laat maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gymmeet? moet je wel minimaal 200 kg dl-en
zo dan...quote:
Nope.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik draag laatste tijd echt van die douchebah tanktops @ de gym lekker fris
Deadlift je dan ook niet deuce?
PS je hebt wel een schattig koppie
Mij maakt het juist niet veel uit hoeveel ik kan liften. Kracht is een leuke bijkomstigheid maar het gaat mij om aesthetics.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Mensen vergeten i dont give a fuck about looks.
Ik wil gewoon fuckin veel liften
Shiiit...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo dan...
ik had altijd gedacht dat hij door een hartaanval om het leven zou komen. (gezien z'n gedrevenheid e.d.)
maar het lijkt zelfmoord...
Dat is een egeltje in die plaatje hequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
PS je hebt wel een schattig koppie
dat zeggen ze nu, en als ze dan 40 fo 50 zijn en helemaal verrot van binnen staan ze vooraan in de rij bij de zorgverzekeraarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat oud worden maakt me nog niet zoveel uit.
Ik wil wel oud worden maar niet mank ofzo.
Mits oud en fit ok anders liever vroeg peiger
was jij dat echt met die dumbel? goeie massa chief :-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:45 schreef Montelly het volgende:
post eens leuke dingen jonges, vroeger was het hier veel beter.
the one and onlyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
was jij dat echt met die dumbel? goeie massa chief :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |