Ja dat jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:
[..]________________________________________________!
Vraag ze om een betalingsregelingquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Pizzalucht het volgende:
UPC stuurt me een factuur van 0 euro![]()
Do normal men
helemaal nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een peert, dus wel.
Betalen zal jequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Pizzalucht het volgende:
UPC stuurt me een factuur van 0 euro![]()
Do normal men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |