Bedankt kameraadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja. Neemt niet weg dat ik het een vermakelijke post vond
Dit is idd de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente haakt nu af voor het kampioenschap.
Ach deed Jol ook met de Jong.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Een speler zonder techniek op '10' zetten. Geniale trainer die Schreuder.
Dries Mertens is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is idd de kampioenswedstrijd
Volgens IkStampOpTacos moet hij in Oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Is die Borven al 22? Lijkt net 16 die gozer.
Beetje voorbarig, niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente haakt nu af voor het kampioenschap.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hans doet aan overacting in die promo.
En Kees leest alles op van de autocue.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hans doet aan overacting in die promo.
Dat is ook nog niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En Kees leest alles op van de autocue.
Idd. Respect voor die man. Dat hij dat nog kan uithouden op zn oude dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet zo makkelijk
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind 'de tafel van Kees' een ietwat debiele naam voor een voetbalpraatprogramma.
wie is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering, die keeper van Excelsior
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Cambuur wordt kampioenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mokotjo komt er zo in
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Nemen er wat spelers afscheid zet je de sproeiers aan.
Niet zo bijdehand jij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto, anders geloofde ik je niet.
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Wat een vreemde eend ben jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Vernoemd naar http://nl.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9ruwelz en http://nl.wikipedia.org/wiki/Moeskroenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een vraag voor tijdens de rust.
Hoe kan er een club in de Belgische eerste klasse de naam 'Royal Mouscron-Péruwelz' dragen. De Polen komen eraan
Blijkbaar in Leeuwarden wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vindt zo'n enorme negerpiemel genot, ja?
Oi heb je mijn manager team naam al gezien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?
Zodat je vaak van het woord royal kan genieten
Ik denk dat ze Royal Antwerp Football Club zingen, maar ik versta iets heel andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook opgericht door Engelsen, of na-geaapt van stamnummer 1?
Zodat je vaak van het woord royal kan genieten
Kijk dan ook Cambuur-Twente.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die shirts van Heracles zijn echt walgelijk
je speelt FOK!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen ook nog FM en FOK!
Multitasking topshow
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.quote:
das echt al heel lang zo.quote:
Kijken of Steam het heeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.
Tong80 heeft veel ervaring met achter het doel staan, misschien kun je hem om advies vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste level is jezelf begeven achter het doel net voordat er een doelpunt wordt gescoord. Je moet ook echt in de baan van het schot staan.
oh wacht nieuwe reeksquote:
dat zou cheaten zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong80 heeft veel ervaring met achter het doel staan, misschien kun je hem om advies vragen
Unitedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke topclub heeft tot nu toe al wel indruk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |