abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:16:30 #126
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143323382
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
Cookie, ik vind het wel fijn dat we weer normaal kunnen doen tegen elkaar.
Fijn inderdaad dat jullie weer normaal tegen jezelf kunnen doen.

Je moet het toch samen rooien he zo in je eentje.
pi_143323383
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ze neukt je helemaal kapot straks
:Y
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323390
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Denken dat het zo makkelijk is :')
pi_143323392
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Altijd toch. In de ochtend oorlog, en de avond vrienden. Zou Rusland eens moeten doen
Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
(she/her)
pi_143323395
Heb ik de selfie van Fylax gemist?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323398
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat is niet knevel :')
Die andere dan
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323405
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik de selfie van Fylax gemisT?
Ja
pi_143323420
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Die andere dan
Wie dan
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323422
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

op horse

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Ik lach me kapot hierom
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323425
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
Wat probeer je nou?
pi_143323464
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kunnen we niet voor altijd vrienden zijn, ook in de ochtend? Je bent echt een aardig persoon :*
Door ruzie bereik je wel meer posts
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323465
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat probeer je nou?
Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323470
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wat probeer je nou?
hij wil kut
pi_143323480
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Wie dan
Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekend
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323486
pi_143323502
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
Ik zie het wel :P
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323505
quote:
hahaha :D
pi_143323516
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef appelen het volgende:

[..]

hij wil kut
Gewoon naar de seksshop
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143323524
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik kijk het nooit. Dus geen naam bekend
Luie flikker
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143323525
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Door ruzie bereik je wel meer posts
Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
(she/her)
pi_143323531
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Duidelijk toch.
Smoothe hossel hoor Fylax
ooh
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef appelen het volgende:

[..]

hij wil kut
hij gaat een selfie maken terwijl die de punani van cookie aan het vullen is. :Y
pi_143323537
Ik wil gewoon geen ruzie met Cookie, that's all.
(she/her)
pi_143323540
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Gewoon naar de seksshop
hij is minderjarig
pi_143323550
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Ik wil gewoon geen ruzie met Cookie, that's all.
ja post die selfie nou maar
pi_143323552
quote:
_O- _O- _O_ _O_ _O- _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')