quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag je trouwens ook handschoentjes wanneer je op de Playstation zit?
Ik heb ze nog niet eens klootzakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Draag je trouwens ook handschoentjes wanneer je op de Playstation zit?
Haal van die zwarte leren Hitman-stylo handschoenen man. Fucking baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens klootzak
Zou je niet een beetje respect voor hem verliezen dat hij dat van je pikt?quote:
klopt, heel chill om je vriendin zo te zien of niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind monogamie wel een gaar concept.
Wat zou je doen als JB naar de dark side (letterlijk) gaat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, heel chill om je vriendin zo te zien of niet?
[ afbeelding ]
Ik zou het even erg vinden als ik haar zo zou zien met blanken of Chinezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zou je doen als JB naar de dark side (letterlijk) gaat?
Ik denk dat ik heel blij zou moeten zijn met iemand als hem. Maar dat zou ik alleen denken als ik de cheating sloot wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje respect voor hem verliezen dat hij dat van je pikt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iets zoals dit maar dan alle ledematen.
[ afbeelding ]
Jij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent wel gevaarlijk Etha. Had dat nooit verwacht van zo'n rustige jongen als jou.
Dat ben je toch al in deze hypothetische situatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel blij zou moeten zijn met iemand als hem. Maar dat zou ik alleen denken als ik de cheating sloot was
Mag je niet zeggen dan raakt men gepikeerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef no1uknow het volgende:
Ga wat met je leven doen ipv zo te kicken op inet relletjes
Dan alsnog zou ik hem enorm dankbaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat ben je toch al in deze hypothetische situatie.
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dan alsnog zou ik hem enorm dankbaar zijn
Nee, misschien denk ik dat hij enorm veel van me houdt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?
Als je er 1 keer mee wegkomt lukt een 2e keer vast ook welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus je zou hem dankbaar zijn en tegelijkertijd respect voor hem verloren hebben?
Vaak verdient ieder persoon wel een tweede kans, maar als je een groepje negers afzuigt dan weet ik het zo goed nog niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er 1 keer mee wegkomt lukt een 2e keer vast ook wel
Thats racist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vaak verdient ieder persoon wel een tweede kans, maar als je een groepje negers afzuigt dan weet ik het zo goed nog niet.
Ik zou het even erg vinden als ik haar zo zou zien met blanken of Chinezen.quote:
Mijn theorie is dat als je een vrouw terugneemt nadat ze is vreemdgegaan ze ergens toch respect voor je verliest. En respect en aantrekkingskracht gaan hand in hand (vooral bij een vrouw want emoties spelen sterkere rol en jullie zijn minder visueel). Dus eindstand ben je bedrogen en krijgt ze ook nog een drogere doos van je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, misschien denk ik dat hij enorm veel van me houdt?
Alsof je 100% controle over iemand kan uitoefenen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Als je wijf vreemdgaat kun je beter jezelf van de brug afgooien fucking bèta die je dan bent
Precies. Gewoon zorgen dat er geen aanleiding is om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef fathank het volgende:
Als je wijf vreemdgaat kun je beter jezelf van de brug afgooien fucking bèta die je dan bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |