quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg.
angerfistquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
Waar stond AF_ nou voor? Anus fantasieen? Appel feutus? AZ FAN.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Moet ik geband worden voor TV SCJe hebt gestemd op: Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef appelen het volgende:
Poll: Moet ik geband worden voor TV SC
• Ja
• Nee
• Geen neuk werd gegeven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
AF_ een virus?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet dat AF_ een virus is, maar zo erg.
Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef AF_ het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed, reteketet az
Studio mag mij niet zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
Zo last van AF_ type 1. En daarbovenop MrBanaan439282
Ga je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AF_ een virus?
[..]
Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax.
Haha ezezezezquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AF_ een virus?
[..]
Jaaaaaa aankomend weekend tegen Ajax.
net als je voorhuidquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.quote:
quote:
Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
gewoon doorgaan. wat niet rekt scheurt wel
Oostappenploegquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
Hebben jullie gehoord van dat virus op prinsenmeer?
Hoe kan ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd, na een discussie zijn de relaties nogal nauw.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Caramel hot chocolate met slagroom enzulks
1-3 ajaxquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.
[..]![]()
[..]
Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |