Mar wat er onder zat leek meer allround fit dan tijdens Marmotte, of ben je nu lichter?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Op die foto van je hier laatst had je een behoorlijk strak bekkie toch?
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaalt 't type smalle wielrenner nee.Maar op 't vlakke kan ik aardig meekomen. Zodra 't omhoog gaat, ben ik weg. Ik ben dan ook gewoon een goede tourder, of een heel slechte wedstrijdrijder. Daar tussenin. Maargoed, ik fiets dan ook gewoon niet meer dan 7000-8000 / jaar, dus ja.
Snap ik ook niet... Gewoon frisdrank als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even serieus: wat ziet iedereen toch in Radler![]()
Kom op zeg in het voorjaar ging je een beetje dood misschien, maar je ging prima mee tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een keer een goede, desnoods met twee groepen... de elite: patroon oksel kano kaas gripster etc en een groep die dat niet bijhoudt: ik capfab, wat nieuwelingen etc. Gezelligheid.
ja ik let wel op mijn haarlemse vriendquote:
ben jij dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Ericr het volgende:
http://www.strava.com/athletes/1816846
Meer dan 13.000km dit jaar, den Braber draait gewoon nog weken van 20 uur op de fiets.
Wiequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Ericr het volgende:
http://www.strava.com/athletes/1816846
Meer dan 13.000km dit jaar, den Braber draait gewoon nog weken van 20 uur op de fiets.
Ok ok hij is te makkelijk...quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef Patroon het volgende:
Ja in 1 groep. Anders achteraf weer smoesjes van "ja als ik in snelle groep zat had ik wel gewonnen dit en dat"
Plaatsnaambordjes?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Maar er valt soms wel wat te winnen!
Haha maar kan je elkaar er wel afrijdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ok ok hij is te makkelijk...
FOK! Meetings zijn toch geen wedstrijden?![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef gerwinner het volgende:
Zo, ik ben gesloopt.
Clubcompetitie met harde wind, eerste kwartier in de kopgroep gereden die ik zelf had gemaakt, daarna veel voor in het peloton gereden. Uiteindelijk brak het en bleven we met acht man over, twee daarvan reden samen, dat waren een vader en zijn zoon (15 jaar, Europees en Nederlands kampioen shorttrack). De drie sterkste mannen sprongen weg en ik kon niet mee, omdat ik klemgereden was. We bleven met zn 3en achtervolgen, maar kwamen er niet bij. Laatste van dat groepje geworden in de sprint.
http://www.strava.com/activities/178863738
Mijn gemiddelde hartslag was 184 bpm over 70 minuten. Kan ik dan aannemen dat mijn omslagpunt hoger is dan 184 bpm? Dacht namelijk altijd dat ie wat lager was.
Ach, bekijk het positief: deze keer ben je tenminste eens een keer niet op je bakkes gegaan, ouwe stuntpiloot!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzo. Maar inmiddels weer terug, helaas
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief: deze keer ben je tenminste eens een keer niet op je bakkes gegaan, ouwe stuntpiloot!
42, knut en ik hebben tegenwind op de weg terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmiddag laagvliegend naar huis ja. Al is het hier niet zo heel erg aan 't waaien. Gister was erger.
Gelukkig ben je er weer Yankeequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik was anderhalve week in zuid Frankrijk, beetje fietsen enzo. Maar inmiddels weer terug, helaas
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
42 en ik hebben tegenwind op de weg terug.
Nog steeds zware benen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was met de trein gister en vanmorgen
Was gister even wat eten met een vriend/vriendin. Dan is de trein terug makkelijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog steeds zware benen dan?
Schreeuwen, wijzen en lachen. En alssie vraagt water is zeg je: HAHAHA ik zie een dikke pad in een auto!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Keiharde stortbui, net op een stukje wind tegen aan het stoempen, gaat er een auto op de provinciale weg vol in de ankers om naast me te komen rijden, toeteren, wijzen en lachen![]()
Kun je niet beter een bril kopen voor te koersen. Al redelijk wat keren langs zien komen dat je een slens verloren bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Heuj allemaal. CyclingBoy is weer thuis. Mag nog niet heel veel en moet om de dag nog naar fysio, maar hij kan al zonder hulpstukken lopen. Over een maand mag hij weer eens aan zijn velo ruiken. Tot die tijd rustig aan herstellen en nog even lekker op vakantie.
Ikzelf heb afgelopen zaterdag in België een omloopje gereden. Ging wel vlot, jammer dat ik een lens verloor maar ben gewoon door gaan bikkelen en reed m netjes uit. Nog wat afgestopt voor een ploeggenote.
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:08 schreef Fretwork het volgende:
Vanavond maar weer mijn shirt vervuilen. Die gasten van Cyclewear hadden kennelijk een fout ergens in het systeem waardoor de voorraad niet goed bijgehouden werd (neem ik aan). Waar ik zaterdag nog fucking blij was de laatste te hebben kreeg ik gisteren een mail dat ze niet kunnen leveren. Pauperzooi!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Keiharde stortbui, net op een stukje wind tegen aan het stoempen, gaat er een auto op de provinciale weg vol in de ankers om naast me te komen rijden, toeteren, wijzen en lachen![]()
Kutte is dat ik waarschijnlijk knaken bij moet leggen nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.
Jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:36 schreef FastFox91 het volgende:
FUUUU DNF gisteren. Lek in de twee ronde, terwijl de eerste ronde geneutraliseerd was.
Ah goed dat ie weer thuis is. Oost West thuis best.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Heuj allemaal. CyclingBoy is weer thuis. Mag nog niet heel veel en moet om de dag nog naar fysio, maar hij kan al zonder hulpstukken lopen. Over een maand mag hij weer eens aan zijn velo ruiken. Tot die tijd rustig aan herstellen en nog even lekker op vakantie.
Ikzelf heb afgelopen zaterdag in België een omloopje gereden. Ging wel vlot, jammer dat ik een lens verloor maar ben gewoon door gaan bikkelen en reed m netjes uit. Nog wat afgestopt voor een ploeggenote.
Ben wel met mijn half blinde hoofd een paar keer in een kuil gereden en nu zit mijn rechter SI gewricht niet goed, maar 2x per dag wat oefeningen doen en ik kan as donderdag wel weer een koersje meedoen. Na het weekend ga ik 2 weekjes afbouwen naar de vakantie om daarna weer fris voor het volgende seizoen te beginnen.
Mooi, begint net voor de 24u race.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
KAAS KAAS KAAS KIJK!
http://www.strava.com/challenges/313
Komt omdat ik een nieuw merk lenzen heb, ik stap weer over naar het oude merk, maar die waren nog niet binnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een bril kopen voor te koersen. Al redelijk wat keren langs zien komen dat je een slens verloren bent.
Probleem van de webshop hoor. Je gaat een overeenkomst aan.Hun moeten gewoon leveren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kut is dat, vaak is de koppeling tussen daadwerkelijke voorraad en een website niet helemaal live.
Dat zou zuur zijn. Een beetje goeie zaak regelt een alternatief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kutte is dat ik waarschijnlijk knaken bij moet leggen nu.
Klopt. Maar als het goed niet meer leverbaar is, is het een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probleem van de webshop hoor. Je gaat een overeenkomst aan.Hun moeten gewoon leveren.
Had je je breiwerkje mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was met de trein gister en vanmorgen
imo moet je dan als zaak een gelijkwaardig danwel kwalitatief hoger product aanbieden. Uiteraard zonder bijbetaling. En je bestelsysteem op orde krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het goed niet meer leverbaar is, is het een lastig verhaal.
Dat voorbeeld wat je aanhaalt, dat kan je toch niet maken, 150 euro bij laten betalen
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan die quote van Tim Krabbe
Je bedoelt, hij heeft de wind mee cup gewonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:56 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.
http://www.strava.com/segments/5850829
Vind ik ook, daar ben ik nu mee bezig. Hopelijk kunnen ze hun systeem aanpassen (of erachter komen dat hij in de showroom om een paspop zit).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
imo moet je dan als zaak een gelijkwaardig danwel kwalitatief hoger product aanbieden. Uiteraard zonder bijbetaling. En je bestelsysteem op orde krijgen.
Nah dit is ff een voorbeeld, maar op je 71ste tot nu toe 8000km dit jaar rijden vind ik niet slecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt, hij heeft de wind mee cup gewonnen
Rijdt ook nog een paar keer per jaar de ronde van de mont aigouialquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:56 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is ook nog een baas, die rijdt nog steeds erg hard en veel op z'n 71ste.
http://www.strava.com/segments/5850829
Fijn dat je hem weer bij je thuis hebt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Neuh das zeker waar hoor. Diep respect voor hem! Ik denk dat hij menig figuur die hier meepost er af rijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nah dit is ff een voorbeeld, maar op je 71ste tot nu toe 8000km dit jaar rijden vind ik niet slecht.
Deze man heeft meer dan 1000 wedstrijden gereden in z'n leven, daar kom jij voorlopig nog niet aan
Batüwü Griekgriekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijdt ook nog een paar keer per jaar de ronde van de mont aigouial![]()
Eindeloze eindbaas
Geen reserve set langs parcours?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:36 schreef FastFox91 het volgende:
FUUUU DNF gisteren. Lek in de twee ronde, terwijl de eerste ronde geneutraliseerd was.
Niet als je op de fiets naar de koers gaat eh?quote:
Caferacersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef muzas het volgende:
Die is écht rijp voor de vuilstort. Dat rubberspul is uitgedroogd en de bevestigingsmoeren zijn behoorlijk verroest. Ging meer om de rest van de fiets.
En soberso, ligstuurIk doe geen TT's
Kijk als het niks meer waard is zet ik de rubbers van die gazelle op de grepen van die duell, bandjes zijn nog ok, ff nieuwe ketting er op en ik heb een caferacer. Maar voor het zelfde geld is het nog wat waard, of zegt men hier van 'niet op rijden maar wegdonderen'
Die duell is namelijk buiten de remgrepen wel in betere staat geloof ik (op zolder gehangen) Die gazelle heeft wel veel meer roestplekken enzo en schakelt door verotte kabels minder soepel dan die duell
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef muzas het volgende:
Mensen (en vooral kaas, ivo, tommeke?, anderen met verstand van oude barrels)
Bij mn schoonmoeder dit weekend de schuur en de zolder opgeruimd, en daar kwamen we deze oude barreltjes tegen:
Een duell:
https://www.dropbox.com/s(...)rvL1RsG5oDcBw8mT6X2a
En een Gazelle:
https://www.dropbox.com/s(...)ovx1UOPOKUKtbSnmcZ0a
M'n schoonmoeder wilde ze maar gewoon bij het grofvuil zetten... Maar ik dacht eigenlijk meteen om maar even aan jullie te vragen of hier nog wat voor te krijgen valt, en/of er nog wat van te maken valt? (caferacertje/winterfiets)
Allebei prima fietsjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef muzas het volgende:
Mensen (en vooral kaas, ivo, tommeke?, anderen met verstand van oude barrels)
Bij mn schoonmoeder dit weekend de schuur en de zolder opgeruimd, en daar kwamen we deze oude barreltjes tegen:
Een duell:
https://www.dropbox.com/s(...)rvL1RsG5oDcBw8mT6X2a
En een Gazelle:
https://www.dropbox.com/s(...)ovx1UOPOKUKtbSnmcZ0a
M'n schoonmoeder wilde ze maar gewoon bij het grofvuil zetten... Maar ik dacht eigenlijk meteen om maar even aan jullie te vragen of hier nog wat voor te krijgen valt, en/of er nog wat van te maken valt? (caferacertje/winterfiets)
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Allebei prima fietsjes
Ik zou proberen om van het Duell frame met de beste onderdelen een goede fiets te bouwen.
Je kunt ook de losse onderdelen proberen te verkopen.
Ik heb wel interesse in een campa voorderrailleur en crankset, eventueel....
Op de Gazelle eerder een begin jaren '90 middenklasse Campa groep. Die schakelde niet al te best met index, vandaar de Simplex commandeurs (sowieso werd index schakelen in de eerste jaren als niet-soigné gezien). Het Gazelle frame zal een 130mm achtervork hebben, de Duell een 126. De Gazelle is al van de laatste generaties staal, dat zie je o.a. aan de belettering. De Duell een generatie eerder. De Gazelle was toen gewoon middenklasse, de Duell echt top.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef muzas het volgende:
![]()
Kun je me mss vertellen wát er op die gazelle zit? (en wat nog meer op die duell)
En is hier nog markt voor (in deze staat) of vooral zelf houden (die duell soberso denk ik) en opknappen?
Ik ben nog thuis begin pas over een klein uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker hey muzas, nu zit ivo met een stijve jodokus op 't werk.
Deze is helemaal Campa SR. Die van Muzas een mooie combinatie van onderdelen. Kwalitatief beter, minder waard op de markt (want minder geschikt voor hipsters).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:
http://link.marktplaats.nl/836104154
Top Ivo bedankt! Het zijn dus stalen fietsen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op de Gazelle eerder een begin jaren '90 middenklasse Campa groep. Die schakelde niet al te best met index, vandaar de Simplex commandeurs (sowieso werd index schakelen in de eerste jaren als niet-soigné gezien). Het Gazelle frame zal een 130mm achtervork hebben, de Duell een 126. De Gazelle is al van de laatste generaties staal, dat zie je o.a. aan de belettering. De Duell een generatie eerder. De Gazelle was toen gewoon middenklasse, de Duell echt top.
Dus opknappen vooral de Duell. Voor iets van 15-20 Euro koop je een stel nieuwe remgrepen ervoor van Dia Compe (Dia Compe had gewoon nog de oude mallen). Frisse remkabels erop en het remt weer goed. Wel ff uitkijken of het geen tubewielen zijn. Dan moet je ze omwisselen. Passend hiervoor zou een stel Mavic 501 wielen zijn in 126mm (achternaafbreedte) met gewoon goede velgen voor draadbanden. Dergelijke wielen krijg je nog makkelijk op de 2e hands markt.
Gewoon van de winter opbouwen, op de beurzen een passende eind-jaren '80 outfit scoren en dan meedoen aan klassiekerritten.
De Gazelle is een goede basis voor een fiets met moderne componenten en een klassiek frame.
Alletwee Reynolds 531quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Top Ivo bedankt! Het zijn dus stalen fietsen?
En al die roestplekken... Is dat iets zorgwekkends?
Als je een beetje opschiet kun je volgende maand nog koersenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fietsen idd!
Van die Gazelle zou ik een hippe singlespeed maken (niet overspuiten!). Dat rijdt heerlijk!
Die Duell idd in mooie staat maken en daarmee bijvoorbeeld de Retro Ronde van Vlaanderen rijden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een frame met patina is altijd meer waard dan een volledig nieuw en geschiedenisloos overgespoten frame.
Haha ja als ie dan in goede staat is, kunnen we beide op onze nieuw verworven ouwe zooi een mooie tour makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef cafca het volgende:
Volgend jaar samen een retrotochtje rijden, Muzas?
Same here. M'n CM ziet er uit als nieuw. Ik heb ook nog een Raleigh. Die laat ik wel gewoon lekker zoals ie is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef cafca het volgende:
[..]en ik was nog wel zo blij met mijn prachtige overgespoten gazelle CM frame in nieuwstaat....
Zoiets als deze:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
.....
Ooit wil ik daar een mooie retro groep op zetten. Net als op m'n Gazelle.
......
Hmm ja, alleen is die fiets uit de adv. wel iets ouder, en ook mooier qua design. Verder kan die kerel er wel 650.- voor vragen maar dat zal ie nooit krijgen, ja, mss van een knotsgekke Amerikonder met teveel poet via ebay. Hier in NL zou ie 250.- waard zijn denk ik. En de Duell van muzas mss 150.- hooguit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Alsje die Duell een beetje knap opknapt, is ie nog best wat waard trouwens:
http://link.marktplaats.nl/836104154
Schijterd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef Levitas het volgende:
Nondeju, sta ik helemaal klaar in m`n pakkie, schoentjes net aan, begint het met toch een partij te regenen en te donderen. In de regen rijden, helemaal prima. Maar als er één ding is waarin ik niet ga rijden is het onweer.
Heb verdomme gisteren alles staan poetsen en geolied, ga ik het nu niet een beetje onder de verse modder laten spetterenquote:
Dat t-shirt is trouwens niet veel waard. Van dat zweetspul waar slechte voetbalshirtjes van worden gemaakt. Totaal niet geschikt om mee te fietsen, of te sporten whatsoeverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.belkin.com/us/P00522-Belkin/p/P-P00522/
Is dat een goede broek voor een goede prijs? Nederlandse prijs is 89,99 wel (met een gratis t-shirt erbij)...
Als NL prijs 89,99 is zou ik m in amerika bestellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://www.belkin.com/us/P00522-Belkin/p/P-P00522/
Is dat een goede broek voor een goede prijs? Nederlandse prijs is 89,99 wel (met een gratis t-shirt erbij)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |