SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik ga gewoon achter mijn PC staan hoor, anders zie ik nog niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet. Straks dan maar achter Az staan.
Ook waar. Hij is de geur van vis in ieder geval gewend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Dat wil hij sowieso niet, maar de clubs staan vreemd genoeg niet voor hem in de rijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Ziyech nu nog bij Heerenveen wil blijven.
Rens is toch Ajacied?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens slaat nu een steward op zijn bek.
Rens gekke boy allesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens slaat nu een steward op zijn bek.
Oh, vandaar dat die bij Heerenveen zit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor Cambuur en Groningen.
Ook mijn team overigens. Jammer dat Haddad een kaart heeft gepakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schilderswijkboy Korte heeft mijn Den Haag team wel de eerste punten opgeleverd
Mooi rijtje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor Cambuur en Groningen.
Volgende week De Wit en Van Haaren aantrekken. Dit Haagse Dordrecht gaat hoge ogen gooien in de Eredivisie. Dit voorspelde ik al van te voren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook mijn team overigens. Jammer dat Haddad een kaart heeft gepakt.
Ze mogen van ons geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd pijnlijk als zo'n ploeg hoger eindigt
Ja ze hebben geen geld voor echt goede spelers hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente heeft toch ook maar een matig elftal eigenlijk. Breukers, Koppers, Martina, Schilder, Castaignos, Marsman. Beetje niveau Nac allemaal.
Klopt. Nu Promes weg is welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente heeft toch ook maar een matig elftal eigenlijk. Breukers, Koppers, Martina, Schilder, Castaignos, Marsman. Beetje niveau Nac allemaal.
En GAE wint de knvb-beker. Dordrecht wint dan de JC-schaal.quote:
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er was een of andere analist (van de NOS weliswaar) die Twente een van de favorieten voor het kampioenschap noemde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schoppertje is wel objectief danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoor
Utrecht gaat ook meedoen om Europees voetbal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst zijn ze gewoon titelkandidaat hoor
Kut voor mijn toto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk nu alweer allemaal verrassingen
Feyenoord ook, wat is je punt?quote:
Youri praat Twente ook niet in de underdog rol ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er was een of andere analist (van de NOS weliswaar) die Twente een van de favorieten voor het kampioenschap noemde.
aan de andere kant, feyenoord is leeggekocht, psv speelt nog steeds zonder enig idee, vitesse heeft geen steun meer van chelsea en ajax als titelkandidaat is ook al zo'n clichéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er was een of andere analist (van de NOS weliswaar) die Twente een van de favorieten voor het kampioenschap noemde.
Als PSV niet teleurstelt is het een verassing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Youri praat Twente ook niet in de underdog rol ofzo.
[ afbeelding ]
*verrassingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV niet teleurstelt is het een verassing.
Ik vergeet dat toch wel in te vullen na een paar weken, dus laat ik er maar niet aan beginnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Stinho hem organiseert, speel ik mee.
Ik wss ook, maar heel misschien is Stinho zo lief mij een herinnerings DM te sturen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergeet dat toch wel in te vullen na een paar weken, dus laat ik er maar niet aan beginnen
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'enquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wss ook, maar heel misschien is Stinho zo lief mij een herinnerings DM te sturen.
Alleen mij, want ik ben speciaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'en
Gewoon een Eredivisie-toto-quote introducerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'en
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen mij, want ik ben speciaal.
Of gewoon zo'n quoterijtje.
Dan moet er wel wat vuur in het spel van de Eindhovenaren komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV niet teleurstelt is het een verassing.
Of via PM. Hoeft die alleen maar heel die reeks namen te copy/pasten vanaf kladblok o.i.d.quote:
Met Brands moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat vuur in het spel van de Eindhovenaren komen
Deze manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Gewoon weer Ajax, Feyenoord en PSV in de topdrie dit jaar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
Als je dat uitvak van Twente zo ziet dan krijgt incest opeens een hele nieuwe dimensie.
FOX heeft ook genoeg kutcommentatoren anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verademing vergeleken met die idioten op het WK.
Die heeft flink spijt van zijn deal met Doyen denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
die moet straks de wijken in om geld in te zamelen voor versterkingen
Bobo genotquote:
Maar Evert valt daar niet onderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FOX heeft ook genoeg kutcommentatoren anders.
Je bent zelf vetquote:
Gaat iemand die kijken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
Wat voorspellingen jullie morgen? GAE-GRONINGEN?
Joopie is ook vies dik. Misschien moet hij nog wat vaker de wijken inquote:
Een buitje hier en daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
11 tegen 11 aan het begin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
Winst GAEquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zijn al op 1/3equote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog maar 5 punten te gaan voor Dordrecht.
Oohja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over. Ze moeten eronder eindigen he.
Beetje meetrainen met de jongens, niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:21 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Joopie is ook vies dik. Misschien moet hij nog wat vaker de wijken in
Milik is jonger en lijkt 35quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Is die Borven al 22? Lijkt net 16 die gozer.
Terug naar Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Zouden mensen Dwight al uit Heerenveen jagen.
Zware kakker manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Overeem komt op mij erg homoseksueel over.
Jij bent hier de grootste flikker, dus jij zult het wel weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja. Echt zo'n kantoorpikkie die een vrouw heeft en stiekem homo is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als die gozer in Nigeria was geboren had niemand hem geloofd ja.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste flikker, dus jij zult het wel weten.
En de handelingssnelheid van een 35-jarige.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Lichte kakker danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo zwaar ziet hij er niet uit hoor.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste flikker, dus jij zult het wel weten.
Lekker in een trainingspakkie oefeningetjes meedraaien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beetje meetrainen met de jongens, niets mis mee.
Was fa2 g, je weet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
Je reactie.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
Helemaal niets in Heerenveen Hoerenveen.
quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tweetalig vwo
Nederlands en kakkers
Het is mij een raadsel wie de goals moet gaan maken bij Twente. Misschien dat Castaignos er per ongeluk wat balletjes intikt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En de handelingssnelheid van een 35-jarige.
Vraag het Schreuder, maar ik denk dat hij het ook niet weet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel wie de goals moet gaan maken bij Twente. Misschien dat Castaignos er per ongeluk wat balletjes intikt.
Echt he.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan Smit heeft nog steeds de tandarts niet gevonden.
Je bent wel druk met Feyenoord hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sla ik maar over.
Denken jullie dat Feyenoord morgen kan stunten?
Ik ga de 2e helft kijken, maar eerst 2e helft CAM-TWE.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die sla ik maar over.
Denken jullie dat Feyenoord morgen kan stunten?
Beetje slijmen bij die Ziyech om misschien antwoord los te krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt he.
Heb nu niet opgelet, maar bij de JCS vroeg die niet eens door en werkte die gewoon een lijstje af.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent wel druk met Feyenoord he
Tweetalig VWO nodig hebben om goed Engels te lerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tweetalig vwo
Nederlands en kakkers
Niet voor niets de grootste club van Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent wel druk met Feyenoord he
Het is niet makkelijk zonder autocue.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt he.
Heb nu niet opgelet, maar bij de JCS vroeg die niet eens door en werkte die gewoon een lijstje af.
4 uurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat is morgen Community Shield?
2de keer dat ik die club naam zeg. Maargoed misschien is hij in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet voor niets de grootste club van Nederland![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet voor niets de grootste club van Nederland![]()
Bedankt kameraadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja. Neemt niet weg dat ik het een vermakelijke post vond
Dit is idd de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente haakt nu af voor het kampioenschap.
Ach deed Jol ook met de Jong.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Een speler zonder techniek op '10' zetten. Geniale trainer die Schreuder.
Dries Mertens is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is idd de kampioenswedstrijd
Volgens IkStampOpTacos moet hij in Oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Beetje voorbarig, niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente haakt nu af voor het kampioenschap.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hans doet aan overacting in die promo.
En Kees leest alles op van de autocue.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hans doet aan overacting in die promo.
Dat is ook nog niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En Kees leest alles op van de autocue.
Idd. Respect voor die man. Dat hij dat nog kan uithouden op zn oude dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet zo makkelijk
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind 'de tafel van Kees' een ietwat debiele naam voor een voetbalpraatprogramma.
wie is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering, die keeper van Excelsior
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Cambuur wordt kampioenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Niet zo bijdehand jij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Wat een vreemde eend ben jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Vernoemd naar http://nl.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9ruwelz en http://nl.wikipedia.org/wiki/Moeskroenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Blijkbaar in Leeuwarden wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Oi heb je mijn manager team naam al gezien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?
Zodat je vaak van het woord royal kan genieten
Ik denk dat ze Royal Antwerp Football Club zingen, maar ik versta iets heel andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?
Zodat je vaak van het woord royal kan genieten
Kijk dan ook Cambuur-Twente.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die shirts van Heracles zijn echt walgelijk
je speelt FOK!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen ook nog FM en FOK!
Multitasking topshow
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.quote:
das echt al heel lang zo.quote:
Kijken of Steam het heeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.
Tong80 heeft veel ervaring met achter het doel staan, misschien kun je hem om advies vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.
oh wacht nieuwe reeksquote:
dat zou cheaten zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong80 heeft veel ervaring met achter het doel staan, misschien kun je hem om advies vragen
Unitedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke topclub heeft tot nu toe al wel indruk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |