Als je er 1 keer mee wegkomt lukt een 2e keer vast ook welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?
Vaak verdient ieder persoon wel een tweede kans, maar als je een groepje negers afzuigt dan weet ik het zo goed nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er 1 keer mee wegkomt lukt een 2e keer vast ook wel
Thats racist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vaak verdient ieder persoon wel een tweede kans, maar als je een groepje negers afzuigt dan weet ik het zo goed nog niet.
Ik zou het even erg vinden als ik haar zo zou zien met blanken of Chinezen.quote:
Mijn theorie is dat als je een vrouw terugneemt nadat ze is vreemdgegaan ze ergens toch respect voor je verliest. En respect en aantrekkingskracht gaan hand in hand (vooral bij een vrouw want emoties spelen sterkere rol en jullie zijn minder visueel). Dus eindstand ben je bedrogen en krijgt ze ook nog een drogere doos van je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, misschien denk ik dat hij enorm veel van me houdt?
Alsof je 100% controle over iemand kan uitoefenen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Als je wijf vreemdgaat kun je beter jezelf van de brug afgooien fucking bèta die je dan bent
Precies. Gewoon zorgen dat er geen aanleiding is om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Als je wijf vreemdgaat kun je beter jezelf van de brug afgooien fucking bèta die je dan bent
Hey Nulty.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alsof je 100% controle over iemand kan uitoefenen.
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Gewoon zorgen dat er geen aanleiding is om vreemd te gaan.
I concur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Nulty.
Als die hoer zich zelf niet kan beheersen, dan is het een klare zaak. Daar is het gat van de deur en opzouten voordat je een trap na krijgt.
En dan heb je 100% garantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Gewoon zorgen dat er geen aanleiding is om vreemd te gaan.
In hoeveel setjes met je aan die 200kg komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gymmeet? moet je wel minimaal 200 kg dl-en
Je bent aan het radicaliseren. Ik hou je in de gaten bro.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een drone van Obama die een raket schiet op burgers.
Ghehehehquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag je trouwens ook handschoentjes wanneer je op de Playstation zit?
Neem gewoon die witte thuiszorg handschoentjes brah. Of niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens klootzak
en met mij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou het even erg vinden als ik haar zo zou zien met blanken of Chinezen.
Geen van allen zouden overleven.
Dit honderd reacties en quotes vanwege dat kutverhaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dan raakt men gepikeerd.
Care dat een totaal vreemd mokkel an de andere kant van de wereld 12 pikken heeft gezogen
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:14 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Simpson, dom, blond en famous. Hersenloze seks voor één van de heren?
Alsof dat bij die draak nodig is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:37 schreef McNulty het volgende:
Deze heb ik alvast gereserveerd iig.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anna![]()
http://instagram.com/annanystrom
Anna squat, dames take notes
http://instagram.com/p/p13H55nEMo/?modal=true
BonusOj oj ojSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, if srs...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het echt grappig hoe Crip gewoon random dit topic betrad, onwetende, en nu naar de sportschool gaat.
das it mane bruhWeer een voor op een tegeltje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Als je wijf vreemdgaat kun je beter jezelf van de brug afgooien fucking bèta die je dan bentYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
In het leven heb je nooit 100% garantie op iets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
I concur.
[..]
En dan heb je 100% garantie.
En daarom vond ik Fathank zijn post zo tja...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In het leven heb je nooit 100% garantie op iets.
Oh shit, dacht dat dat massagegedeelte ook voor mij bestemd was. Schrok al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, ik heb echt een nek massage nodig. Elke keer wanneer ik op de bank zit/lig dan krijg ik last van mij nek wat weer resulteert in hoofdpijn. [ afbeelding ]
[..]
Thanks.
Ze gaat heus niet vreemd omdat je zo'n geweldige vent bent. Als ze vreemdgaat heb je gefaald als man zijnde. Dan heb je ergens iets niet goed gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alsof je 100% controle over iemand kan uitoefenen.
Zo persoonlijk zou het ik vreemdgaan van een vrouw nooit opvatten. Je legt je eigenwaarde dan bij haar neer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef fathank het volgende:
Ze gaat heus niet vreemd omdat je zo'n geweldige vent bent. Als ze vreemdgaat heb je gefaald als man zijnde. Dan heb je ergens iets niet goed gedaan
Ook al was dat zo, een beetje bromance heeft nooit oorlogen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh shit, dacht dat dat massagegedeelte ook voor mij bestemd was. Schrok al.
Die heb je dan toch al niet meer anders had ze niet naast de pot gepist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo persoonlijk zou het ik vreemdgaan van een vrouw nooit opvatten. Je legt je eigenwaarde dan bij haar neer.
'borsten'quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
LIF / 6 dagen per week fitness/krachttraining
[..]
Als je zo melancholisch denkt zou ik bijna ramptoerist willen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Die heb je dan toch al niet meer anders had ze niet naast de pot gepist.
Zoiets ja, kankerinteressant verhaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dan raakt men gepikeerd.
Care dat een totaal vreemd mokkel an de andere kant van de wereld 12 pikken heeft gezogen
team #nooneyouknowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zoiets ja, kankerinteressant verhaal.
bout tree fiddyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel whey shakes moet ik drinken voor deze progress?
Die nummers zijn het aantal cycles. Shiggydiggyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel whey shakes moet ik drinken voor deze progress?
Enige die ik zou raken is Zahia en zij is het goedkoopstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef THEFXR het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)tituees-aller-tijden
Just Kassanda hhhnnnnngggggquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige die ik zou raken is Zahia en zij is het goedkoopst
quote:
Waarom verbaast het me niets dat jij hier naar kijktquote:
Vanwege de carry-over, dit keer echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niets dat jij hier naar kijkt
Goed verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
Guardians of the Galaxy is al twee weken uit in België en de dichtstbijzijnde Belgische bioscoop is 5 minuten hier vandaan
Maastricht zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
Guardians of the Galaxy is al twee weken uit in België en de dichtstbijzijnde Belgische bioscoop is 5 minuten hier vandaan
enige wat goed aan haar is, is haar kont thats itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://instagram.com/p/rnP2BUPvFB/
Sweet dreams.
Euroscoop Lanaken ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
GRS zullen we samen filmpje pakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS zullen we samen filmpje pakken
echt wel, die tweede heeft een tranny kop met flaporen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:21 schreef Questular het volgende:
Alsof iemand hier tegen de rest nee zou zeggen
ik wist niet dat dat een belemmering zou zijn voor ook maar 1 user uit deze reeksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt wel, die tweede heeft een tranny kop met flaporen.
Loredanaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef THEFXR het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)tituees-aller-tijden
en dan die opgespoten duck lippenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een belemmering zou zijn voor ook maar 1 user uit deze reeks
#trannyluv
Je hebt nogal een goedkope smaak, chef.quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan die opgespoten duck lippen
Kneuzenfilmindustrie die films nog steeds in elk land op een ander moment uitbrengtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt nogal een goedkope smaak, chef.
Whahaha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niets dat jij hier naar kijkt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Vanwege de carry-over, dit keer echt.
Het enige wat mij aan haar stoort is haar accent. Dat Australisch klinkt tokkie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
enige wat goed aan haar is, is haar kont thats it
Die is hoogst waarschijnlijk minder aantrekkelijk, maar poe wat een "klasse" die heeft jonge. Niet te zuinig hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.
delicaat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Haar kanaal is vorige week viral gegaan. Zij is echt grappig as fuck, maar zeker; die shit ziet er delicaat uit.
[..]
[..]
Het enige wat mij aan haar stoort is haar accent. Dat Australisch klinkt tokkie.
Dat recept man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is hoogst waarschijnlijk minder aantrekkelijk, maar poe wat een "klasse" die heeft jonge. Niet te zuinig hoor.
[..]
delicaat?
Ik zie jou het wel maken.quote:
Als die vrouw zich aan zou bieden zouden die 'selectieve' heren echt geen nee zeggen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.
Als etha vreemd zou gaan met haar. Zou hij het dan overleven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als die vrouw zich aan zou bieden zouden die 'selectieve' heren echt geen nee zeggen hoor
Nope. Hij kan beter eerst de relatie verbreken en dan met iemand anders gaan, ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als etha vreemd zou gaan met haar. Zou hij het dan overleven?
Dem nurture feelz worden wel erg sterk ofnie. Wordt gewoon moeder joh.quote:
Lol ik opperde al voor een mini-Etha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dem nurture feelz worden wel erg sterk ofnie. Wordt gewoon moeder joh.
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dem nurture feelz worden wel erg sterk ofnie. Wordt gewoon moeder joh.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik opperde al voor een mini-Etha.
Krijg gelijk deze.
[ afbeelding ]
inb4 rammelende eierstokken & ovulatie-alertquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik opperde al voor een mini-Etha.
Krijg gelijk deze.
[ afbeelding ]
Weinig bezoekers vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verveel me echt weer de gadver hier bij de grote bank.
Boe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenstriae en alles no thanks jeff
Ga weg en kom liften zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verveel me echt weer de gadver hier bij de grote bank.
Wacht maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenstriae en alles no thanks jeff
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boe!
https://www.facebook.com/(...)890.555276125&type=1
LOL, dat is ziek snel. Ben er pas rond 1.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2014-08-13T1155#
totzo
Dit.quote:
Etha zal van je blyven houde.quote:
Werk je op Sloterdijk i.p.v. Mahlerlaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2014-08-13T1155#
totzo
Je moet wel even meenemen het volgende: schoenen, handdoek, broek, tanktop, 2 porties Burritobowl of Peace™ en whey COOKIES & CREAM™.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, dat is ziek snel. Ben er pas rond 1.
Hoezo zou ik op Zuid moeten zitten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Werk je op Sloterdijk i.p.v. Mahlerlaan?
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dusssequote:
lol uitpeopen dat kind waar wacht je nog op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dussse
Burritosterone Bowl of Gainz gaat niet lukken, whey ook niet. De rest inclusief handschoenen wel, maar ik ga geen grote tas sjouwen vriend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet wel even meenemen het volgende: schoenen, handdoek, broek, tanktop, 2 porties Burritobowl of Peace™ en whey COOKIES & CREAM™.
[..]
Hoezo zou ik op Zuid moeten zitten?
JeeBee wann ga je een tatt zetten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dussse
nooit, jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
JeeBee wann ga je een tatt zetten?
hehe heb tussen m'n fbvrienden al 2 verbitterde 'jonge moeders' die verlaten zijn door hun man voordat het kind het derde levensjaar had bereikt, posten ook allebei hetzelfde stripjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol uitpeopen dat kind waar wacht je nog op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yess, moet alleen een datum prikken.quote:
toch geen trampstamp boven je assertje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
yess, moet alleen een datum prikken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe heb tussen m'n fbvrienden al 2 verbitterde 'jonge moeders' die verlaten zijn door hun man voordat het kind het derde levensjaar had bereikt, posten ook allebei hetzelfde stripje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ftfyfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |