ok... i'm donequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
Jij zit ook in GRTD?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar... we kunnen ook meer posts krijgen door coole gesprekken te hebben in alle topic's waar we elkaar tegenkomen ipv ruzie
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie is duidelijk een paardenmeisje
Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUXAFLEX SELFIE(she/her)
Nee he, gevondenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Cookie's echte account zit in GRTD
ze zijn aardig tegen mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Daar kom ik niet. Supersof, fok-it en de rest kunnen wat mij betreft iets krijgen. (Mag geen doodsverwensing doen namelijk)
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
teleurstellendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUXAFLEX SELFIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |