Ja, echt zonde is dat man. Ik zou alles meenemen voor du gainzzz.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik een paar weekjes geleden al naar te kijken. Echt een geweldig conceptGoedkoop, je voorkomt dat er shit wordt weggegooid (slager/supermarkt). Damn toen ik op mijn 16de in een supermarkt stond, schrok ik echt enorm van de hoeveelheid vlees die iedere dag werd weggegooid.
Ben je niet je handschoentjes vergeten vriend?quote:Daarom weet je. Gisteren gewoon nog lusu gegaan. Gewoon omdat atheist.
kk lulloquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je niet je handschoentjes vergeten vriend?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag je trouwens ook handschoentjes wanneer je op de Playstation zit?
Ik heb ze nog niet eens klootzakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag je trouwens ook handschoentjes wanneer je op de Playstation zit?
Haal van die zwarte leren Hitman-stylo handschoenen man. Fucking baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens klootzak
Zou je niet een beetje respect voor hem verliezen dat hij dat van je pikt?quote:
klopt, heel chill om je vriendin zo te zien of niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind monogamie wel een gaar concept.
Wat zou je doen als JB naar de dark side (letterlijk) gaat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, heel chill om je vriendin zo te zien of niet?
[ afbeelding ]
Ik zou het even erg vinden als ik haar zo zou zien met blanken of Chinezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zou je doen als JB naar de dark side (letterlijk) gaat?
Ik denk dat ik heel blij zou moeten zijn met iemand als hem. Maar dat zou ik alleen denken als ik de cheating sloot wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje respect voor hem verliezen dat hij dat van je pikt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iets zoals dit maar dan alle ledematen.
[ afbeelding ]
Jij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent wel gevaarlijk Etha. Had dat nooit verwacht van zo'n rustige jongen als jou.
Dat ben je toch al in deze hypothetische situatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel blij zou moeten zijn met iemand als hem. Maar dat zou ik alleen denken als ik de cheating sloot was
Mag je niet zeggen dan raakt men gepikeerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef no1uknow het volgende:
Ga wat met je leven doen ipv zo te kicken op inet relletjes
Dan alsnog zou ik hem enorm dankbaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat ben je toch al in deze hypothetische situatie.
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dan alsnog zou ik hem enorm dankbaar zijn
Nee, misschien denk ik dat hij enorm veel van me houdt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |