abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143324780
Wat een woeste baard heb ik ondertussen
pi_143324783
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ebola?
_O- :') _O_
pi_143324796
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ebola?
Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:42:46 #279
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324799
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed, reteketet az :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:43:19 #280
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324827
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324833
Zo last van AF_ type 1. En daarbovenop MrBanaan439282 ;(
pi_143324868
Poll: Moet ik geband worden voor TV SC
Ja
Nee
Geen neuk werd gegeven
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_143324872
Waar stond AF_ nou voor? Anus fantasieen? Appel feutus? AZ FAN.
pi_143324892
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Waar stond AF_ nou voor? Anus fantasieen? Appel feutus? AZ FAN.
angerfist
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:08 #285
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324904
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef appelen het volgende:
Poll: Moet ik geband worden voor TV SC
Ja
Nee
Geen neuk werd gegeven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Moet ik geband worden voor TV SCJe hebt gestemd op: Ja
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324905
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef appelen het volgende:

[..]

angerfist
ik heb soms ook wel een boze vuist en dan zo het anusje in
pi_143324923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg. :{
AF_ een virus?
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef AF_ het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed, reteketet az :@
Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:36 #288
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324928
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
Zo last van AF_ type 1. En daarbovenop MrBanaan439282 ;(
Studio mag mij niet zo ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:45:56 #289
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324942
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:

[..]

AF_ een virus?

[..]

Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
Ga je?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324946
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:

[..]

AF_ een virus?

[..]

Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax. :o
Haha ezezezez
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:46:35 #291
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143324977
Alkmaar is toch reserve amsterdam?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143324988
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef AF_ het volgende:

[..]

Studio mag mij niet zo ;(
Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
pi_143325023
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
net als je voorhuid
pi_143325035
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef appelen het volgende:

[..]

net als je voorhuid
gewoon doorgaan. wat niet rekt scheurt wel
pi_143325050
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ga je?
Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha ezezezez
:D :6
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef AF_ het volgende:
Alkmaar is toch reserve amsterdam?
Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
pi_143325051
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:

[..]

gewoon doorgaan. wat niet rekt scheurt wel
:Y
pi_143325063
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer? _O_
Oostappenploeg :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:48:34 #298
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143325068
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
Hoe kan dit :o
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143325078
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Caramel hot chocolate met slagroom enzulks :9
:9~ :9~ :9~
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325079
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.

[..]

:D :6

[..]

Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
1-3 ajax :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')