Lol ik opperde al voor een mini-Etha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dem nurture feelz worden wel erg sterk ofnie. Wordt gewoon moeder joh.
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dem nurture feelz worden wel erg sterk ofnie. Wordt gewoon moeder joh.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik opperde al voor een mini-Etha.
Krijg gelijk deze.
[ afbeelding ]
inb4 rammelende eierstokken & ovulatie-alertquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol ik opperde al voor een mini-Etha.
Krijg gelijk deze.
[ afbeelding ]
Weinig bezoekers vandaag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verveel me echt weer de gadver hier bij de grote bank.
Boe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenstriae en alles no thanks jeff
Ga weg en kom liften zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik verveel me echt weer de gadver hier bij de grote bank.
Wacht maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee vind ik echt zonde van al dat trainen en cuttenstriae en alles no thanks jeff
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boe!
https://www.facebook.com/(...)890.555276125&type=1
LOL, dat is ziek snel. Ben er pas rond 1.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2014-08-13T1155#
totzo
Dit.quote:
Etha zal van je blyven houde.quote:
Werk je op Sloterdijk i.p.v. Mahlerlaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2014-08-13T1155#
totzo
Je moet wel even meenemen het volgende: schoenen, handdoek, broek, tanktop, 2 porties Burritobowl of Peace™ en whey COOKIES & CREAM™.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, dat is ziek snel. Ben er pas rond 1.
Hoezo zou ik op Zuid moeten zitten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Werk je op Sloterdijk i.p.v. Mahlerlaan?
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dusssequote:
lol uitpeopen dat kind waar wacht je nog op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dussse
Burritosterone Bowl of Gainz gaat niet lukken, whey ook niet. De rest inclusief handschoenen wel, maar ik ga geen grote tas sjouwen vriend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet wel even meenemen het volgende: schoenen, handdoek, broek, tanktop, 2 porties Burritobowl of Peace™ en whey COOKIES & CREAM™.
[..]
Hoezo zou ik op Zuid moeten zitten?
JeeBee wann ga je een tatt zetten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe natuurlijk.. ik ben veel meer dan alleen een prachtig lichaam en de rest verandert niet dussse
nooit, jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
JeeBee wann ga je een tatt zetten?
hehe heb tussen m'n fbvrienden al 2 verbitterde 'jonge moeders' die verlaten zijn door hun man voordat het kind het derde levensjaar had bereikt, posten ook allebei hetzelfde stripjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol uitpeopen dat kind waar wacht je nog op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yess, moet alleen een datum prikken.quote:
toch geen trampstamp boven je assertje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
yess, moet alleen een datum prikken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe heb tussen m'n fbvrienden al 2 verbitterde 'jonge moeders' die verlaten zijn door hun man voordat het kind het derde levensjaar had bereikt, posten ook allebei hetzelfde stripje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ftfyfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |