deed?
Ik kwam daar mijn eerste posts doen ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323811
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:@
(she/her)
pi_143323816
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Betrapt ja
:(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323824
Get a room.
pi_143323826
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik kwam daar mijn eerste posts doen ;(
Ik ook, toen ik dit jaar weer actief begon te posten dan. Mijn eerste post was in DIG.
(she/her)
pi_143323837
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
terechte klacht
pi_143323840
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:(
Wat
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323859


Best een mooi wijf na photoshop.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:25:08 #189
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323865
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

je ui zit nog in wk modus
Ohja, na wk nietmeer op laptop op fok geweest :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323880
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
Get a room.
Wel een bruidskamer
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323884
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ohja, na wk nietmeer op laptop op fok geweest :')
o
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:25:26 #192
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323885
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hey AF_ :W
Hey jij weer hier? :W
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323889
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

Best een mooi wijf na photoshop.
Moet ze poepen?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323899
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Wat
Dat je me betrapt hebt
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323900
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Moet ze poepen?
Haha
pi_143323910
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

Best een mooi wijf na photoshop.
Nog lelijker zelf ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:26:10 #197
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143323922
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:

[..]

o
P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143323925
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Nog lelijker zelf ;(
wat ben je?
pi_143323930
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Dat je me betrapt hebt
spanned he
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323932
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef AF_ het volgende:

[..]

Hey jij weer hier? :W
Ja. Nogal druk behalve vandaag
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')