Mwah, was niet stomdronken. Maar ik merkte het allemaal wel.quote:
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerder teleurgesteld. En ik had voornamelijk de pech dat ik me op dat moment liet afzakken van de eerste FOK! groep naar de groep die daarachter reed.
[..]
Met mijn huidige pakje ben ik niet meer zo snel te missen gelukkig.
Waarom dan niet?quote:
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar wel de reden waarom mijn herstel 2 weken duurde ipv 1 week.
Zeker voor foktijgers zoals wij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.
dat was het zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plus dat openliggende handen irritanter zijn dan een schaafwond aan de zijkant van je arm oid. Lijkt me.
Niet lekker/niet nodig, tijdens koers op sloten vergeet ik ze ook wel eens, en verder bruine vingers witte handenquote:
Als ik in de beugels zit leun ik volgens mij wel vrij veel op m'n handen. Weet niet echt hoe het met de andere posities is. Zal het binnenkort eens testen. Maar denk dat wat core oefeningen lang niet gek zullen zijn voor mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je al sinds zaterdag last hebt van tintelende handen is er misschien wel meer aan de hand dan alleen je stuur iets te hard vastgehouden hebben... En als het blijft tintelen is even rust houden misschien niet onverstandig
- leun je misschien (beginners euveltje) teveel op je stuur? je moet je zelf stabiel houden met je buik &rugspieren, stuur hoef je alleen maar vast te houden, geen handstand erop te doen.
Agu handschoentjes van 20-25 Euro. Geen idee of ze goed/slecht zijn. Het scheelt iig wel tov zonder handschoentjes.quote:- geen of hele slechte handschoentjes?
Heb vaak wel de neiging om het stuur wat dichterbij te pakken dan de remgrepen.quote:- stuur in de verkeerde hoek, zit je met je handen op de remgrepen of dichterbij op het stuur?
Fizik met 3mm schuim. Volgens mij niet te hard.quote:- (te) hard stuurlint?
Heb het in principe nooit snel koud. Maar weet niet hoe dat met handen/voeten specifiek zit.quote:- weet je van jezelf of je slechte doorbloeding hebt, snel koude handen/voeten in de winter?
Die nasleep was wel geweldig iddquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Qua epischheid was de hel van de heuvelrug vorig jaar augustus ook wel een leuke. Toen Oksel (en indirect ook Gerrit, ondanks dat die niet aan internet doet) daarna 3 topics ruzie maakte over of kaas wel of niet had mogen demarreren
Door het rijden of gewoon "ouderdom"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef Tommeke het volgende:
Die dingen worden wel soepeler hoor Grippie
twitter:WAGKatwijkNoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 16:40:14Wij komen graag in contact met de eigenaar van een Specialized tijdritfiets #aangetroffen #katwijk 0900-8844 http://t.co/C05hkKEKUE reageer retweet
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Door het rijden of gewoon "ouderdom"?
Ook wel episch was Oksel die langskwam in een afdaling tijdens ivo's 200. TSJOEK TSJOEK HIER KOMT DE FOK!TREIN![]()
Daarna was kaas ook goed bezig op het station. Dikke billen zijn goed, want daar kan je dan lekker hard op petsenEn een beetje bierdrinken en stinken in de trein
dat ging niet allen over carbon wielenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.
Ook wel schik gehad toen we vd winter naar de kasteelcross gingen en bij de Italiaan nadien aan de pizza zo hard discussiëren over welke carbonwielen het beste zijn dat ze een tafel verder gaan vragen of het wat zachter kan.
Tiewraps?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Weet iemand een bidonhouder die je aan een frame kan maken zonder dat je boutgaatjes hebt? Ik moet een edele dame in nood helpen?
http://fietspret.nl/fiets(...)oor-bidonhouder.htmlquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Weet iemand een bidonhouder die je aan een frame kan maken zonder dat je boutgaatjes hebt? Ik moet een edele dame in nood helpen?
Die kan niet aan het frame.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
http://fietspret.nl/fiets(...)oor-bidonhouder.html
Omdat wij lekker op een terrasje bij de tennisclub zatenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Al rolde ik daar achter jullie aan.
Althans, dat dacht ik. Tot ik laatst de flyby bekeek. Ik heb een heel stuk voor jullie uitgereden blijkbaar
http://labs.strava.com/fl(...)R00ErMxNBMs2TgTRVE8E
Jammer dat ik dat toen gemist had. Kaas op z'n zondags gesoigneerd bij de cross!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Ivo's 200 over de Vennbahn vond ik zelf eiks wel een van de leukste fokmeets totnutoe.
Ook wel schik gehad toen we vd winter naar de kasteelcross gingen en bij de Italiaan nadien aan de pizza zo hard discussiëren over welke carbonwielen het beste zijn dat ze een tafel verder gaan vragen of het wat zachter kan.
Die breng ik de volgende keer weer meequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Omg, zie ik daar vocking leverworst in de OP.
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzoquote:
Als je de shimano drivetrain neemt, dan past dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand of deze wielen (Fulcrum 7 Racing 2014) op een Shimano 8-Speed cassette passen?
[ afbeelding ]
Websites spreken elkaar allemaal tegen, zowel in het Engels als in Nederlandse webshops.
Fulcrum zelf zegt: "Fulcrum produces two types of freewheel body: a specific one for Campagnolo drivetrains (from 9 to 11 speeds) and one for Shimano and Sram drivetrains (from 8 to 11 speeds)."
Dus... heeft iemand hier ervaring mee?
Ja ik ook. Een keer een goede, desnoods met twee groepen... de elite: patroon oksel kano kaas gripster etc en een groep die dat niet bijhoudt: ik capfab, wat nieuwelingen etc. Gezelligheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef forty-two het volgende:
[..]
Die breng ik de volgende keer weer mee
Als ik zo die herinneringen terug zie krijg ik wel weer zin in een meet
Man toen was ik slecht. Maar was wel tof in de tipi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf erbij dat dat de meest epische meet ooit was. Met de klimclassic op een goede tweede plek.
zeker! Jammer dat je de volgende dag vroeg weg moest. Volgend jaar weer toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Man toen was ik slecht. Maar was wel tof in de tipi.
deze quote ik voor het nageslacht!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef muzas het volgende:
Vond het toen met gripster en gripchick ook érg gezellig met de bbq in Houffalize. Terwijl we amper samen gefietst hebben.
God, sowieso die chouffe. Die rij ik volgend jaar ook. Maar dan echt.
Ik was veel te bang. Tot het wijverige aan toe. Was niet bevredigend genoeg. Fout gemaakt op de splitsing.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
deze quote ik voor het nageslacht!
Op die foto van je hier laatst had je een behoorlijk strak bekkie toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Oksel het volgende:
tuurlijk.
ben alweer hard aan 't trainen en op de voeding aan 't letten. 4 weken vakantie heeft me 1,5kg vettoename gekost.. valt mee gezien we elke dag uit eten gingen en veel radler gedronken is..
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radlerquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Oksel het volgende:
tuurlijk.
ben alweer hard aan 't trainen en op de voeding aan 't letten. 4 weken vakantie heeft me 1,5kg vettoename gekost.. valt mee gezien we elke dag uit eten gingen en veel radler gedronken is..
Ik ben niet bepaalt 't type smalle wielrenner nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef muzas het volgende:
Ik ben lichter dan oksel!![]()
Nu nog sneller...
Mietjes en homo's.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler![]()
Gripper is er vooral dol op. Met zn aardbeienfiets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler![]()
Ja. TGV op het vlakke, oude Stoomloc bergop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Oksel het volgende:
Hahahaha. Nee, maar heb wel goede duurconditie en kan op 't vlakke ook met moeie benen nog vermogen trappen.
In het profwielrennen zou je dan de titel 'ongeloofwaardig' hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Oksel het volgende:
Hahahaha. Nee, maar heb wel goede duurconditie en kan op 't vlakke ook met moeie benen nog vermogen trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |