SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons favoriete hersteldrankje:
En soms als we het professioneel aan willen pakken:![]()
![]()
Ik zie trouwens dat Laurens ten dam's snelste tijd op de alpe (via strava) 39:17 is.
Die van armstrong 37:36
Dan is het verschil dus ~1.5 minuut. Dat valt toch wel mee?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
1. Dat valt niet mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens dat Laurens ten dam's snelste tijd op de alpe (via strava) 39:17 is.
Die van armstrong 37:36
Dan is het verschil dus ~1.5 minuut. Dat valt toch wel mee?
2. Het is lastig om te vergelijken met een strava tijd omdat start en eindpunt hoogstwaarschijnlijk niet overeen komen.![]()
3. Het 'nieuwe wielrennen'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Dat valt niet mee.
2. Het is lastig om te vergelijken met een strava tijd omdat start en eindpunt hoogstwaarschijnlijk niet overeen komen.![]()
![]()
Had zaterdag tijdens het fietsen ineens tintelende vingers (middelvinger, ringvinger en pink) en had ook veel moeite met schakelen. Waarschijnlijk iets van een zenuw knel oid. Zijn er hier mensen bekend met zulke blessures? Zo ja, hoe lang duurt het voor het over is (tintelen is gestopt, maar hand is nog niet helemaal capabel) en is het verstandig om weer te fietsen of kan ik beter rust houden?![]()
Snap niet zo goed waarom mensen zo hard één sport gaan verdedigen en supporten. Ik vind het leuk om te wielrennen en het professionele wielrennen te volgen. Voetbal kijk ik graag en volg mijn club ook, moet het alleen niet doen want dan loop ik net zo mank als nu (na een keihard heersende pot squash). Kan me niet voorstellen dat ik er één zou moeten gaan afzeiken om aan te tonen dat ik de andere leuk vind.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Kijk deze lijst, de locatie van nibali en ga dan eens de namen die ooit zijn gepakt of hebben bekend wegstrepen
http://www.chronoswatts.com/en/watts/22/
hou je niemand over
[ Bericht 0% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 11-08-2014 14:08:49 ]![]()
En dit ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Fretwork het volgende:
Snap niet zo goed waarom mensen zo hard één sport gaan verdedigen en supporten. Ik vind het leuk om te wielrennen en het professionele wielrennen te volgen. Voetbal kijk ik graag en volg mijn club ook, moet het alleen niet doen want dan loop ik net zo mank als nu (na een keihard heersende pot squash). Kan me niet voorstellen dat ik er één zou moeten gaan afzeiken om aan te tonen dat ik de andere leuk vind.
WielrennenVoetbal
![]()
![]()
Waarom is Nibali niet oranje? Omdat ie getest is? Dat gold voor Armstrong ook ....quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk deze lijst, de locatie van nibali en ga dan eens de namen die nooit zijn gepakt of hebben bekend wegstrepen
http://www.chronoswatts.com/en/watts/22/
hou je niemand overSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Nog niet verwerkt denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom is Nibali niet oranje? Omdat ie getest is? Dat gold voor Armstrong ook ....![]()
Kan wel eens gebeuren. Heb het ook nog wel eens als ik te lang in een bepaalde (verkeerde) houding blijf harken en mn stuur onnodig veel te hard vastgrijp. FF wapperen met het handje en 't is wel weer voorbij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:58 schreef ratatat het volgende:
Had zaterdag tijdens het fietsen ineens tintelende vingers (middelvinger, ringvinger en pink) en had ook veel moeite met schakelen. Waarschijnlijk iets van een zenuw knel oid. Zijn er hier mensen bekend met zulke blessures? Zo ja, hoe lang duurt het voor het over is (tintelen is gestopt, maar hand is nog niet helemaal capabel) en is het verstandig om weer te fietsen of kan ik beter rust houden?
Als het iedere keer, of heel vaak voor komt zou het ook nog met de afstelling van je fiets te maken kunnen hebben geloof ik (dus je reach/drop/etc). Waardoor je je pols in een rare hoek hebt, of met teveel gewicht op je handen leunt. Maar daar heb ik weinig weet van.![]()
Ok bedankt. Dan komt het wss omdat ik zaterdag teveel in dezelfde houding zat icm stuur te hard vastklemmen tijden het harken tegen de wind in. Alleen is de zenuw nu nog steeds niet erg functioneel en zit nu met dilemma wel/niet fietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan wel eens gebeuren. Heb het ook nog wel eens als ik te lang in een bepaalde (verkeerde) houding blijf harken en mn stuur onnodig veel te hard vastgrijp. FF wapperen met het handje en 't is wel weer voorbij.
Als het iedere keer, of heel vaak voor komt zou het ook nog met de afstelling van je fiets te maken kunnen hebben geloof ik (dus je reach/drop/etc). Waardoor je je pols in een rare hoek hebt, of met teveel gewicht op je handen leunt. Maar daar heb ik weinig weet van.![]()
Draag je wel handschoenen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok bedankt. Dan komt het wss omdat ik zaterdag teveel in dezelfde houding zat icm stuur te hard vastklemmen tijden het harken tegen de wind in. Alleen is de zenuw nu nog steeds niet erg functioneel en zit nu met dilemma wel/niet fietsen.![]()
#soignéquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik moet het mezelf onderweg ook vaak vertellen, maar blijf je armen ontspannen houden. Dat geknijp krijg je slapende poten van. Maar ik heb er nog nooit 3 dagen last van gehad... Hooguit 5 minuten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, ik draag altijd handschoenen.![]()
Als je al sinds zaterdag last hebt van tintelende handen is er misschien wel meer aan de hand dan alleen je stuur iets te hard vastgehouden hebben... En als het blijft tintelen is even rust houden misschien niet onverstandigquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok bedankt. Dan komt het wss omdat ik zaterdag teveel in dezelfde houding zat icm stuur te hard vastklemmen tijden het harken tegen de wind in. Alleen is de zenuw nu nog steeds niet erg functioneel en zit nu met dilemma wel/niet fietsen.
- leun je misschien (beginners euveltje) teveel op je stuur? je moet je zelf stabiel houden met je buik &rugspieren, stuur hoef je alleen maar vast te houden, geen handstand erop te doen.
- geen of hele slechte handschoentjes?
- stuur in de verkeerde hoek, zit je met je handen op de remgrepen of dichterbij op het stuur?
- (te) hard stuurlint?
- weet je van jezelf of je slechte doorbloeding hebt, snel koude handen/voeten in de winter?
Regelmatig even losschudden is al een prima preventiemiddel. En vaak positie wisselen op het stuur natuurlijk.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Of even langs de fysio/handtherapeut om te kijken of er carpal-tunnelachtige problemen zijn, mocht dit langer duren en je beperken in je doen en laten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je al sinds zaterdag last hebt van tintelende handen is er misschien wel meer aan de hand dan alleen je stuur iets te hard vastgehouden hebben... En als het blijft tintelen is even rust houden misschien niet onverstandig
- leun je misschien (beginners euveltje) teveel op je stuur? je moet je zelf stabiel houden met je buik &rugspieren, stuur hoef je alleen maar vast te houden, geen handstand erop te doen.
- geen of hele slechte handschoentjes?
- stuur in de verkeerde hoek, zit je met je handen op de remgrepen of dichterbij op het stuur?
- (te) hard stuurlint?
- weet je van jezelf of je slechte doorbloeding hebt, snel koude handen/voeten in de winter?
Regelmatig even losschudden is al een prima preventiemiddel. En vaak positie wisselen op het stuur natuurlijk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik vind het zonder handschoenen vaak lekkerder rijden (iig in de zomer, ik heb ze in juli en augustus bijna nooit aan) en rij ook trainingswedstrijden vaak zonder handschoenen. Ja, ik weet dat je als je valt dan je handpalmen kan openhalen ja. Maar dat is bij eenvalpartij toch niet je enige kwetsuur.quote:Mijn foto's op Flickr!
Ik vind het zonder die gelpads toch wel minder rijden. En stiekem ben ik wel blij met mn toffe witte handen en bruine polsen/vingersquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het zonder handschoenen vaak lekkerder rijden (iig in de zomer, ik heb ze in juli en augustus bijna nooit aan) en rij ook trainingswedstrijden vaak zonder handschoenen. Ja, ik weet dat je als je valt dan je handpalmen kan openhalen ja. Maar dat is bij eenvalpartij toch niet je enige kwetsuur.![]()
![]()
Omg, zie ik daar vocking leverworst in de OP.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was. Met de klimclassic op een goede tweede plek.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kut weer, bierdrinken en aangeschoten door het donker in amsterdam scheuren.
Dat ik toen niet op m'n plaat ben gegaan door de tramrails of toen ik met 35-40 achter een brommer aanzat door het centrum is benoemd tot het wonder van Amsterdam.
De klimclassic blijft gewoon episch vanwege de opmerking van Okkie richting de serveerster.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was. Met de klimclassic op een goede tweede plek.![]()
![]()
Qua epischheid was de hel van de heuvelrug vorig jaar augustus ook wel een leuke. Toen Oksel (en indirect ook Gerrit, ondanks dat die niet aan internet doet) daarna 3 topics ruzie maakte over of kaas wel of niet had mogen demarrerenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was. Met de klimclassic op een goede tweede plek.
Mijn foto's op Flickr!
Haha, ja. En hoe hij zich aan DDX irriteerdequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De klimclassic blijft gewoon episch vanwege de opmerking van Okkie richting de serveerster.
True. Al rolde ik daar achter jullie aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Qua epischheid was de hel van de heuvelrug vorig jaar augustus ook wel een leuke. Toen we daarna 3 topics ruzie hadden over of kaas wel of niet had mogen demarreren
Althans, dat dacht ik. Tot ik laatst de flyby bekeek. Ik heb een heel stuk voor jullie uitgereden blijkbaar
http://labs.strava.com/fl(...)R00ErMxNBMs2TgTRVE8EOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oja en de toch door fryslan was legendarisch door de wind.
De enige keer ooit dat ik met m'n neefje gefietst heb. Wel 10 km.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Eigenlijk hebben we ook allemaal een mooi leven he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die was voor mij wat minder door mijn lekke banden...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Qua epischheid was de hel van de heuvelrug vorig jaar augustus ook wel een leuke. Toen Oksel (en indirect ook Gerrit, ondanks dat die niet aan internet doet) daarna 3 topics ruzie maakte over of kaas wel of niet had mogen demarreren![]()
![]()
Ja je was toen wat gepikeerd achteraf (eigenlijk ben je stiekem wel een driftig ventje af en toe) omdat niemand wachte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die was voor mij wat minder door mijn lekke banden...
Ik zag jou nog staan maar ging full speed door want ik herkende je te laat
Beste heldentocht heb je toen ook gemaakt!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was
Ik vond 'm iets minder epischKutweer, kon jullie niet bijbenen en kon niet zuipen want auto
![]()
Maar MSR kijken met die fukking worst was wel echt top.
Het is dat ik grippers soignédresscode niet doorkom, maar ander zou ik een volgende primavera ook gewoon op de fiets komen.![]()
Als je op de velo vanuit Haarlem komt ben je soberso soignee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Beste heldentocht heb je toen ook gemaakt!
Ik vond 'm iets minder epischKutweer, kon jullie niet bijbenen en kon niet zuipen want auto
![]()
Maar MSR kijken met die fukking worst was wel echt top.
Het is dat ik grippers soignédresscode niet doorkom, maar ander zou ik een volgende primavera ook gewoon op de fiets komen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En de pijnbank van Wombcat en Gripper. Manman man wat was ik stuk toen zeg. En hun 2 de hele tijd boven elke klim wachten. Jullie zullen toen gebaald hebben
Eerder teleurgesteld. En ik had voornamelijk de pech dat ik me op dat moment liet afzakken van de eerste FOK! groep naar de groep die daarachter reed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja je was toen wat gepikeerd achteraf (eigenlijk ben je stiekem wel een driftig ventje af en toe) omdat niemand wachte.Met mijn huidige pakje ben ik niet meer zo snel te missen gelukkig.quote:Ik zag jou nog staan maar ging full speed door want ik herkende je te laat![]()
![]()
Maar wel de reden waarom mijn herstel 2 weken duurde ipv 1 week.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind het zonder handschoenen vaak lekkerder rijden (iig in de zomer, ik heb ze in juli en augustus bijna nooit aan) en rij ook trainingswedstrijden vaak zonder handschoenen. Ja, ik weet dat je als je valt dan je handpalmen kan openhalen ja. Maar dat is bij eenvalpartij toch niet je enige kwetsuur.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mwah, was niet stomdronken. Maar ik merkte het allemaal wel.quote:
Had zaterdag na 130 km koers 2 bier op. Viel bijna in slaap bij het pont en was veel minder stuurzeker als normaal
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerder teleurgesteld. En ik had voornamelijk de pech dat ik me op dat moment liet afzakken van de eerste FOK! groep naar de groep die daarachter reed.
[..]
Met mijn huidige pakje ben ik niet meer zo snel te missen gelukkig.
Waarom dan niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar wel de reden waarom mijn herstel 2 weken duurde ipv 1 week.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zeker voor foktijgers zoals wij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.![]()
dat was het zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Niet lekker/niet nodig, tijdens koers op sloten vergeet ik ze ook wel eens, en verder bruine vingers witte handenquote:
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Als ik in de beugels zit leun ik volgens mij wel vrij veel op m'n handen. Weet niet echt hoe het met de andere posities is. Zal het binnenkort eens testen. Maar denk dat wat core oefeningen lang niet gek zullen zijn voor mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je al sinds zaterdag last hebt van tintelende handen is er misschien wel meer aan de hand dan alleen je stuur iets te hard vastgehouden hebben... En als het blijft tintelen is even rust houden misschien niet onverstandig
- leun je misschien (beginners euveltje) teveel op je stuur? je moet je zelf stabiel houden met je buik &rugspieren, stuur hoef je alleen maar vast te houden, geen handstand erop te doen.Agu handschoentjes van 20-25 Euro. Geen idee of ze goed/slecht zijn. Het scheelt iig wel tov zonder handschoentjes.quote:- geen of hele slechte handschoentjes?Heb vaak wel de neiging om het stuur wat dichterbij te pakken dan de remgrepen.quote:- stuur in de verkeerde hoek, zit je met je handen op de remgrepen of dichterbij op het stuur?Fizik met 3mm schuim. Volgens mij niet te hard.quote:- (te) hard stuurlint?Heb het in principe nooit snel koud. Maar weet niet hoe dat met handen/voeten specifiek zit.quote:- weet je van jezelf of je slechte doorbloeding hebt, snel koude handen/voeten in de winter?![]()
De eerste keer (een week of 2-3 geleden) reed ik zonder handschoenen. Toen waren m`n handpalmen helemaal afgeschaafd omdat ik veel te veel op m`n stuur leunde en nogal veel de positie van m`n handen veranderde. Sindsdien wil ik niet meer zonder handschoentjes rijden
Denk overigens ook wel dat ik nog steeds teveel op m`n stuur leun. Krijg al vrij vlot last van m`n handen en armen als ik op één positie blijf zitten.![]()
Trouwens.
Toen ik een set hagelnieuwe vittoria EVO's probeerde te monteren op de nieuwe carbon wielen was dat verschrikkelijk zwoegen en nog 3 dagen beurse duimen. Dus sindsdien was ik al doodsbang voor mn eerste lekke band, ik zag al voor me dat ik ze er nooit af zou krijgen. Sleep dus sindsdien zelfs 2 plastic bandenlichtertjes mee (sorry kaas)
Gisteren kon ik de band er toch zo afwippen, dus die vittoria's worden echt wel soepeler door gebruik. Of door het aardbeien glijmiddel, dat kan natuurlijk ook nog.Mijn foto's op Flickr!
Sinds k in mei een schuiver gemaakt heb fiets ik altijd met handschoenen. Korsten die openknappen tijdens t fietsen is echt hel.![]()
Die nasleep was wel geweldig iddquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Qua epischheid was de hel van de heuvelrug vorig jaar augustus ook wel een leuke. Toen Oksel (en indirect ook Gerrit, ondanks dat die niet aan internet doet) daarna 3 topics ruzie maakte over of kaas wel of niet had mogen demarreren
Die domme kaasplank ook
Beetje demarreren zonder van te voren te vragen of aan te geven, dat doe je toch niet![]()
![]()
Door het rijden of gewoon "ouderdom"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Die dingen worden wel soepeler hoor Grippie
Ook wel episch was Oksel die langskwam in een afdaling tijdens ivo's 200. TSJOEK TSJOEK HIER KOMT DE FOK!TREIN![]()
Daarna was kaas ook goed bezig op het station. Dikke billen zijn goed, want daar kan je dan lekker hard op petsenEn een beetje bierdrinken en stinken in de trein
Haha ja dat was smullen. Ondanks dat ik niet bij de meet was heb ik er heel veel plezier van gehad. Dank daarvoor. Haha die brutale kaas ook..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
iemand een fiets kwijt in Katwijk of omgeving?twitter:WAGKatwijkNoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 16:40:14Wij komen graag in contact met de eigenaar van een Specialized tijdritfiets #aangetroffen #katwijk 0900-8844 http://t.co/C05hkKEKUE reageer retweet
![]()
![]()
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Door het rijden of gewoon "ouderdom"?
Ook wel episch was Oksel die langskwam in een afdaling tijdens ivo's 200. TSJOEK TSJOEK HIER KOMT DE FOK!TREIN![]()
Daarna was kaas ook goed bezig op het station. Dikke billen zijn goed, want daar kan je dan lekker hard op petsenEn een beetje bierdrinken en stinken in de trein
Ook wel schik gehad toen we vd winter naar de kasteelcross gingen en bij de Italiaan nadien aan de pizza zo hard discussiëren over welke carbonwielen het beste zijn dat ze een tafel verder gaan vragen of het wat zachter kan.![]()
dat ging niet allen over carbon wielenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.
Ook wel schik gehad toen we vd winter naar de kasteelcross gingen en bij de Italiaan nadien aan de pizza zo hard discussiëren over welke carbonwielen het beste zijn dat ze een tafel verder gaan vragen of het wat zachter kan.
Weet iemand een bidonhouder die je aan een frame kan maken zonder dat je boutgaatjes hebt? Ik moet een edele dame in nood helpen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Tiewraps?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Weet iemand een bidonhouder die je aan een frame kan maken zonder dat je boutgaatjes hebt? Ik moet een edele dame in nood helpen?
Edit:
En anders een Finnlo: http://finnlofitness.nl/toebehoren/bidon
Hier te bestellen: http://www.fitnessathome.eu/cardio/toebehoren/finnlo-bidonhouder![]()
http://fietspret.nl/fiets(...)oor-bidonhouder.htmlquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Weet iemand een bidonhouder die je aan een frame kan maken zonder dat je boutgaatjes hebt? Ik moet een edele dame in nood helpen?![]()
Die kan niet aan het frame.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
http://fietspret.nl/fiets(...)oor-bidonhouder.html![]()
![]()
Omdat wij lekker op een terrasje bij de tennisclub zatenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Al rolde ik daar achter jullie aan.
Althans, dat dacht ik. Tot ik laatst de flyby bekeek. Ik heb een heel stuk voor jullie uitgereden blijkbaar
http://labs.strava.com/fl(...)R00ErMxNBMs2TgTRVE8E
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Jammer dat ik dat toen gemist had. Kaas op z'n zondags gesoigneerd bij de cross!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.
Ook wel schik gehad toen we vd winter naar de kasteelcross gingen en bij de Italiaan nadien aan de pizza zo hard discussiëren over welke carbonwielen het beste zijn dat ze een tafel verder gaan vragen of het wat zachter kan.![]()
Die breng ik de volgende keer weer meequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Omg, zie ik daar vocking leverworst in de OP.
Als ik zo die herinneringen terug zie krijg ik wel weer zin in een meet
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzoquote:. Maar inmiddels weer terug, helaas
.![]()
Weet iemand of deze wielen (Fulcrum 7 Racing 2014) op een Shimano 8-Speed cassette passen?
Websites spreken elkaar allemaal tegen, zowel in het Engels als in Nederlandse webshops.
Fulcrum zelf zegt: "Fulcrum produces two types of freewheel body: a specific one for Campagnolo drivetrains (from 9 to 11 speeds) and one for Shimano and Sram drivetrains (from 8 to 11 speeds)."
Dus... heeft iemand hier ervaring mee?![]()
![]()
Als je de shimano drivetrain neemt, dan past dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand of deze wielen (Fulcrum 7 Racing 2014) op een Shimano 8-Speed cassette passen?
[ afbeelding ]
Websites spreken elkaar allemaal tegen, zowel in het Engels als in Nederlandse webshops.
Fulcrum zelf zegt: "Fulcrum produces two types of freewheel body: a specific one for Campagnolo drivetrains (from 9 to 11 speeds) and one for Shimano and Sram drivetrains (from 8 to 11 speeds)."
Dus... heeft iemand hier ervaring mee?![]()
![]()
Prof van Garmin die midden in t seizoen even 2 weken met z'n broer door Australië gaat fietsen
http://vimeo.com/m/102429420![]()
![]()
![]()
Ja ik ook. Een keer een goede, desnoods met twee groepen... de elite: patroon oksel kano kaas gripster etc en een groep die dat niet bijhoudt: ik capfab, wat nieuwelingen etc. Gezelligheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef forty-two het volgende:
[..]
Die breng ik de volgende keer weer mee
Als ik zo die herinneringen terug zie krijg ik wel weer zin in een meet![]()
Man toen was ik slecht. Maar was wel tof in de tipi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was. Met de klimclassic op een goede tweede plek.![]()
zeker! Jammer dat je de volgende dag vroeg weg moest. Volgend jaar weer toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Man toen was ik slecht. Maar was wel tof in de tipi.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Donderdag 14 Mei. Kun je alvast in je agenda zetten.
Slapen kunnen jullie dan wel hier. Ik regel wel dat ik dan ook mee ga.
En de tipi kan in de achtertuin opgezet worden als jullie dat willen.![]()
Vond het toen met gripster en gripchick ook érg gezellig met de bbq in Houffalize. Terwijl we amper samen gefietst hebben.
God, sowieso die chouffe. Die rij ik volgend jaar ook. Maar dan echt.![]()
tuurlijk.
ben alweer hard aan 't trainen en op de voeding aan 't letten. 4 weken vakantie heeft me 1,5kg vettoename gekost.. valt mee gezien we elke dag uit eten gingen en veel radler gedronken is..![]()
![]()
deze quote ik voor het nageslacht!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef muzas het volgende:
Vond het toen met gripster en gripchick ook érg gezellig met de bbq in Houffalize. Terwijl we amper samen gefietst hebben.
God, sowieso die chouffe. Die rij ik volgend jaar ook. Maar dan echt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik was veel te bang. Tot het wijverige aan toe. Was niet bevredigend genoeg. Fout gemaakt op de splitsing.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
deze quote ik voor het nageslacht!![]()
Op die foto van je hier laatst had je een behoorlijk strak bekkie toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Oksel het volgende:
tuurlijk.
ben alweer hard aan 't trainen en op de voeding aan 't letten. 4 weken vakantie heeft me 1,5kg vettoename gekost.. valt mee gezien we elke dag uit eten gingen en veel radler gedronken is..![]()
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radlerquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Oksel het volgende:
tuurlijk.
![]()
![]()
Ik ben niet bepaalt 't type smalle wielrenner nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef muzas het volgende:
Ik ben lichter dan oksel!![]()
Nu nog sneller...Maar op 't vlakke kan ik aardig meekomen. Zodra 't omhoog gaat, ben ik weg. Ik ben dan ook gewoon een goede tourder, of een heel slechte wedstrijdrijder. Daar tussenin. Maargoed, ik fiets dan ook gewoon niet meer dan 7000-8000 / jaar, dus ja.
![]()
Mietjes en homo's.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler![]()
![]()
Gripper is er vooral dol op. Met zn aardbeienfiets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler![]()
En oksel, je bent vlgs mij wel een beest. Drie tetters, marmotte, etc niet niks.![]()
Hahahaha. Nee, maar heb wel goede duurconditie en kan op 't vlakke ook met moeie benen nog vermogen trappen.![]()
Ja. TGV op het vlakke, oude Stoomloc bergop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Oksel het volgende:
Hahahaha. Nee, maar heb wel goede duurconditie en kan op 't vlakke ook met moeie benen nog vermogen trappen.![]()
![]()
In het profwielrennen zou je dan de titel 'ongeloofwaardig' hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Oksel het volgende:
Ja dat was wel grappig hoe oksel nav ivo's 200 dacht mij bij te houden. Al viel het mij tegen hoe langzaam hij tov mij ging.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mar wat er onder zat leek meer allround fit dan tijdens Marmotte, of ben je nu lichter?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Op die foto van je hier laatst had je een behoorlijk strak bekkie toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 11-08-2014 21:33:47 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaalt 't type smalle wielrenner nee.Maar op 't vlakke kan ik aardig meekomen. Zodra 't omhoog gaat, ben ik weg. Ik ben dan ook gewoon een goede tourder, of een heel slechte wedstrijdrijder. Daar tussenin. Maargoed, ik fiets dan ook gewoon niet meer dan 7000-8000 / jaar, dus ja.
had je nou trouwens dit jaar een licentie?
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Snap ik ook niet... Gewoon frisdrank als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler
Kom op zeg in het voorjaar ging je een beetje dood misschien, maar je ging prima mee tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een keer een goede, desnoods met twee groepen... de elite: patroon oksel kano kaas gripster etc en een groep die dat niet bijhoudt: ik capfab, wat nieuwelingen etc. Gezelligheid.gewoon met z'n allen in een groep
En van een beetje dood gaan word je weer harder en sterker
Ja in 1 groep. Anders achteraf weer smoesjes van "ja als ik in snelle groep zat had ik wel gewonnen dit en dat"
ja ik let wel op mijn haarlemse vriendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
http://www.strava.com/athletes/1816846
Meer dan 13.000km dit jaar, den Braber draait gewoon nog weken van 20 uur op de fiets.![]()
ben jij dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Ericr het volgende:
Meer dan 13.000km dit jaar, den Braber draait gewoon nog weken van 20 uur op de fiets.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wiequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Ericr het volgende:
Meer dan 13.000km dit jaar, den Braber draait gewoon nog weken van 20 uur op de fiets.![]()
![]()
Morgen nog een zware training in Limburg rond de 150 km
En dan ergens deze week denk ik nog een rondje van 40km.
En dan vrijdagmiddag nog even de beentjes losfietsen.
En dan de 400km zaterdag
Zal dat een goede voorbereiding zijn? Volgens mij ben ik nog nooit zo in vorm geweest als de laatste paar weken, dat geeft echt een goed gevoel!![]()
![]()
Ok ok hij is te makkelijk...quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef Patroon het volgende:
Ja in 1 groep. Anders achteraf weer smoesjes van "ja als ik in snelle groep zat had ik wel gewonnen dit en dat"
FOK! Meetings zijn toch geen wedstrijden?![]()
Maar er valt soms wel wat te winnen!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Plaatsnaambordjes?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Maar er valt soms wel wat te winnen!Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Zo, ik ben gesloopt.
Clubcompetitie met harde wind, eerste kwartier in de kopgroep gereden die ik zelf had gemaakt, daarna veel voor in het peloton gereden. Uiteindelijk brak het en bleven we met acht man over, twee daarvan reden samen, dat waren een vader en zijn zoon (15 jaar, Europees en Nederlands kampioen shorttrack). De drie sterkste mannen sprongen weg en ik kon niet mee, omdat ik klemgereden was. We bleven met zn 3en achtervolgen, maar kwamen er niet bij. Laatste van dat groepje geworden in de sprint.
http://www.strava.com/activities/178863738
Mijn gemiddelde hartslag was 184 bpm over 70 minuten. Kan ik dan aannemen dat mijn omslagpunt hoger is dan 184 bpm? Dacht namelijk altijd dat ie wat lager was.![]()
Haha maar kan je elkaar er wel afrijdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ok ok hij is te makkelijk...
FOK! Meetings zijn toch geen wedstrijden?![]()
en demarreren na 3voud indienen van demarrage verzoek, mits goedgekeurd natuurlijk.
Edit: Oja ik noem het zelf winnen. Dat klopt natuurlijk niet he
[ Bericht 4% gewijzigd door Patroon op 11-08-2014 22:59:24 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef gerwinner het volgende:
Zo, ik ben gesloopt.
Clubcompetitie met harde wind, eerste kwartier in de kopgroep gereden die ik zelf had gemaakt, daarna veel voor in het peloton gereden. Uiteindelijk brak het en bleven we met acht man over, twee daarvan reden samen, dat waren een vader en zijn zoon (15 jaar, Europees en Nederlands kampioen shorttrack). De drie sterkste mannen sprongen weg en ik kon niet mee, omdat ik klemgereden was. We bleven met zn 3en achtervolgen, maar kwamen er niet bij. Laatste van dat groepje geworden in de sprint.
http://www.strava.com/activities/178863738
Mijn gemiddelde hartslag was 184 bpm over 70 minuten. Kan ik dan aannemen dat mijn omslagpunt hoger is dan 184 bpm? Dacht namelijk altijd dat ie wat lager was.
Dat zegt niet veel over je omslagpunt. Ik heb ook wel eens een tijdrit gereden van 45min met hf steeds op 190-193. Omslagpunt 185. Als je in vorm bent kan je er lang boven zitten. Ook door de adrenaline van de wedstrijd.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ach, bekijk het positief: deze keer ben je tenminste eens een keer niet op je bakkes gegaan, ouwe stuntpiloot!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzo. Maar inmiddels weer terug, helaas
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief: deze keer ben je tenminste eens een keer niet op je bakkes gegaan, ouwe stuntpiloot!Klopt, dit keer geen Frans ziekenhuis van binnen gezien en een mooi mapje met röntgenfoto's mee naar huis gekregen. Bevalt toch beter
.![]()
Vanmiddag laagvliegend naar huis ja. Al is het hier niet zo heel erg aan 't waaien. Gister was erger.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
42, knut en ik hebben tegenwind op de weg terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmiddag laagvliegend naar huis ja. Al is het hier niet zo heel erg aan 't waaien. Gister was erger.![]()
![]()
Gelukkig ben je er weer Yankeequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzo. Maar inmiddels weer terug, helaas
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
42 en ik hebben tegenwind op de weg terug.![]()
![]()
Ik was met de trein gister en vanmorgen
Nog steeds zware benen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was met de trein gister en vanmorgen![]()
Keiharde stortbui, net op een stukje wind tegen aan het stoempen, gaat er een auto op de provinciale weg vol in de ankers om naast me te komen rijden, toeteren, wijzen en lachen![]()
![]()
![]()
Was gister even wat eten met een vriend/vriendin. Dan is de trein terug makkelijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog steeds zware benen dan?Schreeuwen, wijzen en lachen. En alssie vraagt water is zeg je: HAHAHA ik zie een dikke pad in een auto!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Keiharde stortbui, net op een stukje wind tegen aan het stoempen, gaat er een auto op de provinciale weg vol in de ankers om naast me te komen rijden, toeteren, wijzen en lachen![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door kanovinnie op 12-08-2014 09:19:49 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heuj allemaal. CyclingBoy is weer thuis. Mag nog niet heel veel en moet om de dag nog naar fysio, maar hij kan al zonder hulpstukken lopen. Over een maand mag hij weer eens aan zijn velo ruiken. Tot die tijd rustig aan herstellen en nog even lekker op vakantie.
Ikzelf heb afgelopen zaterdag in België een omloopje gereden. Ging wel vlot, jammer dat ik een lens verloor maar ben gewoon door gaan bikkelen en reed m netjes uit. Nog wat afgestopt voor een ploeggenote.
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.Haters gonna hate.![]()
Kun je niet beter een bril kopen voor te koersen. Al redelijk wat keren langs zien komen dat je een slens verloren bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Heuj allemaal. CyclingBoy is weer thuis. Mag nog niet heel veel en moet om de dag nog naar fysio, maar hij kan al zonder hulpstukken lopen. Over een maand mag hij weer eens aan zijn velo ruiken. Tot die tijd rustig aan herstellen en nog even lekker op vakantie.
Ikzelf heb afgelopen zaterdag in België een omloopje gereden. Ging wel vlot, jammer dat ik een lens verloor maar ben gewoon door gaan bikkelen en reed m netjes uit. Nog wat afgestopt voor een ploeggenote.
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.![]()
![]()
Vanavond maar weer mijn shirt vervuilen. Die gasten van Cyclewear hadden kennelijk een fout ergens in het systeem waardoor de voorraad niet goed bijgehouden werd (neem ik aan). Waar ik zaterdag nog fucking blij was de laatste te hebben kreeg ik gisteren een mail dat ze niet kunnen leveren. Pauperzooi!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
KAAS KAAS KAAS KIJK!
http://www.strava.com/challenges/313Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:08 schreef Fretwork het volgende:
Vanavond maar weer mijn shirt vervuilen. Die gasten van Cyclewear hadden kennelijk een fout ergens in het systeem waardoor de voorraad niet goed bijgehouden werd (neem ik aan). Waar ik zaterdag nog fucking blij was de laatste te hebben kreeg ik gisteren een mail dat ze niet kunnen leveren. Pauperzooi!![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk meteen aan die quote van Tim Krabbe![]()
![]()
Kutte is dat ik waarschijnlijk knaken bij moet leggen nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:36 schreef FastFox91 het volgende:
FUUUU DNF gisteren. Lek in de twee ronde, terwijl de eerste ronde geneutraliseerd was.![]()
Ah goed dat ie weer thuis is. Oost West thuis best.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.![]()
Mooi, begint net voor de 24u race.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
KAAS KAAS KAAS KIJK!
http://www.strava.com/challenges/313![]()
![]()
Komt omdat ik een nieuw merk lenzen heb, ik stap weer over naar het oude merk, maar die waren nog niet binnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een bril kopen voor te koersen. Al redelijk wat keren langs zien komen dat je een slens verloren bent.Haters gonna hate.![]()
Probleem van de webshop hoor. Je gaat een overeenkomst aan.Hun moeten gewoon leveren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat zou zuur zijn. Een beetje goeie zaak regelt een alternatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kutte is dat ik waarschijnlijk knaken bij moet leggen nu.![]()
Klopt. Maar als het goed niet meer leverbaar is, is het een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probleem van de webshop hoor. Je gaat een overeenkomst aan.Hun moeten gewoon leveren.
Dat voorbeeld wat je aanhaalt, dat kan je toch niet maken, 150 euro bij laten betalen![]()
![]()
Ik neem aan dat het wel rondkomt, heb ze gemaild en bel over 10 minuten even op.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Had je je breiwerkje mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was met de trein gister en vanmorgen
imo moet je dan als zaak een gelijkwaardig danwel kwalitatief hoger product aanbieden. Uiteraard zonder bijbetaling. En je bestelsysteem op orde krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het goed niet meer leverbaar is, is het een lastig verhaal.
Dat voorbeeld wat je aanhaalt, dat kan je toch niet maken, 150 euro bij laten betalenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan die quote van Tim Krabbe
http://www.strava.com/segments/5850829Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Je bedoelt, hij heeft de wind mee cup gewonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:56 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.
http://www.strava.com/segments/5850829
Vind ik ook, daar ben ik nu mee bezig. Hopelijk kunnen ze hun systeem aanpassen (of erachter komen dat hij in de showroom om een paspop zit).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
imo moet je dan als zaak een gelijkwaardig danwel kwalitatief hoger product aanbieden. Uiteraard zonder bijbetaling. En je bestelsysteem op orde krijgen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nah dit is ff een voorbeeld, maar op je 71ste tot nu toe 8000km dit jaar rijden vind ik niet slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt, hij heeft de wind mee cup gewonnen
Deze man heeft meer dan 1000 wedstrijden gereden in z'n leven, daar kom jij voorlopig nog niet aan
Rijdt ook nog een paar keer per jaar de ronde van de mont aigouialquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:56 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.
http://www.strava.com/segments/5850829![]()
Eindeloze eindbaas![]()
![]()
Fijn dat je hem weer bij je thuis hebt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.
Wens hem sterkte met het verdere herstel
Neuh das zeker waar hoor. Diep respect voor hem! Ik denk dat hij menig figuur die hier meepost er af rijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nah dit is ff een voorbeeld, maar op je 71ste tot nu toe 8000km dit jaar rijden vind ik niet slecht.
Deze man heeft meer dan 1000 wedstrijden gereden in z'n leven, daar kom jij voorlopig nog niet aanOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Batüwü Griekgriekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijdt ook nog een paar keer per jaar de ronde van de mont aigouial![]()
Eindeloze eindbaasAnswer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Geen reserve set langs parcours?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:36 schreef FastFox91 het volgende:
FUUUU DNF gisteren. Lek in de twee ronde, terwijl de eerste ronde geneutraliseerd was.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ga intussen nog efkes op zoek naar een andere powerpack voor mn smartphone, dat ding wat Grip postte vind ik veel te duur, 60.- voor een fucking accupack.
Niet als je op de fiets naar de koers gaat eh?quote:![]()
Mensen (en vooral kaas, ivo, tommeke?, anderen met verstand van oude barrels)
Bij mn schoonmoeder dit weekend de schuur en de zolder opgeruimd, en daar kwamen we deze oude barreltjes tegen:
Een duell:
https://www.dropbox.com/s(...)rvL1RsG5oDcBw8mT6X2a
En een Gazelle:
https://www.dropbox.com/s(...)ovx1UOPOKUKtbSnmcZ0a
M'n schoonmoeder wilde ze maar gewoon bij het grofvuil zetten... Maar ik dacht eigenlijk meteen om maar even aan jullie te vragen of hier nog wat voor te krijgen valt, en/of er nog wat van te maken valt? (caferacertje/winterfiets)![]()
Die is écht rijp voor de vuilstort. Dat rubberspul is uitgedroogd en de bevestigingsmoeren zijn behoorlijk verroest. Ging meer om de rest van de fiets.
En soberso, ligstuurIk doe geen TT's
Kijk als het niks meer waard is zet ik de rubbers van die gazelle op de grepen van die duell, bandjes zijn nog ok, ff nieuwe ketting er op en ik heb een caferacer. Maar voor het zelfde geld is het nog wat waard, of zegt men hier van 'niet op rijden maar wegdonderen'
Die duell is namelijk buiten de remgrepen wel in betere staat geloof ik (op zolder gehangen) Die gazelle heeft wel veel meer roestplekken enzo en schakelt door verotte kabels minder soepel dan die duell![]()
Weggooien sowieso niet!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Caferacersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef muzas het volgende:
Die is écht rijp voor de vuilstort. Dat rubberspul is uitgedroogd en de bevestigingsmoeren zijn behoorlijk verroest. Ging meer om de rest van de fiets.
En soberso, ligstuurIk doe geen TT's
Kijk als het niks meer waard is zet ik de rubbers van die gazelle op de grepen van die duell, bandjes zijn nog ok, ff nieuwe ketting er op en ik heb een caferacer. Maar voor het zelfde geld is het nog wat waard, of zegt men hier van 'niet op rijden maar wegdonderen'
Die duell is namelijk buiten de remgrepen wel in betere staat geloof ik (op zolder gehangen) Die gazelle heeft wel veel meer roestplekken enzo en schakelt door verotte kabels minder soepel dan die duell![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef muzas het volgende:
Bij mn schoonmoeder dit weekend de schuur en de zolder opgeruimd, en daar kwamen we deze oude barreltjes tegen:
Een duell:
En een Gazelle:
M'n schoonmoeder wilde ze maar gewoon bij het grofvuil zetten... Maar ik dacht eigenlijk meteen om maar even aan jullie te vragen of hier nog wat voor te krijgen valt, en/of er nog wat van te maken valt? (caferacertje/winterfiets)![]()
![]()
![]()
Zo zeg, daar wist iemand wat goed is. Vooral bij de Duell
SR Derailleurs, een van demooiste ooit geproduceerd
Simlex commandeurs, beste wat er op dat moment te krijgen was
Modolo remhoeven, goed maar vooral anders. Heel erg jammer van de remrubbers, die waren bij Modolo erg goed, zijn inmiddels wel nog goed nieuw te krijgen.
Stronglight balhoofdset, beste wat er toen was en ook nog het lichtste.
Dit is echt superspul.
De Duell is duidelijk beter dan de Gazelle, de Gazelle is meer de afragbak terwijl de Duell echt de zondagse fiets is.![]()
![]()
![]()
Kun je me mss vertellen wát er op die gazelle zit? (en wat nog meer op die duell)
En is hier nog markt voor (in deze staat) of vooral zelf houden (die duell soberso denk ik) en opknappen?![]()
Lekker hey muzas, nu zit ivo met een stijve jodokus op 't werk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Allebei prima fietsjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef muzas het volgende:
Een duell:
En een Gazelle:
M'n schoonmoeder wilde ze maar gewoon bij het grofvuil zetten... Maar ik dacht eigenlijk meteen om maar even aan jullie te vragen of hier nog wat voor te krijgen valt, en/of er nog wat van te maken valt? (caferacertje/winterfiets)
Ik zou proberen om van het Duell frame met de beste onderdelen een goede fiets te bouwen.
Je kunt ook de losse onderdelen proberen te verkopen.
Ik heb wel interesse in een campa voorderrailleur en crankset, eventueel....
[ Bericht 3% gewijzigd door cafca op 12-08-2014 11:32:08 ]![]()
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Allebei prima fietsjes
Ik zou proberen om van het Duell frame met de beste onderdelen een goede fiets te bouwen.
Je kunt ook de losse onderdelen proberen te verkopen.
Ik heb wel interesse in een campa voorderrailleur en crankset, eventueel....
http://link.marktplaats.nl/836104154![]()
Op de Gazelle eerder een begin jaren '90 middenklasse Campa groep. Die schakelde niet al te best met index, vandaar de Simplex commandeurs (sowieso werd index schakelen in de eerste jaren als niet-soigné gezien). Het Gazelle frame zal een 130mm achtervork hebben, de Duell een 126. De Gazelle is al van de laatste generaties staal, dat zie je o.a. aan de belettering. De Duell een generatie eerder. De Gazelle was toen gewoon middenklasse, de Duell echt top.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef muzas het volgende:
![]()
Kun je me mss vertellen wát er op die gazelle zit? (en wat nog meer op die duell)
En is hier nog markt voor (in deze staat) of vooral zelf houden (die duell soberso denk ik) en opknappen?
Dus opknappen vooral de Duell. Voor iets van 15-20 Euro koop je een stel nieuwe remgrepen ervoor van Dia Compe (Dia Compe had gewoon nog de oude mallen). Frisse remkabels erop en het remt weer goed. Wel ff uitkijken of het geen tubewielen zijn. Dan moet je ze omwisselen. Passend hiervoor zou een stel Mavic 501 wielen zijn in 126mm (achternaafbreedte) met gewoon goede velgen voor draadbanden. Dergelijke wielen krijg je nog makkelijk op de 2e hands markt.
Gewoon van de winter opbouwen, op de beurzen een passende eind-jaren '80 outfit scoren en dan meedoen aan klassiekerritten.
De Gazelle is een goede basis voor een fiets met moderne componenten en een klassiek frame.![]()
Ik ben nog thuis begin pas over een klein uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker hey muzas, nu zit ivo met een stijve jodokus op 't werk..
![]()
Deze is helemaal Campa SR. Die van Muzas een mooie combinatie van onderdelen. Kwalitatief beter, minder waard op de markt (want minder geschikt voor hipsters).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:
Top Ivo bedankt! Het zijn dus stalen fietsen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op de Gazelle eerder een begin jaren '90 middenklasse Campa groep. Die schakelde niet al te best met index, vandaar de Simplex commandeurs (sowieso werd index schakelen in de eerste jaren als niet-soigné gezien). Het Gazelle frame zal een 130mm achtervork hebben, de Duell een 126. De Gazelle is al van de laatste generaties staal, dat zie je o.a. aan de belettering. De Duell een generatie eerder. De Gazelle was toen gewoon middenklasse, de Duell echt top.
Dus opknappen vooral de Duell. Voor iets van 15-20 Euro koop je een stel nieuwe remgrepen ervoor van Dia Compe (Dia Compe had gewoon nog de oude mallen). Frisse remkabels erop en het remt weer goed. Wel ff uitkijken of het geen tubewielen zijn. Dan moet je ze omwisselen. Passend hiervoor zou een stel Mavic 501 wielen zijn in 126mm (achternaafbreedte) met gewoon goede velgen voor draadbanden. Dergelijke wielen krijg je nog makkelijk op de 2e hands markt.
Gewoon van de winter opbouwen, op de beurzen een passende eind-jaren '80 outfit scoren en dan meedoen aan klassiekerritten.
De Gazelle is een goede basis voor een fiets met moderne componenten en een klassiek frame.
En al die roestplekken... Is dat iets zorgwekkends?![]()
Alletwee Reynolds 531quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Top Ivo bedankt! Het zijn dus stalen fietsen?
En al die roestplekken... Is dat iets zorgwekkends?
Roestplekken voorzichtig schoonschuren en dan afdekken (bij de Gazelle kun je de juiste lakkleur gewoon als bijwerkverf opvragen bij Gazelle.
Een frame met patina is altijd meer waard dan een volledig nieuw en geschiedenisloos overgespoten frame.![]()
Kun je dan niet gewoon over die patina een blanke lak gooien zodat het niet erger wordt maar wel zo blijft?Zie ik wel eens in auto programma's....
![]()
Mooie fietsen idd!
Van die Gazelle zou ik een hippe singlespeed maken (niet overspuiten!). Dat rijdt heerlijk!
Die Duell idd in mooie staat maken en daarmee bijvoorbeeld de Retro Ronde van Vlaanderen rijden.![]()
Als je een beetje opschiet kun je volgende maand nog koersenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fietsen idd!
Van die Gazelle zou ik een hippe singlespeed maken (niet overspuiten!). Dat rijdt heerlijk!
Die Duell idd in mooie staat maken en daarmee bijvoorbeeld de Retro Ronde van Vlaanderen rijden.
https://m.facebook.com/ev(...)f%22%3A22%7D&aref=22![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een frame met patina is altijd meer waard dan een volledig nieuw en geschiedenisloos overgespoten frame.en ik was nog wel zo blij met mijn prachtige overgespoten gazelle CM frame in nieuwstaat....
![]()
Denk dat die gazelle dan gewoon voor wat kleingeld op marktplaats gaat. Die duell wordt een leuk projectje dan (en dus voor komende winter een winterfiets). op die buis waar het bracket zit staat ook "J. Jansen" ja, 1 s... Oom van mn vriendin.. Die heeft vroeger altijd wedstrijden gereden en die fiets ooit aan mn schoonmoeder geschonken zo van 'hier hou maar'.
Wel leuk om die in de familie te houden![]()
Haha ja als ie dan in goede staat is, kunnen we beide op onze nieuw verworven ouwe zooi een mooie tour makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef cafca het volgende:
Volgend jaar samen een retrotochtje rijden, Muzas?![]()
![]()
Same here. M'n CM ziet er uit als nieuw. Ik heb ook nog een Raleigh. Die laat ik wel gewoon lekker zoals ie is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef cafca het volgende:
[..]en ik was nog wel zo blij met mijn prachtige overgespoten gazelle CM frame in nieuwstaat....
Een van m'n collega's gaat er de 24 uurs mee fietsen. Zit een mooi Cinelli stuurtje op enzo. En Dura Ace met STI shifters.
Ooit wil ik daar een mooie retro groep op zetten. Net als op m'n Gazelle.
En ik wil een Gios haha.![]()
Zoiets als deze:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
.....
Ooit wil ik daar een mooie retro groep op zetten. Net als op m'n Gazelle.
......![]()
![]()
Nondeju, sta ik helemaal klaar in m`n pakkie, schoentjes net aan, begint het met toch een partij te regenen en te donderen. In de regen rijden, helemaal prima. Maar als er één ding is waarin ik niet ga rijden is het onweer.![]()
Hmm ja, alleen is die fiets uit de adv. wel iets ouder, en ook mooier qua design. Verder kan die kerel er wel 650.- voor vragen maar dat zal ie nooit krijgen, ja, mss van een knotsgekke Amerikonder met teveel poet via ebay. Hier in NL zou ie 250.- waard zijn denk ik. En de Duell van muzas mss 150.- hooguit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:
Schijterd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef Levitas het volgende:
Nondeju, sta ik helemaal klaar in m`n pakkie, schoentjes net aan, begint het met toch een partij te regenen en te donderen. In de regen rijden, helemaal prima. Maar als er één ding is waarin ik niet ga rijden is het onweer.![]()
http://www.belkin.com/us/P00522-Belkin/p/P-P00522/
Is dat een goede broek voor een goede prijs? Nederlandse prijs is 89,99 wel (met een gratis t-shirt erbij)...![]()
![]()
Heb verdomme gisteren alles staan poetsen en geolied, ga ik het nu niet een beetje onder de verse modder laten spetterenquote:![]()
![]()
Dat t-shirt is trouwens niet veel waard. Van dat zweetspul waar slechte voetbalshirtjes van worden gemaakt. Totaal niet geschikt om mee te fietsen, of te sporten whatsoeverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is dat een goede broek voor een goede prijs? Nederlandse prijs is 89,99 wel (met een gratis t-shirt erbij)...![]()
Als NL prijs 89,99 is zou ik m in amerika bestellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
![]()
Ga dan op dammen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb verdomme gisteren alles staan poetsen en geolied, ga ik het nu niet een beetje onder de verse modder laten spetterenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, dat gaat dus niet helaas...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als NL prijs 89,99 is zou ik m in amerika bestellen![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet helaas...![]()
Nee exact! Ik ga ook nooit poepen als ik net gedouched heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb verdomme gisteren alles staan poetsen en geolied, ga ik het nu niet een beetje onder de verse modder laten spetteren![]()
Dat t-shirtje hang ik dan gewoon in mijn fitness ruimte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat t-shirt is trouwens niet veel waard. Van dat zweetspul waar slechte voetbalshirtjes van worden gemaakt. Totaal niet geschikt om mee te fietsen, of te sporten whatsoever
Maar ik wilde gewoon weten of dat een prima broek is. En of de Nederlandse prijs dan ook een goede prijs is...![]()
Moet je zo'n doorstuurservice gebruiken. http://www.shipito.com/ bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je daar alleen adressen in de VS kunt opgeven. Die pikken geen buitenlandse adressen.![]()
Reactie van de winkel, wordt gewoon bijbetalen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heb je dat linkje van kano gelezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Fretwork het volgende:
Reactie van de winkel, wordt gewoon bijbetalen![]()
Ja, volgens dat artikel heb ik recht op geld terug (maar dan nog zijn ze de goedkoopste en zou ik normaal gesproken iets bestellen daar). Je kan enkel beweren dat het niet van goed fatsoen getuigtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Heb je dat linkje van kano gelezen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heb de meerprijs (¤6,50) nu overgemaakt nadat ik moeilijk telefonisch contact hierover kon krijgen. Naar mijn mening een zaak van slechte klantvriendelijkheid en gebrekkige service, zeker als je bedenkt dat ik er steeds achteraan moest bellen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, volgens dat artikel heb ik recht op geld terug (maar dan nog zijn ze de goedkoopste en zou ik normaal gesproken iets bestellen daar). Je kan enkel beweren dat het niet van goed fatsoen getuigtAls zij het gewoon later kunnen leveren, dan moeten ze de prijs hanteren waar jij het in eerste instantie voor aangeschaft hebt.quote:Als een product niet leverbaar is, wordt het lastiger. Want hoe kun je een winkel dwingen iets te leveren dat niet meer te krijgen is? Maar daarbij moet je wel onderscheid maken tussen nooit meer leverbaar (uitverkocht, uit productie) en nu even niet leverbaar. Het laatste is geen reden tot annuleren. Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd.![]()
Dat kan daar dus slecht omdat ze eenmalig een grote partij opkopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Als zij het gewoon later kunnen leveren, dan moeten ze de prijs hanteren waar jij het in eerste instantie voor aangeschaft hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Boeit niet. Het is voor de consument totaal niet belangrijk hoe ze aan hun producten komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat kan daar dus slecht omdat ze eenmalig een grote partij opkopen
Edit:
Is dit de eerste keer dat je daar iets koopt?![]()
In dit geval boeit dat wel, ze krijgen het daardoor niet meer op voorraad (mijn bestelling was de laatste, waarna het product uit het assortiment verdween). Dan heb je als consument de keuze om óf je geld terug te krijgen óf een vervangende bestelling te plaatsen. In het geval er pure noodzaak voor een zwart Castelli shirt met rode band is had ik het shirt ergens anders kunnen kopen met het verschil in bedrag verhaald op de eerste verkoper. Omdat die noodzaak er niet is kan dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Boeit niet. Het is voor de consument totaal niet belangrijk hoe ze aan hun producten komen.
Blijft natuurlijk wel onveranderde pauperzooiThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja, denk zo dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Edit:
Is dit de eerste keer dat je daar iets koopt?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Waar had je 'm vandaan?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Cyclewear.eu, dus de vervangende bestelling is nog steeds vele malen goedkoper dan op andere adressen.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ah. Dus je hebt een andere product gekocht? Dat was niet helemaal duidelijk in je posts...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
In dit geval boeit dat wel, ze krijgen het daardoor niet meer op voorraad (mijn bestelling was de laatste, waarna het product uit het assortiment verdween). Dan heb je als consument de keuze om óf je geld terug te krijgen óf een vervangende bestelling te plaatsen. In het geval er pure noodzaak voor een zwart Castelli shirt met rode band is had ik het shirt ergens anders kunnen kopen met het verschil in bedrag verhaald op de eerste verkoper. Omdat die noodzaak er niet is kan dat niet.
Blijft natuurlijk wel onveranderde pauperzooi![]()
Ah oke, excusesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Dus je hebt een andere product gekocht? Dat was niet helemaal duidelijk in je posts...
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mijn mailtje heeft geholpen. De meerprijs wordt niet in rekening gebracht voor deze ene keer. Dat vind ik dan toch netjesThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik ben op zoek naar een nieuwe bibshort voor de langere ritten. Heb nu een Ultima Performance welke me heel goed bevalt alleen worden deze niet meer gemaakt. Verder heb ik ook een Castelli met Kiss3 zeem maar deze is toch niet comfortabel genoeg voor ritten langer dan 2 uur.
Nu lijkt een Sportful met Bodyfitpro zeem mij wel wat. Zijn er mensen hier met ervaring met deze zeem? Alvast bedankt![]()
![]()
Na 2 uur al... dan moet je misschien iets meer zitvlees ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef ratatat het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe bibshort voor de langere ritten. Heb nu een Ultima Performance welke me heel goed bevalt alleen worden deze niet meer gemaakt. Verder heb ik ook een Castelli met Kiss3 zeem maar deze is toch niet comfortabel genoeg voor ritten langer dan 2 uur.
Nu lijkt een Sportful met Bodyfitpro zeem mij wel wat. Zijn er mensen hier met ervaring met deze zeem? Alvast bedankt
Ritjes van 5/6 uur gaan prima bij mij (Kiss3 zeem dus).
Die rit van afgelopen weekend van 11 uur was killing voor m'n reet, maar dat kwam misschien wel doordat ik de laatste 3 uur met zand in m'n broek heb gereden door alle regen.
1 van de broeken die hier hoog wordt aangeslagen is de duurste Assos, of je moet een Castelli broek met Progetto X2 nemen.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef ratatat het volgende:
Verder heb ik ook een Castelli met Kiss3 zeem maar deze is toch niet comfortabel genoeg voor ritten langer dan 2 uur.
Koop een nieuw zadel.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nieuw zadel moet er hier ook snel op komen. Huidige zadel is niet waterpas te krijgen en past totaal niet bij mijn bips.![]()
Dat ligt dan toch eerder aan je zadelpen/verbinding dan aan het zadel lijkt mequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Levitas het volgende:
Nieuw zadel moet er hier ook snel op komen. Huidige zadel is niet waterpas te krijgen en past totaal niet bij mijn bips.![]()
![]()
Want? Alsof iedereen hetzelfde is.. Wat de een heerlijk vindt kan een ander toch totaal kut vinden?quote:![]()
Naam van een zeem zegt totaal niks. Sommige mensen zweren bij Kiss, anderen bij Max. Weer anderen fietsen uren lang op een agu fietsbroek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom? Zadel doet het prima icm de Ultima broek.![]()
Kano wordt betaald om minstens 400 keer per dag ergens de naam #Castelli te laten vallen, enige kritiek op #Castelli valt hem dan ook zwaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom? Zadel doet het prima icm de Ultima broek.![]()
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Alsof iedereen hetzelfde is.. Wat de een heerlijk vindt kan een ander toch totaal kut vinden?Is dat zeem veel dikker of dunner dan de kiss?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom? Zadel doet het prima icm de Ultima broek.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zeker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano wordt betaald om minstens 400 keer per dag ergens de naam #Castelli te laten vallen, enige kritiek op #Castelli valt hem dan ook zwaar.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zadel is wel belangrijk.
Ik heb net 2,5 uur ofzo in m'n spijkerbroek rondgetoerd op m'n crosser en dat was toch niet echt fijn ofzo. Op m'n racefiets zit een beter zadel, daar is het zonder zeem nog mee te doen.![]()
Ik heb geen idee waar dat aan ligt eerlijk gezegd. Ik denk wel te weten dat dit zadel voor mij te smal is voor mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch eerder aan je zadelpen/verbinding dan aan het zadel lijkt me
Zometeen komt die fiets toch maar uit de schuur voor een avondritjeHet onweert (allang) niet meer en de zon is weliswaar doorgebroken!
![]()
Uitgesloofd op de Cauberg, crasht uitgerekend daar mn garmin. Schijtziek word ik van dat ding. Vooraf de 2e lus van agr ingezet, gaat prima tot je op een stuk komt waar je 2 keer langs moet, ding helemaal in de war.![]()
Verder wel mooi gefietst en vooral op de Looberg de camerig en de keutenberg geprobeerd door te trekken.![]()
Balen, gelukkig zijn er dit weekend weinig punten waar we 2x langs moeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
Uitgesloofd op de Cauberg, crasht uitgerekend daar mn garmin. Schijtziek word ik van dat ding. Vooraf de 2e lus van agr ingezet, gaat prima tot je op een stuk komt waar je 2 keer langs moet, ding helemaal in de war.![]()
Ik zag het al op je stravalog inderdaad. Dat is best balen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
Uitgesloofd op de Cauberg, crasht uitgerekend daar mn garmin. Schijtziek word ik van dat ding. Vooraf de 2e lus van agr ingezet, gaat prima tot je op een stuk komt waar je 2 keer langs moet, ding helemaal in de war.
Wel een reden om terug te komen. En dan in een weekend of zo, dan is de kans wat groter dat ik met je mee kan gaan ten opzichte van een doordeweekse dag.![]()
![]()
Weer niet gefietst. Bizar druk met werk, dus ben even moe. Natuurlijk nog wel 3x / week personal trainer. Gisteren 30 minuten puur buikspieren. Pijnnnn..
Wel Chorus groep gekocht zonder crank, nieuw carbon zadel (zelfde als op m'n Chinarello), 42cm stuur (carbon) en nog even 8cm carbon stuurpen. Kan ik m'n Bianchi opnieuw opbouwen met Chorus + alles full carbon. Kost toch geen zak van AliExpress.
En ga garantie van m'n Bianchi zelf wel regelen bij Bianchi (mocht van Vos), hoofdkantoor hier in Enschede, hoop dat ik even langs mag rijden.
En dan nog m'n fiets-kledingkast opruimen. En de schuur. En moet nog m'n camper verkopen. En. En. En. Ohja, en de werknemer waar ik normaal al 't kutwerk op afschuif is op vakantie.![]()
Heb ik straks dus 2 full carbon fietsen, beiden met Chorus, en in totaal 3 wielsets die alle drie in beide fietsen kunnen. Zegmaar soort paar Nepuggs met gouden veters en een paar handgemaakte Santoni's, dan snapt onze Adidas-buurman 't ook.![]()
Gewoon zeggen dat je nodig moet zeiken en je dat thuis moet doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een brooks swift op de Lorini voor a.s. zaterdag. Kan ik dat verdorie ook al niet als excuus gebruiken om in Rotterdam voortijdig af te haken.
Jongens, hebben jullie bij problemen met de Garmin contact opgenomen met Garmin zelf of met verkopert? Blauwe lipjes achterop zijn ingescheurd en vandaag viel op einde mijn hf steeds weg en kwam daarna veel te laag terug. Dacht dat ik dood ging.
Zou de batterij na 9k kilometer leeg zijn?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Jep dat kan heel best. Ff nieuwe knoopcel erin en je weet het. Wel even opletten, want na een nieuwe batterij moet je eerst weer opnieuw de sensor en edge met elkaar laten kennismaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Patroon het volgende:
Zou de batterij na 9k kilometer leeg zijn?Mijn foto's op Flickr!
Die van mij gaat zonder batterij vervangen al rond de 25k mee.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Vind je het heel gek? Bij de trimmers krijgt ie minder op z'n donder dan bij de elite's!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:27 schreef MarcoD het volgende:
Die van mij gaat zonder batterij vervangen al rond de 25k mee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Maar patrón traint altijd met een lage hartslag. Dus zijn sensor zou in 9k misschien maar net zoveel pulsjes registreren als Marco's sensor in 25kquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Bij de trimmers krijgt ie minder op z'n donder dan bij de elite's!
Mijn foto's op Flickr!
Dan zou die van Marco dus nog lager zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar patrón traint altijd met een lage hartslag. Dus zijn sensor zou in 9k misschien maar net zoveel pulsjes registreren als Marco's sensor in 25k
Marco? Heb jij überhaupt wel een hartslag?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Moet je nou echt overal een grapje op maken? De topics vliegen er door al die posts van je door..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Bij de trimmers krijgt ie minder op z'n donder dan bij de elite's!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Stilstand is achteruitgang he? Maar ik zal er niet verder op in gaan. Mijn hartslagmeter gaat ook al langer dan 9K mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet je nou echt overal een grapje op maken? De topics vliegen er door al die posts van je door..Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zie niet dat ik dat blokje open kan maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jep dat kan heel best. Ff nieuwe knoopcel erin en je weet het. Wel even opletten, want na een nieuwe batterij moet je eerst weer opnieuw de sensor en edge met elkaar laten kennismaken.
Wat betreft die lipjes, wel matig dat die inscheuren..ik vermoed dat dat door het het getril op klinkers gebeurd. Ik koers er niet mee, maar toch trilt hij de laatste tijd behoorlijk op klinkers (komt natuurlijk ook doordat ie nu minder vast zit).Maar ik kan 't mis hebben...![]()
mmm vreemd..ja ik vind wel vrij rap. Misschien ff onder de douche goed schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang he? Maar ik zal er niet verder op in gaan. Mijn hartslagmeter gaat ook al langer dan 9K mee.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Lipjes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ik dat blokje open kan maken.
Wat betreft die lipjes, wel matig dat die inscheuren..ik vermoed dat dat door het het getril op klinkers gebeurd. Ik koers er niet mee, maar toch trilt hij de laatste tijd behoorlijk op klinkers (komt natuurlijk ook doordat ie nu minder vast zit).och 9K is toch 3/4 jaar ofzo dus het gaat nog lang zat mee toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
mmm vreemd..ja ik vind wel vrij rap. Misschien ff onder de douche goed schoonmaken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, maar als anderen 25k er mee rijden is het wel weinig.
Ik kan ook nog ff het blokje van Garmin op de Polar band doen. Dat werkt ook wel.
De blauwe lipjes op de achterkant, waar je de Garmin mee vast zet zijn beide ingescheurd.
Dat was echt heerlijk vanavond. Door de polders banjeren met een ondergaand zonnetjeMerkte wel dat ik afgelopen week goed ziek ben geweest, maar ach.. Dat was te verwachten en volkomen logisch.
Ga vandeweek toch eens langs een FM voor een bike fit.. Ik zit toch nog niet lekker op de fiets. Kreeg nu al best snel last tussen m`n schouderbladen en nek. Kan m`n (krampachtige) houding zijn, maar dan krijg ik daar in ieder geval ter plekke tips voor.
Had m`n zadel iets naar achter gezet, maar dat bleek geen succes.. Ook al vrij rap pijn aan m`n reet, terwijl ik dat voorheen nog niet heb gehad![]()
![]()
Das mooi kut. Zou niet zomaar moeten. Die van mij zijn nog helemaal goed en ik heb 'm ook met MTB en gebruikt. En rij ook vaak over klinkers. hopelijk is zo'n behuizing makkelijk te vervangen. Je hebt ook een 800 toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Patroon het volgende:
Ja, maar als anderen 25k er mee rijden is het wel weinig.
Ik kan ook nog ff het blokje van Garmin op de Polar band doen. Dat werkt ook wel.
De blauwe lipjes op de achterkant, waar je de Garmin mee vast zet zijn beide ingescheurd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zo kwam ik dit ooit eens tegen onderweg naar m'n werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:50 schreef Levitas het volgende:
Dat was echt heerlijk vanavond. Door de polders banjeren met een ondergaand zonnetjeMerkte wel dat ik afgelopen week goed ziek ben geweest, maar ach.. Dat was te verwachten en volkomen logisch.
Ga vandeweek toch eens langs een FM voor een bike fit.. Ik zit toch nog niet lekker op de fiets. Kreeg nu al best snel last tussen m`n schouderbladen en nek. Kan m`n (krampachtige) houding zijn, maar dan krijg ik daar in ieder geval ter plekke tips voor.
Had m`n zadel iets naar achter gezet, maar dat bleek geen succes.. Ook al vrij rap pijn aan m`n reet, terwijl ik dat voorheen nog niet heb gehad
4 kleine kruiskop schroefjes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ik dat blokje open kan maken.
Wat betreft die lipjes, wel matig dat die inscheuren..ik vermoed dat dat door het het getril op klinkers gebeurd. Ik koers er niet mee, maar toch trilt hij de laatste tijd behoorlijk op klinkers (komt natuurlijk ook doordat ie nu minder vast zit).
Gebruike overigens het laatste jaar wel een andere band waar ik de sensor op doe, met die van Garmin had ik af en toe vage waarden/registreerde niet goed. Andere band en nergens last van. Misschien doet dat ook wat voor jou.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik snap niet dat je überhaupt nog op je werk bent aangekomen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kwam ik dit ooit eens tegen onderweg naar m'n werk
[ afbeelding ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Wat voor band?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
4 kleine kruiskop schroefjes?
Gebruike overigens het laatste jaar wel een andere band waar ik de sensor op doe, met die van Garmin had ik af en toe vage waarden/registreerde niet goed. Andere band en nergens last van. Misschien doet dat ook wat voor jou.
Dat blokje van mij is 1 geheel zonder schroefjes.
[ Bericht 4% gewijzigd door Patroon op 12-08-2014 22:13:10 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mooi he. Ik wil eigenlijk nog eens een keer s ochtends heel vroeg naar Kinderdijk fietsen, en zorgen dat ik er ben voor de zon opgaat. En dan kijken hoe de zon zo een beetje boven de mist opkomt
Mijn foto's op Flickr!
Vermoed garantie. Wat voor houder heb jij? Bij mij zit hij voor het stuur. Dan trilt ie wel meer dan op de pen denk ik, wat ik lelijk vind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das mooi kut. Zou niet zomaar moeten. Die van mij zijn nog helemaal goed en ik heb 'm ook met MTB en gebruikt. En rij ook vaak over klinkers. hopelijk is zo'n behuizing makkelijk te vervangen. Je hebt ook een 800 toch?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja ook voor het stuur. Meer aero he? Al zit mijne niet heel mooi maar dat komt door de kabels.
En ik denk dattie beter kan trillen dan direct klappen via je stuurpen kan krijgenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja, alleen is die fiets uit de adv. wel iets ouder, en ook mooier qua design. Verder kan die kerel er wel 650.- voor vragen maar dat zal ie nooit krijgen, ja, mss van een knotsgekke Amerikonder met teveel poet via ebay. Hier in NL zou ie 250.- waard zijn denk ik. En de Duell van muzas mss 150.- hooguit.In Berlijn vang je er ook 650 voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja, alleen is die fiets uit de adv. wel iets ouder, en ook mooier qua design. Verder kan die kerel er wel 650.- voor vragen maar dat zal ie nooit krijgen, ja, mss van een knotsgekke Amerikonder met teveel poet via ebay. Hier in NL zou ie 250.- waard zijn denk ik. En de Duell van muzas mss 150.- hooguit.
Mijn eigen plafond voor een klassieker is rond de 500 Euro. Maar dan wel af en helemaal op mij afgestemd.![]()
https://www.dropbox.com/s(...)08-12%2022.19.08.jpgquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat voor band?
Dat blokje van mij is 1 geheel zonder schroefjes.
Een band die bij een Bluetooth hartslagmeter zat.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ja true.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ja ook voor het stuur. Meer aero he? Al zit mijne niet heel mooi maar dat komt door de kabels.
En ik denk dattie beter kan trillen dan direct klappen via je stuurpen kan krijgenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben officieel scheel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)08-12%2022.19.08.jpg
Een band die bij een Bluetooth hartslagmeter zat.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
geants des ardennes. Vriendje van me die de 100k AGR amper overleefde kwam ermee. Wil de 93k rijden... Sinds agr heeft ie 700k getrained... Wat dat betreft heeft ie meer ballen dan ik.
Afijn, grote kans dat ik over 1,5 week weer in te ardennen zit![]()
![]()
Gisteren laatste rit gemaakt (en vandaag naar huis gegaan)
Richting Villard-de-Lans gegaan, erg mooie tussen rotsen fietsen (erg vaak gps lost van garmin), daarna over Col de la Croix Perrin.
Aangezien ik beetje op goed geluk rondreed kwam ik uit in de buurt van Autrans en volgens google maps zou ik daar niet verder kunnen. (nogsteeds niet helemaal zeker of het kan of niet) dus weer terug richting Pont-en-Royans en 'rondje' afgemaakt.
http://www.strava.com/activities/178852296/segments/4181852890
Alle routes bij elkaar die ik in 2 weken heb gefietst :
1623km en 20849hm, nu weer afkicken in nederland van de hoogtemeters![]()
![]()
Top werk hoor ddx, hopelijk heb je voluit genoten
Dittemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:19 schreef forty-two het volgende:
Top werk hoor ddx, hopelijk heb je voluit genotenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kaas, je doet alsof een luier verschonen iets verschrikkelijks is..Als 't je eigen kind is, draai je je hand er niet meer voor om. Wanneer ga jij nou eens voor nageslacht zorgen?
![]()
Ik ga d'r 1 uit china halen denk ik.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jongens, ik wil m'n gereedschapset wat uitbreiden om het meeste onderhoud zelf te kunnen doen. Ik dacht eerst ik koop gewoon zo'n standaardset, maar dan heb ik dingen dubbel en sommige zaken juist weer niet.
Wat ik al heb:
Kettingzweep en afnemerboutjedingeteje
Steeksleutels
Kettingpons
KMC Tang
Wat ik sowieso erbij wil aanschaffen
Zo'n set van die handige inbussleutels
Momentsleutel.
Wat is verder nog onmisbaar om beetje hendig sjiek te kunnen klussen?![]()
Goeie vakantie zo te zien ddx! Maar toch....
Waarom ben je niet ook ff richting de echte grote cols ten oosten van Grenoble gereden? De glandon, Croix de fer, l'alpe en deux alpes...
Ik was stiekum toch benieuwd geweest naar je klimtijd op alpe D huez, mooie graadmeter of al die training van dit jaar z'n vruchten een beetje afgeworpen heeft!Mijn foto's op Flickr!
Gelijk chineesmelkpoeder bijbestellen op alibaba.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga d'r 1 uit china halen denk ik.![]()
Handige imbussleutels? Bedoel je met zo'n rondje eraan? Dat werkt wel makkelijk mocht je je inbus er net niet recht opkrijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik wil m'n gereedschapset wat uitbreiden om het meeste onderhoud zelf te kunnen doen. Ik dacht eerst ik koop gewoon zo'n standaardset, maar dan heb ik dingen dubbel en sommige zaken juist weer niet.
Wat ik al heb:
Steeksleutels
Kettingpons
KMC Tang
Momentsleutel.
Wat is verder nog onmisbaar om beetje hendig sjiek te kunnen klussen?
Koop een goede momentsleutel, geen goedkope.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, die wat langere met een handvat, zodat je overal makkelijk bij kanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Handige imbussleutels? Bedoel je met zo'n rondje eraan? Dat werkt wel makkelijk mocht je je inbus er net niet recht opkrijgen.
[ afbeelding ]
Koop een goede momentsleutel, geen goedkope.
Waarom is dat rondje![]()
![]()
Een starterskit zoals dit?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik al heb:
Steeksleutels
Kettingpons
KMC Tang
Momentsleutel.
Wat is verder nog onmisbaar om beetje hendig sjiek te kunnen klussen?
https://www.bike-componen(...)ugkoffer-TO-S61.html![]()
Kan je het ook gebruiken als je er niet loodrecht bij kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die wat langere met een handvat, zodat je overal makkelijk bij kan
[ afbeelding ]
Waarom is dat rondje![]()
Ik ben nog bezig om 1e week september een vakantie uit te zoeken.
Nu kan ik via een collega hierheen:
https://www.google.nl/map(...)b:0x3e58eb93f167d77c
Zuiden van de Vogezen dus. Daar kun je wel prima fietsen lijkt mij toch? Zijn hier toevallig al eens wat Fokkers geweest?
Andere opties:
https://www.eurorelais.nl(...)420&start=2014-08-30
https://www.eurorelais.nl(...)420&start=2014-08-30"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga d'r 1 uit china halen denk ik.![]()
![]()
Nee, dat lijkt me dus niks (zoals je kan lezen in alinea 1) omdat ik dan dingen dubbel heb en een momentsleutel alsnog los zou moeten kopen. Ook zitten er bij die starterssets vaak nog wat dubbele dingen zodat je zowel met campa als shitmanko kan werken, maar campa komt hier toch nooit in huis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een starterskit zoals dit?
https://www.bike-componen(...)ugkoffer-TO-S61.html![]()
Maar dan heb je wel alles op 1 plaats in een handig koffertje. Dan hoef je alleen de momentsleutel te kopen en leg je die op de plaats van de campashit is het koffertje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me dus niks (zoals je kan lezen in alinea 1) omdat ik dan dingen dubbel heb en een momentsleutel alsnog los zou moeten kopen. Ook zitten er bij die starterssets vaak nog wat dubbele dingen zodat je zowel met campa als shitmanko kan werken, maar campa komt hier toch nooit in huis.![]()
![]()
Wat fox zegt. Bijvoorbeeld bidonhouders en dat soort dingen. Niets irritanter dan wanneer je steeds maar een klein slagje kan maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die wat langere met een handvat, zodat je overal makkelijk bij kan
[ afbeelding ]
Waarom is dat rondjeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Boutjes bij je zadel bijvoorbeeld ook.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die zitten (bij je racefiets) meestal met een inbus toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pedaalsleutel dacht ik nog, maar volgens mij heb ik die er vorige keer zonder ook op gekregenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |