Ik vergeet dat toch wel in te vullen na een paar weken, dus laat ik er maar niet aan beginnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Stinho hem organiseert, speel ik mee.
Ik wss ook, maar heel misschien is Stinho zo lief mij een herinnerings DM te sturen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergeet dat toch wel in te vullen na een paar weken, dus laat ik er maar niet aan beginnen
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'enquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wss ook, maar heel misschien is Stinho zo lief mij een herinnerings DM te sturen.
Alleen mij, want ik ben speciaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'en
Gewoon een Eredivisie-toto-quote introducerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij bezig als hij iedereen moet DM'en
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen mij, want ik ben speciaal.
Of gewoon zo'n quoterijtje.
Dan moet er wel wat vuur in het spel van de Eindhovenaren komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV niet teleurstelt is het een verassing.
Of via PM. Hoeft die alleen maar heel die reeks namen te copy/pasten vanaf kladblok o.i.d.quote:
Met Brands moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat vuur in het spel van de Eindhovenaren komen
Deze manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Gewoon weer Ajax, Feyenoord en PSV in de topdrie dit jaar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
Als je dat uitvak van Twente zo ziet dan krijgt incest opeens een hele nieuwe dimensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |