quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef TheMechanic het volgende:
goed mits je de juiste oefeningen doet
goed mits je de juiste oefeningen doet
Voldoende vocht binnen krijgt én genoeg (en het juiste) eetquote:
Benen rug en buik ook trainenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef TheMechanic het volgende:
Is zes dagen per week intensief trainen slecht voor de spieren, of goed mits je de juiste oefeningen doet?
Ik train al jaren 1 a 2 keer per week, en ik merk nu dat er geen spiermassa meer bijkomt. Ik heb momenteel de tijd en de energie, dus ik wil graag zes maal per week trainen.
De spiergroepen die ik momenteel train zijn mijn biceps, triceps, borsten en schouders.
Iemand tips of advies? Verschillende websites geven allemaal tegenstrijdige informatie.
Je vergeet je benen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef TheMechanic het volgende:
De spiergroepen die ik momenteel train zijn mijn biceps, triceps, borsten en schouders.
every day is upper body day!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef TheMechanic het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:13 schreef Johnny-V het volgende:
In ieder geval je benen en rug gaan trainen
Mijn benen zijn het meest gespierd van mijn lichaam. Ik fiets enorm veel.quote:
Daarvoor fiets ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef Mubassie het volgende:
Als je je benen en rug niet traint zul je ook niet groeien. Dat is de basis
Okequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
[..]
Mijn benen zijn het meest gespierd van mijn lichaam. Ik fiets enorm veel.
Hoef ik voorlopig niets aan te doen.
Benen omdat die al erg gespierd zijn, gespierder dan de rest. Dit door fietsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef botermetham het volgende:
Waarom train je "momenteel"geen rug,benen en buik als ik vragen mag?
Ja klopt, had het moeten vermeldenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef vera166 het volgende:
Okedat stond niet in je OP en ik ging ervan uit dat je niet fietste naast je fitness.
Of nouja, simpelweg niet aan gedacht.
Dat geloof ik zeker welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ja klopt, had het moeten vermelden
Er zijn overigens ook mensen die beweren dat benen niet gespierd worden van regelmatig fietsen, maar het is toch echt zo.
Best grappigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |