Okequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, want dan neem ik vakantie
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Heu zijn vriendin is nu aan de beurt.
"Je moet eens nadenken over wat je hier komt doen, moet je jezelf eens zien, je kan niet eens recht lopen KUT"![]()
![]()
Het is een schande. Mijn laatste 45 hier niet meemakenquote:
Doei doeiquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef n00b13 het volgende:
Imma go 2 bed.
Cookie het was leuk je geneukt, eh... gekent, te hebben.
Knevelquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[ afbeelding ]
"Doe mij maar zo'n koekje"
Ze neukt je helemaal kapot straksquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
afblijvenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze neukt je helemaal kapot straks
Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
Fijn inderdaad dat jullie weer normaal tegen jezelf kunnen doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze neukt je helemaal kapot straks
Denken dat het zo makkelijk isquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoonquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik de selfie van Fylax gemisT?
Wat probeer je nou?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon
Door ruzie bereik je wel meer postsquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon
Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekendquote:
Ik zie het welquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
Luie flikkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekend
Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruziequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Door ruzie bereik je wel meer posts
oohquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
hij gaat een selfie maken terwijl die de punani van cookie aan het vullen is.quote:
ja post die selfie nou maarquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Ik wil gewoon geen ruzie met Cookie, that's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |