Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......quote:Het dagblad meldt op basis van een getuige dat de kinderen de honden van de vrouw treiterden waarna zij woest in haar auto stapte om de achtervolging in te zetten.
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef incoherent het volgende:
[..]
Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:
[..]
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?
Iemand moet het voor de dieren opnemen. Wat voor minderwaardige mensen moeten dat soort kinderen wel niet worden? Ruzie hebben met een mens en dan de huisdieren maar aanpakken. Lafaards.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:
[..]
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?
Triest....quote:,Op grond van het eerste onderzoek lijkt er op dat een al langer lopend conflict ten grondslag ligt aan deze ernstige aanrijding'', meldt de politie. De vrouw is aangehouden en ingesloten.
Wie doet dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef ietjefietje het volgende:
Twee van die etters van 14 jaar....en dan doen of het om schattige kleine kindertjes gaat.
Gevalletje beïnvloeding door berichtgeving.
De pers.quote:
Het AD meldt geen leeftijden, zegt alleen 'kinderen'. Sterker nog, ze hadden 'tieners' moeten zeggen als ik me niet vergis.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef twiFight het volgende:
Vooropgesteld, die vrouw had ze niet mogen aanrijden. Dat had een dodelijk ongeluk kunnen worden en dat is natuurlijk niet goed te praten.
Dat gezegd hebbende. Ik heb geen medelijden dat die jongens in de kreukels liggen. Dit soort conflicten gaan echt niet over een paar keer modder gooien naar honden of zo. Als slachtoffer (nu heb ik het over het baasje van de honden) kan hier echter niets tegen doen. Je mag niets, al helemaal niet tegen kinderen. Als je ze durft beet te pakken dan kun je al naar het politiebureau. De kinderen houden toch niet op want dat zijn etters. Dan ben je afhankelijk van de ouders van die kinderen en ik heb zo het vermoeden dat die geen ene fuck gedaan hebben om hun kinderen te corrigeren. Vaak is het "mijn kinderen doen zulke dingen niet" of "je stelt je aan" of als je echt geluk hebt krijg je een "je moet je bek houden" of "ik sla je naar de kanker" van die ouders. De politie komt uiteraard niet opdraven voor zo'n conflict en als ze het al doen is er toch geen bewijs.
Neuh, het zijn gewoon kinderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het AD meldt geen leeftijden, zegt alleen 'kinderen'. Sterker nog, ze hadden 'tieners' moeten zeggen als ik me niet vergis.
Waarom noem jij haar een slachtoffer? Je weet helemaal niet wat er aan de hand is (geweest) tussen deze kinderen en de vrouw. Het enige wat je feitelijk weet is dat er een getuige meldt dat de kinderen de honden van de dader hebben gepest en dat de dader de kinderen heeft aangereden, met als resultaat dat er 1 zwaargewond in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef twiFight het volgende:
Vooropgesteld, die vrouw had ze niet mogen aanrijden. Dat had een dodelijk ongeluk kunnen worden en dat is natuurlijk niet goed te praten.
Dat gezegd hebbende. Ik heb geen medelijden dat die jongens in de kreukels liggen. Dit soort conflicten gaan echt niet over een paar keer modder gooien naar honden of zo. Als slachtoffer (nu heb ik het over het baasje van de honden) kan hier echter niets tegen doen. Je mag niets, al helemaal niet tegen kinderen. Als je ze durft beet te pakken dan kun je al naar het politiebureau. De kinderen houden toch niet op want dat zijn etters. Dan ben je afhankelijk van de ouders van die kinderen en ik heb zo het vermoeden dat die geen ene fuck gedaan hebben om hun kinderen te corrigeren. Vaak is het "mijn kinderen doen zulke dingen niet" of "je stelt je aan" of als je echt geluk hebt krijg je een "je moet je bek houden" of "ik sla je naar de kanker" van die ouders. De politie komt uiteraard niet opdraven voor zo'n conflict en als ze het al doen is er toch geen bewijs.
Wat hebben die kinderen precies gedaan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:02 schreef superniger het volgende:
Hadden die kinderen maar normaal moeten doen.
waarom treitertokkies? Dat er een langer lopend conflict is betekent niet dat die tieners daar oorzaak/aanstichter van zijn toch? Voor hetzelfde geld is die vrouw de terrorbuurvrouw en deden die tieners nu eens iets terug waarop het escaleerde (ik praat dat allemaal niet goed maar nu wordt er vanuit gegaan dat die tieners grotendeels schuld hebben)quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Treitertokkies van 14 zijn inderdaad geen 'kindertjes' meer
Niet dat iemand dan ineens wél het recht heeft om iemand aan te rijden, maargoed....
Uh jawel, je kan ook geen kant kiezen en de kinderen niet direct "treitertokkies" noemen.....quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we speculeren hier gewoon even op z'n Hollandsch. Sommigen kiezen per definitie kant voor de kinderen, anderen voor de andere partij. Zonder fatsoenlijke feiten kunnen we namelijk niet anders.
Je zou gewoon kunnen zeggen dat het aanrijden van kinderen hoe dan ook niet deugt.Maar dat zal jij wel zien als "een kant kiezen". Echt, hoe krijg je het uit je strot om dat goed te praten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we speculeren hier gewoon even op z'n Hollandsch. Sommigen kiezen per definitie kant voor de kinderen, anderen voor de andere partij. Zonder fatsoenlijke feiten kunnen we namelijk niet anders.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Niet dat ik zelf onder welke omstandigheid dan ook geweld als oplossing zie, en deze mevrouw mag ook fijn gaan 'zitten' als je het mij vraagt,
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet dat iemand dan ineens wél het recht heeft om iemand aan te rijden,
Je plaatst een post later een duimpje omhoog voor een post waarin iemand toejuicht dat de kinderen in de kreukels liggen.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Maar er staat toch 'mogelijk' expres? Dus nog helemaal niet zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij noemt "iets terugdoen" is honden pesten als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is die vrouw de terrorbuurvrouw en deden die tieners nu eens iets terug waarop het escaleerde (ik praat dat allemaal niet goed maar nu wordt er vanuit gegaan dat die tieners grotendeels schuld hebben)
Ze zal wel per ongeluk op een fietspad en speeltuin zijn gaan rijden met dd auto en zomaar opgepakt zijn door de politie. Ik denk het ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:43 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Maar er staat toch 'mogelijk' expres? Dus nog helemaal niet zeker.
En hebben die ouders hun kinderen niet geleerd dan dat je geen gestoorde mensen gaat pesten, dat doe je alleen bij zachtaardige homo's, toch.
Ja. En dan als tegenreactie iemand aanrijden met als gevolg zwaargewond zijn. Klinkt gezond, klinkt stabiel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:47 schreef incoherent het volgende:
[..]
Wat jij noemt "iets terugdoen" is honden pesten als ik het goed heb begrepen.
Vind jij het normaal dat pubers uit wraak weerloze dieren die niets met het conflict te maken hebben te pakken nemen?
1. Ik noem haar een slachtoffer, omdat dat uit het bericht naar voren komt. Als eigenaar van de honden is zij verantwoordelijk voor hun welzijn. Als dat welzijn bedreigd wordt dan is zij een slachtoffer. Heeft overigens weinig met de aanrijding te maken, in die gebeurtenis is zij een dader.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:02 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Waarom noem jij haar een slachtoffer? Je weet helemaal niet wat er aan de hand is (geweest) tussen deze kinderen en de vrouw. Het enige wat je feitelijk weet is dat er een getuige meldt dat de kinderen de honden van de dader hebben gepest en dat de dader de kinderen heeft aangereden, met als resultaat dat er 1 zwaargewond in het ziekenhuis ligt.
Jij maakt er nu in je fantasie van dat deze kinderen daders zijn en de vrouw die de kinderen heeft aangereden slachtoffer. En dat je er geen medelijden mee hebt: 1 kind is zwaargewond, je bent niet helemaal goed als je zoiets doet of het stiekem toch niet zo erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |